abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:34:35 #201
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31255824
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef Rica het volgende:
Ook die logica van die lul. "Ik ben voor niemand bang, maar voor mijn gevoel moet Tanja erin blijven. Nu is het 50/50 met Linda. Daar zit ik dan wat mee."

Als je het van iedereen behalve Tanja kan winnen is Linda toch geen probleem Robje?
Die onzekerheid is heerlijk om te zien
Hij had graag tegenover Menno gezeten want dan was het een stuk makkelijker geweest volgens hem, jammer dat we het nu niet meemaken want denk dat Menno veel meer stemmen zou krijgen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:35:05 #202
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31255837
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef regenworm het volgende:

[..]

Als dido roel een klap geeft nou dan hou ik mijn hart vast.
Ben bang dat het dan een slagveld gaat worden.
En dat roel door zware jongens het huis wordt gezet.
tzal ook allemaal wel meevallen. Op het gebruik van fysiek geweld tegen een medebewoners staan zware sanctie (sex met Hummie enzo....)

"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:35:13 #203
58921 Day
You can fly!
pi_31255843
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Wel leuk dat hij het positief kan bekijken
Het komt gewoon niet bij hem op dat het iemand anders was die hem totaal niet mag

Het is echt een klein kind en hij kan het echt niet aan, dat hoopte ik al
Dat vind ik dus zum kotzen bij hem. Wat voor probleem er ook is, het ligt nooit aan hem, maar altijd aan de ander (zie Menno) of het is een spelletje (zie excuses aan Ingrid). Of dat hij nu ineens begint over Tanja (dat ze al eerder heeft aangegeven dat ze naar huis wou, Lieske ook 2 keer, maar dat terzijde). Waarom zei hij dat dan niet eerder, waarom nu pas, nu ze zijn concurrent op de bank is?
Dat vindt ik dus .
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_31255879
En dan zaterdagavond natuurlijk een paar van die wijven gemaakt enthousiast gaan zitten doen op de bank, Nathalie en Dido met oranje pruiken op kirrend van de wijn op schoot bij een als travestiet gekleede Roel, die na de 2-0 van Tsjechië en nodige alcohol en een nicotine gebrek Linda de slaapkamer in sleurt, terwijl Chantal leuke anekdotes ophaalt over voetballers van NEC die haar gedumpt hebben. Menno probeert ondertussen aan Ingrid de buitenspelregel uit te leggen om maar weer eens te bewijzen dat 'ie hetero is en Lieske kan maar geen enkele zin afmaken die ze wilde beginnen over de voetballers van FC Groningen terwijl Rob in snikken uitbarst omdat hij ook op 't veld had kunnen staan in Tsjechië. Waarna Joost er na 67 minuten achterkomt dat Nederland de ploeg is met de oranje shirts.

Of Tanja's bevalling start 5 minuten voor de aftrap.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:37:04 #205
130054 demins
We weten niks
pi_31255888
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:

[..]

tzal ook allemaal wel meevallen. Op het gebruik van fysiek geweld tegen een medebewoners staan zware sanctie (sex met Hummie enzo....)

Roel riskeert dus sex met Hummie! Voor wie zou dat een ergere straf zijn?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_31255921
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En dan zaterdagavond natuurlijk een paar van die wijven gemaakt enthousiast gaan zitten doen op de bank, Nathalie en Dido met oranje pruiken op kirrend van de wijn op schoot bij een als travestiet gekleede Roel, die de na de 2-0 van Tsjechië en nodige alcohol en een nicotine gebrek Linda de slaapkamer in sleurt, terwijl Chantal leuke anekdotes ophaalt over voetballers van NEC die haar gedumpt hebben. Menno probeert ondertussen aan Ingrid de buitenspelregel uit te leggen om maar weer eens te bewijzen dat 'ie hetero is en Lieske kan maar geen enkele zin afmaken die ze wilde beginnen over de voetballers van FC Groningen terwijl Rob in snikken uitbarst omdat hij ook op 't veld had kunnen staan in Tsjechië. Waarna Joost er na 67 minuten achterkomt dat Nederland de ploeg is met de oranje shirts.

whehe, en toch loop ik nog steeds niet warm voor die voetbalwedstrijd
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:38:29 #207
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31255922
quote:
En dan zaterdagavond natuurlijk een paar van die wijven gemaakt enthousiast gaan zitten doen op de bank, Nathalie en Dido met oranje pruiken op kirrend van de wijn op schoot bij een als travestiet gekleede Roel, die na de 2-0 van Tsjechië en nodige alcohol en een nicotine gebrek Linda de slaapkamer in sleurt, terwijl Chantal leuke anekdotes ophaalt over voetballers van NEC die haar gedumpt hebben. Menno probeert ondertussen aan Ingrid de buitenspelregel uit te leggen om maar weer eens te bewijzen dat 'ie hetero is en Lieske kan maar geen enkele zin afmaken die ze wilde beginnen over de voetballers van FC Groningen terwijl Rob in snikken uitbarst omdat hij ook op 't veld had kunnen staan in Tsjechië. Waarna Joost er na 67 minuten achterkomt dat Nederland de ploeg is met de oranje shirts.

"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_31255925
zo ben ik weer, arm in mitella weer dus nu tikken met 1 hand... ben niet zo snel dus!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31255958
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer, arm in mitella weer dus nu tikken met 1 hand... ben niet zo snel dus!!
zolang je niet aan je been gewond bent heb je niks te klagen:)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:39:54 #210
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31255963
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef demins het volgende:

[..]

Voor John de Mol want die mag dat dan weer niet uitzenden van de SGP
Anthony Robbins
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:40:05 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31255967
quote:
Waarna Joost er na 67 minuten achterkomt dat Nederland de ploeg is met de oranje shirts.

(Joost weet wel iets van voetbal btw )
quote:
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:40:09 #212
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31255970
quote:

Mooi scenario !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31255974
quote:

De nakende waarheid.
pi_31255979
talpa zend voetbal uit dus het is maar afwachten of dat zowiezo lukt
pi_31255985
Tanja heeft een heel verhaal over de enorme kosten van een bevalling in het ziekenhuis
pi_31256006
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:39 schreef Wup het volgende:

[..]

zolang je niet aan je been gewond bent heb je niks te klagen:)
wil ook aandacht
De nakende waarheid.
pi_31256009
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef demins het volgende:

[..]

Voor Hummie de verheugd op seks en heeft na 5 minuten een slapende roel liggen
pi_31256013
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
Ben jij familie van Lieske. Je roept hier ook om aandacht.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:42:10 #219
58921 Day
You can fly!
pi_31256028
Chantal: Maxima kan toch ook overal bevallen. Maxima hoeft toch ook niet te betalen.

Dat mens vergelijkt de BB-bewoners dus met het koningshuis!
I am gonna shine
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:42:29 #220
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256033
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef Day het volgende:

[..]

Dat vind ik dus zum kotzen bij hem. Wat voor probleem er ook is, het ligt nooit aan hem, maar altijd aan de ander (zie Menno) of het is een spelletje (zie excuses aan Ingrid). Of dat hij nu ineens begint over Tanja (dat ze al eerder heeft aangegeven dat ze naar huis wou, Lieske ook 2 keer, maar dat terzijde). Waarom zei hij dat dan niet eerder, waarom nu pas, nu ze zijn concurrent op de bank is?
Dat vindt ik dus .
En dat vind ik juist het leuke van het op de bank zitten van Rob, zijn ware aard komt boven.
Mocht het zo zijn dat hij donderdag de stemronde gaat overleven (denk het niet) zit hij er de volgende keer weer op want de bewoners gaan zich steeds meer aan hem ergeren, Dido en Chantal hebben het excuus van het niet roken en Rob heeft geen excuus

Rob gaat echt nog wel barsten deze week, die kropt en kropt en knalt een keer uit elkaar
Hij ging er echt vanuit dat hij zonder een keer op de bank te zitten naar de finale zou gaan, hij heeft ook zoiets laten vallen een keer
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31256037
quote:

Als ze dan een beetje voortmaakt, heeft Roel z'n bak met stront ook meteen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31256051
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef Day het volgende:
Chantal: Maxima kan toch ook overal bevallen. Maxima hoeft toch ook niet te betalen.
hahaha, ze draaien door daar, heerlijk toch
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:43:51 #223
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31256068
Chantal maar meelullen met Tanja over de exit. Ze zou het wel fijn vinden als Tanja eruit zou gaan, in haar ogen weer een sterke deelnemer minder.

Ik hoop dat ze flink nicotine ontwenningsverschijnselen gaat krijgen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:44:17 #224
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31256081
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef muizemeis het volgende:

[..]

En dan Nathalie die vraagt: Heeé, hoe heet die speler daaro, zeide zu nou Rob?
Menno: Nee, Naat das Robben!
Nathalie: Robbuh?
Joost: Ja, Robben, hij heeft namelijk wél twee benen, dus daarom heeft hij een achternaam in meervoud!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31256106
Jezus wat zit die Sjankwal te snuiven, alleen al bij uien snijden
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:45:15 #226
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31256108
Erg slim van Linda. Ze weet precies wie haar genomineerd hebben !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31256116

Dido zoekt afleiding
"That rug really tied the room together".
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:45:54 #228
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31256124
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wil de familie van Tanja stoppen met het sarren van de familie van Lieske
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:46:08 #229
58921 Day
You can fly!
pi_31256129
Waarom begin ik langzaam het gevoel te krijgen dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is?
I am gonna shine
pi_31256131
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:45 schreef Falco het volgende:
Erg slim van Linda. Ze weet precies wie haar genomineerd hebben !
dat is hebben ze haar gewoon verteld gisteren hoor
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:46:42 #231
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31256147
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef Rica het volgende:
Chantal maar meelullen met Tanja over de exit. Ze zou het wel fijn vinden als Tanja eruit zou gaan, in haar ogen weer een sterke deelnemer minder.

Ik hoop dat ze flink nicotine ontwenningsverschijnselen gaat krijgen.
en op z´n Lieskes dan hè: Ik heb zo een intens schreeuwende pijn in mijn longen en mijn kaakspieren zijn gierend slap aan het worden....
Anthony Robbins
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:46:44 #232
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256148
quote:

Nu weet ik zeker dat ik met een koptelefoon op de streams ga luisteren en tevens het voetbal ga kijken

(Joost is de eerste geweest die om het voetbal ging vragen, hij weet er veel vanaf, de rest klopt wel )
Met dank aan Laysa.
pi_31256151
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

he, heb verdorie de hele middag streamverslagen geschreven, mag ik ff klagen dan??
De nakende waarheid.
pi_31256160
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
Waarom begin ik langzaam het gevoel te krijgen dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is?
ow, ik hoopte stiekem op Menno gisteren
pi_31256173
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:

[..]

Joost: Ja, Robben, hij heeft namelijk wél twee benen, dus daarom heeft hij een achternaam in meervoud!
Whoehahahahaha ow dat zou goud zijn, echt bruut!!
De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:49:07 #236
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31256188
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:

[..]

he, heb verdorie de hele middag streamverslagen geschreven, mag ik ff klagen dan??
Met één hand.... DAMN... dan is er echt niks gebeurd dat je dat kon bijhouden...
pi_31256209
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
Ik denk zomaar omdat het zo ís de tang is idd bang voor Tanja, zeker nu ze wat loskomt kan ze rekenen op nog meer sympathie van de kijkers.
De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:50:11 #238
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31256211
Shit, staat die Chantal weer te schreeuwen, kan iemand niet effe het maandverband van Tanja in dr muil proppen ?????
Anthony Robbins
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:50:25 #239
58921 Day
You can fly!
pi_31256218
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef Wup het volgende:

[..]

ow, ik hoopte stiekem op Menno gisteren
Ze begint me iets teveel nadruk te leggen op het feit dat niemand Tanja eerder durfde te nomineren (zij ook niet, maar daar rep ze niet over) en de reden daarachter.
Raar, want hiervoor verdedigde ze Tanja altijd.
I am gonna shine
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:51:01 #240
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256233
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:

[..]

Waarop Rob opstaat en met zijn voetbalbeen Joost een paar schoppen geeft
Met dank aan Laysa.
pi_31256241
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:49 schreef Maurisico het volgende:

[..]

Met één hand.... DAMN... dan is er echt niks gebeurd dat je dat kon bijhouden...
LOL gebeurde idd verdomd weinig, maar evengoed wel veel getikt
Vandaag voor het eerst met twee handen typen, maar na het verslaan van de streams maar weer ff in mitella.. ik wil gewoon te veel en te snel
De nakende waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:51:25 #242
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256242
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef Day het volgende:

Volegens haar weet strax heel Nederland dat Tanja *beroemd* is en zullen ze direct voor haar gaan rennen als ze het ziekenhuis belt
Tanja is gewoon realistisch en weet dat dat niet zo is, qua kosten klopt haar verhaal ook btw.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:53:01 #243
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256277
Lieske zit wederom in haar slachtofferrol en vertelde voor de 8e keer vandaag dat dit de ergste dag van haar leven is en dat haar knie écht onwijs veel pijn doet, schreeuwend veel pijn (nog erger dan die keer dat ze rollende van de pijn op de ehbo was)
Ze loopt overigens met de krukken aan haar armen bungelend door de keuken
pi_31256289
Lies gaat zo janken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:54:31 #245
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256314
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef milagro het volgende:
Lies gaat zo janken

Zeker weten !
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:54:34 #246
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31256316
quote:
Lies gaat zo janken
* hand bij Shift-Prt Scr
Confidence through competence
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:54:43 #247
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256319
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Volegens haar weet strax heel Nederland dat Tanja *beroemd* is en zullen ze direct voor haar gaan rennen als ze het ziekenhuis belt
Tanja is gewoon realistisch en weet dat dat niet zo is, qua kosten klopt haar verhaal ook btw.
Dat wist ik ook niet trouwens. Dacht dat een bevalling gewoon in elk pakket zat van het ziekenfonds.

Chantal denkt ook echt dat ze een BNer is als ze eruit gaat, zal nog vies tegenvallen
Misschien kan ze shirts verkopen met de tekst: GNA GNA GNA
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:54:49 #248
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31256321
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef CGJung het volgende:

[..]

en op z´n Lieskes dan hè: Ik heb zo een intens schreeuwende pijn in mijn longen en mijn kaakspieren zijn gierend slap aan het worden....
Ik ben echt kapot

Nee ik hoop echt dat ze volledig flipt. Zo stabiel is die ouwe haak niet dus moet kunnen.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:54:53 #249
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31256324
quote:
Lies gaat zo janken
Zat een klein studentenmeisje huilend op de bank.......
Anthony Robbins
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:55:27 #250
55709 Stereotomy
pi_31256332
BREEK LIESKE BREEK

vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:56:19 #251
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256364
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
Lieske zit wederom in haar slachtofferrol en vertelde voor de 8e keer vandaag dat dit de ergste dag van haar leven is en dat haar knie écht onwijs veel pijn doet, schreeuwend veel pijn (nog erger dan die keer dat ze rollende van de pijn op de ehbo was)
Ze loopt overigens met de krukken aan haar armen bungelend door de keuken
En de draaistoel draait ze met haar zere been Zeker even vergeten welk been het was, hebben voetballers ook wel is
Met dank aan Laysa.
pi_31256368
Ik dacht dat het geheim van Dido zou zijn dat ze anorexia heeft, maar blijkbaar eet ze dus wel gewoon, gezien al het snoep dat ze besteld heeft.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:56:44 #253
58921 Day
You can fly!
pi_31256369
quote:
Lies gaat zo janken
Yep, staat op het punt van haar 3e nervous break down.
I am gonna shine
pi_31256372
ow wat zijn jullie vals allemaal
pi_31256378
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
BREEK LIESKE BREEK

ja we vindenhet allemaal echt heel erg voor lieske, maar het levert van die leuke beelden op
De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:57:09 #256
52606 Damzzz
Asjemenou
pi_31256379
Alweer brullen?
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:57:54 #257
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31256400
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:

[..]

Zat een klein studentenmeisje huilend op de bank.......
[/liesbashingmodeon]
Oh Lieseke klein,
Oh Lieseke teer,
Daar komt die gierende pijn heel snel weer.....

[/liesbashingmodeoff]
Anthony Robbins
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:58:31 #258
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256421
Ze wacht nog even met janken totdat er wat meer mensen binnen zijn
Misschien dat ze haar kommetje straks laat vallen op weg naar de keuken
Met dank aan Laysa.
pi_31256434
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
BREEK LIESKE BREEK

Lieske lacht
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:59:11 #260
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256437
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

En de draaistoel draait ze met haar zere been

Ze liep gisteren ook (als er niemand in de buurt was) gewoon op dat been.
Diepe bewondering voor haar dat ze ondanks die gillende, schreeuwende pijn tóch doorzet
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:59:29 #261
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31256444
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ze wacht nog even met janken totdat er wat meer mensen binnen zijn
Of ze laat zich effe subtiel voor Joost vallen, die gelooft toch wel dat het weer zijn schuld was
Anthony Robbins
pi_31256448
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht dat het geheim van Dido zou zijn dat ze anorexia heeft, maar blijkbaar eet ze dus wel gewoon, gezien al het snoep dat ze besteld heeft.
Dido eet juist heel veel, zonder gene ofzo, je moet een kijken wat ze aan suiker in de koffie [ of thee dat weet ik niet] gooit
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:00:06 #263
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31256461
Voetbalgrappen die zaterdagavond door Joost en Menno gemaakt kunnen worden:
Joost:-Hé Rob, ben jij nou tweebenig, of niet?
Menno- Nee joh, Rob die is stijf rechts, dat weet je toch?

Joost: -Zag je die Tjech, die werd daar even op het verkeerde been gezet!

Menno: -Zie je Davids rennen? Die gozert zet echt zijn beste beentje voor!
pi_31256470
Ja, dat zeg ik toch ook. Ik dacht het toen ik haar voor het eerst zag qua uiterlijk, en juist niet qua eetgedrag.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:00:44 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256474
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef KRIBBET het volgende:

Ze stoot straxjes haar knie of valt
pi_31256479
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
Menno en grappen...hmz
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:01:16 #267
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256493
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze liep gisteren ook (als er niemand in de buurt was) gewoon op dat been.
Diepe bewondering voor haar dat ze ondanks die gillende, schreeuwende pijn tóch doorzet
Ik krijg ook steeds meer bewondering voor haar, je ziet dat ze de pijn verbijt en zonder zeuren doorgaat Het is echt een bikkel eerste klas, hulde
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:01:19 #268
58921 Day
You can fly!
pi_31256495
Dido heeft echt nog verdriet over Marcel.

I am gonna shine
pi_31256503
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat zeg ik toch ook. Ik dacht het toen ik haar voor het eerst zag qua uiterlijk, en juist niet qua eetgedrag.
sorry, verkeerd begrepen
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:02:29 #270
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31256526
Een pindakaascompres schijnt goed te helpen bij voor zwaaaar verrekte kniebanden.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:02:55 #271
130049 guzzie
ik lach me helemaal suf
pi_31256537
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Wup het volgende:

[..]

Dido eet juist heel veel, zonder gene ofzo, je moet een kijken wat ze aan suiker in de koffie [ of thee dat weet ik niet] gooit
Tja als ex annorexia patient weet je dit inderdaad heel goed te doen overkomen!! maar ze heeft het well, de "patienten herkennen elkaar direct" lieske wil het ook maar heeft niet genoeg doorzettingsvermogen!! als er onder ons enkelen zijn die het ook willen ontwikkelen kom maar hier voor tips, en vooral voor tips zodat het eruit ziet alsof je heel veel eet
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:03:31 #272
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256552
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
Joost:-Hé Rob, ben jij nou tweebenig, of niet?
Menno- Nee joh, Rob die is stijf rechts, dat weet je toch?

Joost: -Zag je die Tjech, die werd daar even op het verkeerde been gezet!

Menno: -Zie je Davids rennen? Die gozert zet echt zijn beste beentje voor!
1 van deze zou al genoeg zijn om het vaatje buskruit te laten ontploffen
Met dank aan Laysa.
pi_31256568
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Rica het volgende:
Een pindakaascompres schijnt goed te helpen bij voor zwaaaar verrekte kniebanden.
smerig!!
De nakende waarheid.
pi_31256577
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik krijg ook steeds meer bewondering voor haar, je ziet dat ze de pijn verbijt en zonder zeuren doorgaat Het is echt een bikkel eerste klas, hulde
Helemaal mee eens Lieske is
pi_31256610
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

1 van deze zou al genoeg zijn om het vaatje buskruit te laten ontploffen
Rob ziet er vast geen been meer in.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:06:11 #276
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256627
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef CGJung het volgende:

[..]

Of ze laat zich effe subtiel voor Joost vallen, die gelooft toch wel dat het weer zijn schuld was
Die arme jongen Oke het was misschien een beetje ondoordacht maar dat kan je verwachten met Joost
Maar ik zie nog steeds die beelden van Lieske voor me vlak nadat het gebeurde, die heerlijk wapperende handjes
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:07:04 #277
58921 Day
You can fly!
pi_31256647

Lieske ziet er echt slecht uit vandaag, arme meid.
I am gonna shine
pi_31256648
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Rob heeft het beste beentje voor.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:07:14 #279
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256656
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze stoot straxjes haar knie of valt
Ze moet even wachten totdat er iemand in de buurt is maar we krijgen nog wel een Lieske in actie
Met dank aan Laysa.
pi_31256660
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef guzzie het volgende:

[..]

Tja als ex annorexia patient weet je dit inderdaad heel goed te doen overkomen!! maar ze heeft het well, de "patienten herkennen elkaar direct" lieske wil het ook maar heeft niet genoeg doorzettingsvermogen!! als er onder ons enkelen zijn die het ook willen ontwikkelen kom maar hier voor tips, en vooral voor tips zodat het eruit ziet alsof je heel veel eet
sorry hoor maar dat gaat me ff te ver.
Ben persoonlijk ook erg lang en mager en men heeft jarenlang gedacht dat ik anorexia had en me dat ook verteld. Ik at als een bouwvakker tot zelfs de dietiste zei dat ik moest minderen want dit was niet gezond.
Het is uitermate pijnlijk als je vreselijk je best moet doen om op gewicht te blijven, dan steeds te horen te krijgen dat je anorexia hebt.

Er zíjn nou eenmaal vrouwen die van zichzelf slank/mager zijn en alles kunnen eten wat ze willen.

Vrouwen die daar jaloers op zijn, vette pech!!

Vrouwen die hunh best moeten doen om op gewicht te blijven, kom maar op heb tips zat!!
De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:09:34 #281
55709 Stereotomy
pi_31256725
Lieske maakt haar zinnen zelf al niet eens meer af, scheelt weer een onderbreking
pi_31256729
Wel jammer dat lieske iets aan haar knie heeft.
Krijgen we morgenavond geen 1000.0000.0000 opmerkingen over dat lieske maar één danspasje kent.
pi_31256733
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
Maar hij zal straks toch echt de benen moeten nemen .
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:10:00 #284
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31256743
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Rica het volgende:
neenee, gewoon amputeren die hap en een reservebeen van rob lenen!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:10:02 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31256747
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef guzzie het volgende:

[..]

Dido heeft als "favoriete maaltijd" op de Talpa-site ook staan: patat, hamburgers, vette snacks. Zou dat óók zijn om haar anorexia te verhullen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:10:28 #286
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31256765
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Denk dat er heus wel iemand daar zit die het lontje wil aansteken
Met dank aan Laysa.
pi_31256766
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Maar hij zal straks toch echt de benen moeten nemen .
meenemen.
pi_31256768
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef regenworm het volgende:
Wel jammer dat lieske iets aan haar knie heeft.
Krijgen we morgenavond geen 1000.0000.0000 opmerkingen over dat lieske maar één danspasje kent.
ow welke dan
De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:10:58 #289
130054 demins
We weten niks
pi_31256777
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:

[..]

Rob struikelt nog eens met al die benen.
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_31256796
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ow welke dan
Moet je aan de kenners vragen?
Lekkersimpel
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:11:49 #291
58921 Day
You can fly!
pi_31256806
quote:
Er zíjn nou eenmaal vrouwen die van zichzelf slank/mager zijn en alles kunnen eten wat ze willen.
Ben het met je eens, hoor. Mijn nichtje heeft 2 kids, eet als een kerel en is net zo slank/mager als Dido. Kan ze niks aan doen, genen van d'r vader.
I am gonna shine
pi_31256814
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef demins het volgende:

[..]

Rob struikelt nog eens met al die benen.
En dat terwijl driepoten normaal erg stabiel staan .
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:12:34 #293
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31256823
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Falco het volgende:
Denkt Rob nu serieus dat zijn dochter "YES" riep tijdens de bekendmaking van de nominaties. Oh wat zielig en pathetisch! Dat ie erop doordraaft, mên !
Ingrid vroeg Rob gisteren of hij zéker wist dat het zijn dochter was die dat riep.
Rob wist het zeker. De ranzigerd zei, en ik citeer: "Dat is haar kreetje naar mij toe."

Het slaat nergens op, ik weet het, maar uit de mond van Rob krijg je bij zo'n opmerking meteen asociaties met incest.

En dit nog los van de achterlijkheid dat de uitroep "YES" een speciaal "kreetje naar iemand toe" zou zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:13:04 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31256842
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:

[..]

sorry hoor maar dat gaat me ff te ver.
Ben persoonlijk ook erg lang en mager en men heeft jarenlang gedacht dat ik anorexia had en me dat ook verteld. Ik at als een bouwvakker tot zelfs de dietiste zei dat ik moest minderen want dit was niet gezond.
Het is uitermate pijnlijk als je vreselijk je best moet doen om op gewicht te blijven, dan steeds te horen te krijgen dat je anorexia hebt.

Vrouwen die daar jaloers op zijn, vette pech!!

Vrouwen die hunh best moeten doen om op gewicht te blijven, kom maar op heb tips zat!!
*intens jaloers is*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_31256851
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

Moet je aan de kenners vragen?
Lekkersimpel
Kenners?? Bedoel je dat er mensen zijn die zich hebben gespecialiseerd in de danspasjes, ownee, hét danspasje van Liesk??

Het moet niet gekker worden hier!!

De nakende waarheid.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:13:41 #296
58921 Day
You can fly!
pi_31256861
Nu weet ik zeker dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is.
I am gonna shine
pi_31256877
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef muizemeis het volgende:

[..]

Kenners?? Bedoel je dat er mensen zijn die zich hebben gespecialiseerd in de danspasjes, ownee, hét danspasje van Liesk??

Het moet niet gekker worden hier!!

pi_31256897
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Day het volgende:

[..]

Ben het met je eens, hoor. Mijn nichtje heeft 2 kids, eet als een kerel en is net zo slank/mager als Dido. Kan ze niks aan doen, genen van d'r vader.
Dank je wel

Ja sorry hoor, maar schoot me ff in het verkeerde keelgat. Het is zoooo pijnlijk als je je figuur steeds moet verdedigen tegen dat soort mensen
De nakende waarheid.
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:15:18 #299
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31256905
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Day het volgende:
Nu weet ik zeker dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is.
Yep. De volgende missie van Chantal is weer begonnen .
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:16:03 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31256924
Dido's lichaam is weliswaar slank, maar ze neigt behoorlijk naar een bolle kop.
haar zus had ook een wat pafferig gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')