De supporters niet....quote:
ik krijg weer heimwee naar de wielerbaan...en het scorebord dat per hand gewijzigd moest wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
k vind eigenlijk dat er een plaatje van de oude Goffert bij moet in de OP, die was wel heel mooi
hij gaf een interview over de wedstrijd in de Goffert, dus bij de club zullen ze er ook niet zo bang voor zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
In dit geval wint NEC simpel, want Ebbinge is als voetballer al niets en als spion vermoedelijk nog veel minder.
ben je klaargekomen?quote:
die zijn erg lekkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:42 schreef cazzie het volgende:
straks lekker breudje wors, hep er zin an, forza [afbeelding]
Grot heeft in de afgelopen 3 wedstrijden amper een bal goed geraakt. Voetballend brengt hij al weken NIETS!quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Triest dat Van den Eede de voorkeur krijgt boven Grot. Geweldig is Grot zeker niet, maar voetballend kan hij veel meer brengen. Bart kan je altijd als breekijzer nog gebruiken.
quote:Op zondag 6 november 2005 09:50 schreef The_Hives het volgende:
alvast gefeliciteerd met de 3 punten JD
Ik lach je even uit en feliciteer de heren van N.E.C. met de overwinningquote:
Je kan ondertussen niet meer spreken van "even", dat is het probleem...quote:Op zondag 6 november 2005 14:58 schreef The_Hives het volgende:
nee, ik verander niet meteen omdat het even tegen zit.
Ik wist niet dat jij een "poly" was, zoals cultheld zou zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
terug uit de GoffertRosales maakte ook niet erg veel indruk natuurlijk, terechte overwinning
quote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een "poly" was, zoals cultheld zou zeggen...
Dat kan ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef Domenica het volgende:
Zeg Johan, zou jij 2 kaartjes kunnen regelen voor mij voor de wedstrijd tegen vites?
Vast wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:56 schreef Domenica het volgende:
[..]
Zou je dat ook willlen doen voor mij?![]()
![]()
Het zou iig leuk zijn, wanneer jullie over ons heen zouden kunnen gaan na de wedstrijd over 2 weken. Het is natuurlijk al een speciale derby maar dat maakt het extra spannender en beladen! en dus leukerquote:Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef NMGN23 het volgende:
Vorige week ook al...
Over 2 weken staat Vite$$e ver onder ons![]()
(Thuis RKC en uit tegen romeinse strijders)
Ja, beetje eng wel.quote:Op maandag 21 november 2005 18:38 schreef hoM3r het volgende:
Kijk, hij probeert een vriendschappelijke sfeer te creeeren![]()
De deal is rondquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef Domenica het volgende:
Primaquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
De deal is rond![]()
Ik ga zeker gebruik maken van jullie wederdienst! (Vitesse-NEC)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |