En de draaistoel draait ze met haar zere beenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef Loedertje het volgende:
Lieske zit wederom in haar slachtofferrol en vertelde voor de 8e keer vandaag dat dit de ergste dag van haar leven is en dat haar knie écht onwijs veel pijn doet, schreeuwend veel pijn (nog erger dan die keer dat ze rollende van de pijn op de ehbo was)
Ze loopt overigens met de krukken aan haar armen bungelend door de keuken
Yep, staat op het punt van haar 3e nervous break down.quote:
ja we vindenhet allemaal echt heel erg voor lieske, maar het levert van die leuke beelden opquote:
[/liesbashingmodeon]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zat een klein studentenmeisje huilend op de bank.......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En de draaistoel draait ze met haar zere been![]()
Of ze laat zich effe subtiel voor Joost vallen, die gelooft toch wel dat het weer zijn schuld wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ze wacht nog even met janken totdat er wat meer mensen binnen zijn![]()
![]()
![]()
Misschien dat ze haar kommetje straks laat vallen op weg naar de keuken![]()
Dido eet juist heel veel, zonder gene ofzo, je moet een kijken wat ze aan suiker in de koffie [ of thee dat weet ik niet] gooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht dat het geheim van Dido zou zijn dat ze anorexia heeft, maar blijkbaar eet ze dus wel gewoon, gezien al het snoep dat ze besteld heeft.
Ze stoot straxjes haar knie of valtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien dat ze haar kommetje straks laat vallen op weg naar de keuken![]()
Menno en grappen...hmzquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
Voetbalgrappen die zaterdagavond door Joost en Menno gemaakt kunnen worden:
Ik krijg ook steeds meer bewondering voor haar, je ziet dat ze de pijn verbijt en zonder zeuren doorgaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze liep gisteren ook (als er niemand in de buurt was) gewoon op dat been.
Diepe bewondering voor haar dat ze ondanks die gillende, schreeuwende pijn tóch doorzet
sorry, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat zeg ik toch ook. Ik dacht het toen ik haar voor het eerst zag qua uiterlijk, en juist niet qua eetgedrag.
Tja als ex annorexia patient weet je dit inderdaad heel goed te doen overkomen!! maar ze heeft het well, de "patienten herkennen elkaar direct" lieske wil het ook maar heeft niet genoeg doorzettingsvermogen!! als er onder ons enkelen zijn die het ook willen ontwikkelen kom maar hier voor tips, en vooral voor tips zodat het eruit ziet alsof je heel veel eetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido eet juist heel veel, zonder gene ofzo, je moet een kijken wat ze aan suiker in de koffie [ of thee dat weet ik niet] gooit
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
Voetbalgrappen die zaterdagavond door Joost en Menno gemaakt kunnen worden:
Joost:-Hé Rob, ben jij nou tweebenig, of niet?
Menno- Nee joh, Rob die is stijf rechts, dat weet je toch?
Joost: -Zag je die Tjech, die werd daar even op het verkeerde been gezet!
Menno: -Zie je Davids rennen? Die gozert zet echt zijn beste beentje voor!
smerig!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Rica het volgende:
Een pindakaascompres schijnt goed te helpen bij voor zwaaaar verrekte kniebanden.
Helemaal mee eens Lieske isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer bewondering voor haar, je ziet dat ze de pijn verbijt en zonder zeuren doorgaatHet is echt een bikkel eerste klas, hulde
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob ziet er vast geen been meer in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 van deze zou al genoeg zijn om het vaatje buskruit te laten ontploffen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |