Ja, eigenlijk zouden we je nu aan zo'n schandpaal moeten hangen, aan je benen. Zodat je zo'n knalrood hoofd krijgt.quote:
ik zei geen bmwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
Schijt BMW'sEnige alternatief was geweest [PTA SC] Mercedes 190D met 635 tuinstoelen in de aanhanger
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Even wachten tot iedereen hem gelezen heeft.
Toch praat jij met dooienquote:
Het mag lekker niet, puhhh *steekt tong uit enzo*quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Even wachten tot iedereen hem gelezen heeft.
buurman, wat doet u nu?quote:
Nee, ik ben in de zeik gezetquote:
Moraalridsterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het mag lekker niet, puhhh *steekt tong uit enzo*
nee dank je, ik heb hem alquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pffff... moet ik hem weer rondmailen.
Lang leve de ontwikkeling van de mens op meer dan 1 gebiedquote:
Ze hebben er immers pas 100 tribute cd's en 1 tribute film over uitgebrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tssk, je weet toch wel dat Ray Charles dood is!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of iedereen die zou snappen dus maakte ik dat er maar van.
Trouwens, die Elvis brengt tegenwoordig ook nog verdomd weinig platen uit eh, de luie zakquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze hebben er immers pas 100 tribute cd's en 1 tribute film over uitgebracht
Ik zag hem gisteren nog in de kroeg. Ik zei nog hoi tegen hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Trouwens, die Elvis brengt tegenwoordig ook nog verdomd weinig platen uit eh, de luie zak.
Ik heb laatst wel met tupac en biggie in de kroeg gezetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Trouwens, die Elvis brengt tegenwoordig ook nog verdomd weinig platen uit eh, de luie zak.
Ik heb de vorige keer nog een lijntje met hem gedaan, volgende week eens vragen waarom hij geen muziek meer maakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren nog in de kroeg. Ik zei nog hoi tegen hem.
Ik kan dus geen gesprek voeren met die gasten hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel met tupac en biggie in de kroeg gezeten![]()
die filmquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze hebben er immers pas 100 tribute cd's en 1 tribute film over uitgebracht
dit heeft niets te maken met wiccaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef Fugie het volgende:
heeft peu ook een wichelroede ?
Wichelroedes hebben ook niets te maken met Wicca..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |