Alleen mogen die personen dat niet weten, want anders zou haar dat wel eens nominaties op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als ik haar zo hoor ratelen de laatste 2 uur... die mag niemand meer.
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef style het volgende:
[..]
Chantal zal zomaar iedereen kunnen nomineren volgens mij. Zolang zij er maar beter van wordt.
waar haalt dat mens het toch vandaag.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Day het volgende:
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.
ja, ze wilde Lieske op die bank hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.
Ze zal Lieske best wel als grote concurrentie zien. Lieske doet het goed op tv en dat ziet Chantal ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of het misschien een strategische stem is geweest, die dus helemaal verkeerd heeft uitgepakt.
Als ze zo doorgaat als nu valt ze héel snel door de mand... ff dimmen als ze verstandig is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen mogen die personen dat niet weten, want anders zou haar dat wel eens nominaties op kunnen leveren.
quote:
waar buiten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft aardig wat info van buiten gekregen begrijp ik
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft aardig wat info van buiten gekregen begrijp ik
Ze genoot ook toen Menno het haar * in vertrouwen* vertelde ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
Chantal dacht dat Ingrid helemaal over de zeik zou raken gisteravond. Dat zijn de momenten waarvan ze geniet. Toen bleek dat het een geheime missie van Menno was baalde ze als een stekker. En nog steeds.
Lieske zag er naar uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef style het volgende:
Zo naar zag het er echt niet uit hoor Lieske.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Kan die fysio ook niet even naar Rob zijn been kijken?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |