Die had Lieske wel mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Kan die fysio ook niet even naar Rob zijn been kijken?
wordt dat mens nooit moe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:19 schreef Day het volgende:
Zo, Chantal heeft Linda bewerkt. Op naar het volgende slachtoffer.
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.quote:
Absoluut. Dat zijn de dingen waar ze grotendeels voor leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze genoot ook toen Menno het haar * in vertrouwen* vertelde ..
de anderen waren ook 'trots' maar hebben zich er toch iets sneller overheen gezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef schatje het volgende:
Absoluut. Dat zijn de dingen waar ze grotendeels voor leeft.
Dat is toch gewoon een lekker kontje of ben ík nou gek?quote:
ow was hij er vandaag weer.... is ze er een beetje van opgeknapt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* (quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dokter heeft haar het een en ander verteld hoorde ik.
is Beatrix al uit haar functie ontheven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* () van Chantal allemaal voor info *van buitenaf* gaat vertellen. Weet bijna zeker dat ze hem niet loslaat voordat hij geestelijk uitgezogen is op het gebied van BB5. (hoe kom ik over? wat staat er in de pers?)
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ow was hij er vandaag weer.... is ze er een beetje van opgeknapt?
gaapquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Ingrid liggen weer eens in bed
Ze praten allebei op een 'wij zijn lief voor elkaar' toontje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
[..]
de anderen waren ook 'trots' maar hebben zich er toch iets sneller overheen gezet
wie zegt dat die minnaar tijdens bb zal komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij af wat * de aanstaande minnaar* () van Chantal allemaal voor info *van buitenaf* gaat vertellen. Weet bijna zeker dat ze hem niet loslaat voordat hij geestelijk uitgezogen is op het gebied van BB5. (hoe kom ik over? wat staat er in de pers?)
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.
Ach... het gegegeven afgesloten van de buitenwereld was toch al verneukt toen Tanja met haar moeder mocht bellen en praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze krijgt een nieuwe therapie ofzo. Ik heb het niet exact kunnen horen. Maar die dokter heeft haar onder meer verteld dat die actie van Joost met die bal is uitgezonden... en nog wat kleine dingetjes.
haha, jij denkt echt vals... of ik blijf eeuwig naiefquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Loedertje het volgende:
Het ging meer om het verkneukelen , ze genoot toen ze zei dat ze het zóóóo'erg voor Ingrid *zou gaan vinden* terwijl je aan haar lichaamshouding en gezichtsuitdrukking zag dat ze eigenlijk geen moment kon wachten op dát moment...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Wup het volgende:
[..]
wel lief hoor, Lieske is wel snel tevreden met kleine dingetjes, hij heeft vast instructies gehad van BB
De BB sitequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie zegt dat die minnaar tijdens bb zal komen?
quote:Geschikte kandidaten worden voorgesteld aan Chantal. De man(nen) die zij leuk vindt, mogen blijven logeren in het Big Brother-Huis
ow, sorry dat ik zo langs je heen zit te praten ik heb geen streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik niet helemaal. De bewoners vroegen haar wat hij allemaal had gezegd en toen vertelde ze dat. Ik denk dat BB helemaal niet blij is dat hij dingen verteld heeft. Maar goed, who cares.
In het gesprekje met Linda zei ze nog dat ze verbaasd is dat Ingrid het zo goed opvatte, omdat Menno haar dubbel had bedrogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, jij denkt echt vals... of ik blijf eeuwig naief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |