heb net sms van haar gehad, moet komen, zij wilt t graag, ze mist mij en houdt van me bla bla dus ik ga gewoon, voetballen of niet (wel kut natuurlijk) maar ik kies voor haarquote:op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef thaguitarmaistro het volgende:
ts,
pak een pint en ga lekker voetbal kijken. laat die meid maar ff een avondje voor wat t is.
je voelt je geheid een stuk beter
over en uitquote:op zondag 9 oktober 2005 14:20 schreef copycat het volgende:
de ts komt weer met een update als de tijd daar rijp voor is.
svp dit topic niet verzieken met off topics en/of vragen om updates.
dank.
er zijn zo ook een paar off topics weg![]()
nou ja, is het toch nog goed gekomen. veel geluk verder dan maar.quote:op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef devil020 het volgende:
halle mensen ik ben weer terug, heb gisteren goed gesprek gehad en ben zelfs bij haar bij haar thuis blijven slapen, ze heeft me hard vastgehouden in bed
haar schoonvader zei dat ie had gezegd dat als die lul aan haar zou komen dat ie zijn benen zou breken, dat had ie mij hier nog niet verteld (was ook geen reden voor tot gisteren denk ik dan)
we hebben goed gepraat en ik heb duidelijk aangegeven dat ik de smsjes niet waardeerde, zij zei dat ze nooit love oid had gestuurd en zo alleen maar gewoon echt vriendschappelijk terugreageerde dat hij wel zo terug reageerde op die manier smste negeerde ze...
de geloofwaardigheid... wat doe je !quote:vriendin smst met turkse vakantievriend
steeds hoorde ik dat het alleen maar vriendschappelijk was maar toen ze zaterdag per ongeluk een sms die voor hem was naar mij zond begreep ik dat het meer was dan vriendschappelijk.
tja ik kan begrijpen wat je zegt maar ergens moet ik toch ook gewoon dingen geloven, of er een detective op afsturen...quote:op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
de geloofwaardigheid... wat doe je !![]()
hulde! toch nog een happy end, en een coole schoonpa heb jequote:op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef devil020 het volgende:
halle mensen ik ben weer terug, heb gisteren goed gesprek gehad en ben zelfs bij haar bij haar thuis blijven slapen, ze heeft me hard vastgehouden in bed
haar schoonvader zei dat ie had gezegd dat als die lul aan haar zou komen dat ie zijn benen zou breken, dat had ie mij hier nog niet verteld (was ook geen reden voor tot gisteren denk ik dan)
we hebben goed gepraat en ik heb duidelijk aangegeven dat ik de smsjes niet waardeerde, zij zei dat ze nooit love oid had gestuurd en zo alleen maar gewoon echt vriendschappelijk terugreageerde dat hij wel zo terug reageerde op die manier smste negeerde ze...
je kan ook dingen die je zelf ervaart geloven.. zoals zo'n sms?quote:op maandag 10 oktober 2005 00:19 schreef devil020 het volgende:
tja ik kan begrijpen wat je zegt maar ergens moet ik toch ook gewoon dingen geloven, of er een detective op afsturen...
wafquote:op maandag 10 oktober 2005 00:39 schreef robbiej het volgende:
mensen. laat die jongen toch lekker. zit niet zo op hem in te praten joh..
@ts. veel plezier in je verdere relatie.
ik geef ook aan je te begrijpen dat die vraag er is maar op een bepaald niveau moet ik geloven of de detective erop af sturen, over die sms die ik heb gezien heb ik uiteraard vragen gesteld en een voor mijn gevoel tevreden uitleg gekregen...quote:op maandag 10 oktober 2005 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wafik bepaal altijd nog zelf wat ik doe, zeker op een open discussieforum.
nou. klaar dan toch?quote:op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef devil020 het volgende:
[..]
ik geef ook aan je te begrijpen dat die vraag er is maar op een bepaald niveau moet ik geloven of de detective erop af sturen, over die sms die ik heb gezien heb ik uiteraard vragen gesteld en een voor mijn gevoel tevreden uitleg gekregen...
stoer hoorquote:op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef devil020 het volgende:
de schoonvader van je vriendin is dan de pa van die turk ofzoquote:op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef devil020 het volgende:
dus geen kuub zand voor je deur gehad?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:03 schreef mikeymo het volgende:
ik sms altijd romantisch met al mijn vrouwelijke kennissen, vindt mijn vriendin gelukkig niet erg
zolang jij je prettig voelt bij de gesprekken die je met haar gehad hebt is het toch prima. het is iets tussen jullie en ze hoeft niet heel fok te overtuigen.quote:op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef devil020 het volgende:
[..]
ik geef ook aan je te begrijpen dat die vraag er is maar op een bepaald niveau moet ik geloven of de detective erop af sturen, over die sms die ik heb gezien heb ik uiteraard vragen gesteld en een voor mijn gevoel tevreden uitleg gekregen...
nu geloof je in haar leugen terwijl je zelf weet dat het een leugen isquote:op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef devil020 het volgende:
inderdaadquote:
je¸í¨... volgens mij heb jij die harde beurt nodig.quote:op donderdag 13 oktober 2005 21:39 schreef sweetgirly het volgende:
oh jee, zodrekt is ze zwanger en komt er een donker kindje uit.
even serieus, maw, sms'en met een turk komt altijd narigheid van!
succes, and don't let the turk bugs bite you. gewoon vastbinden die vriendin van je, en zodra zij haar mobiel pakt, neem je haar hard en genadeloos. afstraffen die handel! laat jezelf van je beste kant zien, en zoniet dan is het 'marabah'. flauw, zeer flauw
.
quote:
joh, die heb ik gister, en vanochtend en etc al gehadquote:.. volgens mij heb jij die harde beurt nodig.
plus daarbij, is de kans dan ook groot dat ze niet gaan lopen sms'en met turken aan de andere kant van het continent (ok, europa dan)quote:op donderdag 13 oktober 2005 22:14 schreef sweetgirly het volgende:
dus geef een vrouw geen bloemetje, maar een goeie beurt, of beiden.
écht, voordat ik de reactie las, dacht ik, zag nl wel wolf staan al, zal wel weer een serieuze blabla reactie komen (vrouw dit, vrouw dat), en toen antwoordde/dacht ik gelijk terug in mezelf: 'flauw, reageer niet zo serieusquote:op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef -wolf- het volgende:
niet zo serieus nemen allemaal.
en je¸í¨ is een tsjechische uitdrukking die ik vaak gebruik.
wie ik?quote:op donderdag 13 oktober 2005 22:58 schreef cliosport het volgende:
je moet in je bek gespoten worden
dit was natuurlijk een grapjequote:op donderdag 13 oktober 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:
wie ik?![]()
serieus, weet je dat er heel veel vitamines inzitten.
word ik niet bang van hoor, kom maar op, jullie uitgeteld, en ik alleen maar sterker.
ja hoor, spuit maar!
hebben mijn ouders gelukkig ook niet gedaan inderdaadquote:op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef longinus het volgende:
als je gaat trouwen, doe het dan niet in gemeenschap van goederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |