Wil de familie van Tanja stoppen met het sarren van de familie van Lieskequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij familie van Lieske. Je roept hier ook om aandacht.
dat is hebben ze haar gewoon verteld gisteren hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:45 schreef Falco het volgende:
Erg slim van Linda. Ze weet precies wie haar genomineerd hebben!
en op z´n Lieskes dan hè: Ik heb zo een intens schreeuwende pijn in mijn longen en mijn kaakspieren zijn gierend slap aan het worden....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef Rica het volgende:
Chantal maar meelullen met Tanja over de exit. Ze zou het wel fijn vinden als Tanja eruit zou gaan, in haar ogen weer een sterke deelnemer minder.
Ik hoop dat ze flink nicotine ontwenningsverschijnselen gaat krijgen.
Nu weet ik zeker dat ik met een koptelefoon op de streams ga luisteren en tevens het voetbal ga kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En dan zaterdagavond natuurlijk een paar van die wijven gemaakt enthousiast gaan zitten doen op de bank, Nathalie en Dido met oranje pruiken op kirrend van de wijn op schoot bij een als travestiet gekleede Roel, die na de 2-0 van Tsjechië en nodige alcohol en een nicotine gebrek Linda de slaapkamer in sleurt, terwijl Chantal leuke anekdotes ophaalt over voetballers van NEC die haar gedumpt hebben. Menno probeert ondertussen aan Ingrid de buitenspelregel uit te leggen om maar weer eens te bewijzen dat 'ie hetero is en Lieske kan maar geen enkele zin afmaken die ze wilde beginnen over de voetballers van FC Groningen terwijl Rob in snikken uitbarst omdat hij ook op 't veld had kunnen staan in Tsjechië. Waarna Joost er na 67 minuten achterkomt dat Nederland de ploeg is met de oranje shirts.
Of Tanja's bevalling start 5 minuten voor de aftrap.
he, heb verdorie de hele middag streamverslagen geschreven, mag ik ff klagen dan??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij familie van Lieske. Je roept hier ook om aandacht.
ow, ik hoopte stiekem op Menno gisterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
Waarom begin ik langzaam het gevoel te krijgen dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is?
Whoehahahahaha ow dat zou goud zijn, echt bruut!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Nathalie die vraagt: Heeé, hoe heet die speler daaro, zeide zu nou Rob?
Menno: Nee, Naat das Robben!
Nathalie: Robbuh?
Joost: Ja, Robben, hij heeft namelijk wél twee benen, dus daarom heeft hij een achternaam in meervoud!![]()
Met één hand.... DAMN... dan is er echt niks gebeurd dat je dat kon bijhouden...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he, heb verdorie de hele middag streamverslagen geschreven, mag ik ff klagen dan??
Ik denk zomaar omdat het zo ísquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
Waarom begin ik langzaam het gevoel te krijgen dat Tanja Chantal's volgende slachtoffer is?
Ze begint me iets teveel nadruk te leggen op het feit dat niemand Tanja eerder durfde te nomineren (zij ook niet, maar daar rep ze niet over) en de reden daarachter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, ik hoopte stiekem op Menno gisteren
Waarop Rob opstaat en met zijn voetbalbeen Joost een paar schoppen geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En dan Nathalie die vraagt: Heeé, hoe heet die speler daaro, zeide zu nou Rob?
Menno: Nee, Naat das Robben!
Nathalie: Robbuh?
Joost: Ja, Robben, hij heeft namelijk wél twee benen, dus daarom heeft hij een achternaam in meervoud!![]()
LOL gebeurde idd verdomd weinig, maar evengoed wel veel getiktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Met één hand.... DAMN... dan is er echt niks gebeurd dat je dat kon bijhouden...![]()
Volegens haar weet strax heel Nederland dat Tanja *beroemd* is en zullen ze direct voor haar gaan rennen als ze het ziekenhuis beltquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef Day het volgende:
Chantal: Maxima kan toch ook overal bevallen. Maxima hoeft toch ook niet te betalen.
Dat mens vergelijkt de BB-bewoners dus met het koningshuis!![]()
![]()
![]()
quote:
Dat wist ik ook niet trouwens. Dacht dat een bevalling gewoon in elk pakket zat van het ziekenfonds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volegens haar weet strax heel Nederland dat Tanja *beroemd* is en zullen ze direct voor haar gaan rennen als ze het ziekenhuis belt
Tanja is gewoon realistisch en weet dat dat niet zo is, qua kosten klopt haar verhaal ook btw.
Ik ben echt kapotquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef CGJung het volgende:
[..]
en op z´n Lieskes dan hè: Ik heb zo een intens schreeuwende pijn in mijn longen en mijn kaakspieren zijn gierend slap aan het worden....
Zat een klein studentenmeisje huilend op de bank.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |