In de Finder kun je een map selecteren en dan 'Create Archive of ... '. Dat wordt dan een .zip file en dan kan iemand het openen met WinZipquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het mogelijk om files te comprimeren met de freeware-versie van StuffIt?Zo ja, hoe moet dat dan? En kan iemand met een PC ze dan unzippen met WinZip?
nee de toets ` en ~ die boven je alt zit ipv boven de tab bij mijn toetsenbord, bij mijn laatste nl toetsenbord op de pc zat ie overigens wel boven de tab.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee, bedoel je die toets met ' en "
Ik zie em ook niet staan bij toetsencobinatie's bij systeem voorkeuren.
Wauw! Nooit eerder gezien. Echt koel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef cinnamongirl het volgende:
ctrl-alt-appeltje-8 blijft nog steeds heersen!
Om mee te patsen bij je vrienden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef broer het volgende:
[..]
Wauw! Nooit eerder gezien. Echt koel.
Heb je er ook iets aan?
Toch fijn dat Apple zelfs dáár aan denkt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
Om mee te patsen bij je vrienden.
Het hele systeem zit vol met dat soort ongein.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:28 schreef broer het volgende:
[..]
Toch fijn dat Apple zelfs dáár aan denkt!
Apple. Je denkt ook aan állesquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het hele systeem zit vol met dat soort ongein.
Dan krijgen ze de ingeving dat Mac OS XXX (tegen die tijd) vast wel een Windows killer is en zorgen ze ervoor dat iedereen kan genieten van dit sublieme OS.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef rashudo het volgende:
Stel dat Steve Jobs doodgaat.. wat gaat er dan gebeuren met apple?
Dat kan straks toch wel.. je kan nu al OS X op bijna elke normale PC draaien. Als de intel macs uit gaan komen hoef je alleen nog maar een image te downloaden en je bent klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan krijgen ze de ingeving dat Mac OS XXX (tegen die tijd) vast wel een Windows killer is en zorgen ze ervoor dat iedereen kan genieten van dit sublieme OS.
Nee, voor slechtzienden. Je kan ook het scherm op grijstinten zetten en het contrast aanpassen, allemaal ook in te stellen in bij system preferences -> universal access.quote:
Top zeg. Ze denken ECHT overal aan bij Apple.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:19 schreef Aaargh! het volgende:
Nee, voor slechtzienden. Je kan ook het scherm op grijstinten zetten en het contrast aanpassen, allemaal ook in te stellen in bij system preferences -> universal access.
Het zou mooi zijn als Apple een tegenhanger werd qua os van Microsoft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:34 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat kan straks toch wel.. je kan nu al OS X op bijna elke normale PC draaien. Als de intel macs uit gaan komen hoef je alleen nog maar een image te downloaden en je bent klaar.
Ik noem maar een paar redenen:quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu ik zo'n Mac heb, snap ik eigenlijk helemaal niet waarom Windows zo ongeveer alleenheerser is. Dit is makkelijker, mooier, stabieler...
MS heeft toch alleen maar de software-ontwikkelaars achter zich omdat iedereen nu eenmaal Windows heeft...?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:36 schreef Dementor het volgende:
Ik noem maar een paar redenen:
- Microsoft heeft jaren lang een betere marketingstrategie gevoerd.
- Wie de software ontwikkelaars aan zijn kant heeft staan wint.
- Aanschafprijs van een Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |