Yepquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, okee, ik heb gewoon de muis die er standaard bij zit. Maar als je een andere muis erop zet, dan heb je dus ook de snelmenu's zoals je die in Windows hebt?
Gewoon het icoontje uit het dock slepen en dan gaat ie *poef* weg. Andersom kan je rechtsklik (of ctrl-klik als je nog de originele muis gebruikt) doen op een draaiend programma en dan op "keep in dock" klikken om 'm te laten staan. In dat zelde menu kan je ook programma's automagisch laten opstarten met "open at login"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kun je ook ergens aangeven dat je bepaalde programma's (die je weinig of niet gebruikt) niet in je dock (heet dat zo, die plaatjesbalk onderaan) wilt hebben?
Beter ,maar ook een klote ding. De rechter muisknop werkt alleen als je de linker niet aanraaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik wil wel een muis die past bij mijn Mac.
De Mighty Mouse dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef Aaargh! het volgende:
Beter ,maar ook een klote ding. De rechter muisknop werkt alleen als je de linker niet aanraakt
Bovendien is het ergonomisch een ramp.
Apple kan gewoon geen muizen maken.
Er zijn er wel, maar ik heb ze alleen nog maar gezien met 2 knoppen en een wieltje, niet met 3 knoppen. Ik zou ook niet weten hoe fijn ze werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Wat jammer nu. Zijn er ook Apple-lookalike-muizen?
Vrouwen ... raar volkquote:Ik blijf een vrouw. Alles moet matchen.
Je zou voor een Logitech Tiger Mouse kunnen gaan, dat matcht op een bepaald niveauquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik blijf een vrouw. Alles moet matchen.
Maar dat komt omdat jij niet gewend bent een knop te hebben met Exposé, want dat is wel vet handig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoef eik maar twee knoppen. Ik heb er nog nooit met eentje met drie gewerkt. Ik mis nu voornamelijk het scrollwieltje.
Die is wel errug cute.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zou voor een Logitech Tiger Mouse kunnen gaan, dat matcht op een bepaald niveau
[afbeelding]
Ik gebruik eigenlijk nooit expose.. weet ook niet waarom dat komt, want het is eigenlijk heel handig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij niet gewend bent een knop te hebben met Exposé, want dat is wel vet handig.
Ik heb een Logitech muis en daar heb ik Exposé op de duimknop zitten, absoluut onmisbaar.
Z'n prijs is ook iets cuter. Ik zou echt geen 70+ euro uitgeven aan een muis hoor. En al helemaal niet als je niet zeker weet of het je gaat bevallen.quote:
Ik zeg ook nergens dat het zichzelf doorstuurt, maar je kan wel besmette maitltjes doorsturen zonder dat je weet dat ze besmet zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk stuurt een virus zich zelf niet door op een Mac. Misschien wel als je gebruikt maakt van webmail, maar dan gaat het niet via de Mac.
Vooral die laatste ben ik blij mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef RM-rf het volgende:
Ik weet niet of het in het vorige topic gemeld is:
maar websites als
http://www.versiontracker.com/macosx/
heeft een enorm grote voorraad aan osx programma's, zowel commerciele als free-/shareware
als je wat verder wilt gaan met het hacken van het systeem
http://www.macosxhints.com/
veel themes, skins, mods en extra layout dingetjes:
http://www.resexcellence.com/
die eerste doet het niet bij mij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef rashudo het volgende:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75459
Hier staan wat handige shortcuts op de mac. Voor de duidelijkheid, met command wordt de appelknop bedoeld.
Toppers voor mij:
command + ` (switchen tussen schermen van dezelfde applicatie)
command + w (kill that window)
command + s (word duizenden malen per dag gebruikt)
command + d (duplicate, ideaal voor backups)
command + pijltjestoetsen (om door tekst heen te navigeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |