abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:05:05 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31262254
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:39 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hoezo, Mad Herben deed het destijds toch ook met zijn lijntje met Pim
En wat heeft het hem opgeleverd?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:20:23 #102
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31262705
het ís waar... hij is een fanatiekeling en dan gaat zoon fanatiekeling andere fanatiekellingen bekritiseren

de uitspraak "A terrorist is someone who has a bomb but not an army" is wel toepasselijk hier aangezien Georgie ook best wel tot een extremist/terrorist gerekend zou kunnen worden als hij geen groot leger had maar wel bommen...
пусть всегда будет солнце
pi_31265284
Ik las dit verhaaltje toevallig daarstraks op teletekst. Ik ben géén Bush-fan, wèl pro-Amerika, maar dit is gewoon een typisch geval van zwartmakerij uit de extremistische moslim-hoek. De fundamentalistische zelfmoordmoslims beweren dat ze hun harikiri-daad voor en in opdracht van allah uitvoeren, dus is het een koud kunstje hun aartsvijand af te schilderen als een gek die Irak aanvalt in opdracht van het westerse opperwezen. Ik acht Bush tot veel in staat, maar dit debiele verhaal zou m.i. niet misstaan in de Story, Privé of Party, dus is het gewoon een maffe roddel.
pi_31265546
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, zo heb ik ook altijd moeite gehad met het feit dat hij Irak binnenviel, het is mij eigenlijk nooit echt duidelijk geweest waarom hij dat nou deed. Het officiële verhaal kennen we wel, en de gedachte dat hij het allemaal "voor de olie deed" snijden niet echt hout namelijk. Ik zie er totaal geen gewin in voor hem of Amerika, eerder nadelen als je gaat kijken wat voor klappen de economie gehad heeft door die grap van hem. Dus eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen dat die man echt een beetje kierewiet is en hij denkt dat hij een "missie" ofzo heeft.
Ach welnee, niks olie en niks verborgen atoom- en biologische wapens; Bush heeft met zijn inval in Irak gewoon laten zien dat-ie wel raad wist met een publiciteitsgeile en moordende gek als Saddam, en als die inval verdekt is door het olie- of het wapenverhaal, so be it. Dat die Irakezen nu niet met hun plotseling verkregen democratie kunnen omgaan is hún probleem. De Europese en Amerikaanse troepen moeten nu Irak gewoon verlaten, want er gaan teveel stemmen op die zeggen dat ze het nu nóg rotter hebben dan onder het Saddam-bewind. Bizarre jongens, die Irakezen.
Ik hoop dat Castro de volgende is, dan Gadaffi, gevolgd door de dictator die het communistische gedeelte van Korea nog in z'n kwabbige klauwen heeft.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:46:29 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31265588
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef progrock het volgende:
Ik las dit verhaaltje toevallig daarstraks op teletekst. Ik ben géén Bush-fan, wèl pro-Amerika, maar dit is gewoon een typisch geval van zwartmakerij uit de extremistische moslim-hoek. De fundamentalistische zelfmoordmoslims beweren dat ze hun harikiri-daad voor en in opdracht van allah uitvoeren, dus is het een koud kunstje hun aartsvijand af te schilderen als een gek die Irak aanvalt in opdracht van het westerse opperwezen. Ik acht Bush tot veel in staat, maar dit debiele verhaal zou m.i. niet misstaan in de Story, Privé of Party, dus is het gewoon een maffe roddel.
nou, je bent wel aardig pro-bush zo te lezen, ik stond namelijk neit te kijken van dit bericht, alhoewel ik me realiseer dat de bron niet helemaal 100% is.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31266047
Bush spreekt helemaal niet met god, ik heb bush namelijk nog nooit gesproken!!!!!

Serieus, kijk hier niet van op na eerdere uitspraken over dit onderwerp uit de mond van bush zelf, vind het wel gruwelijk eng zo'n man met godsdienstwaanzin aan knopjes die de hele wereld kunnen vernietigen...

Grote reden voor mij om zeer, maar dan ook zeer anti bush te zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:07:51 #107
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_31267967
Als je dit gelooft zou God overigens wel een erg kwaadaardig en dom persoon zijn.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:45:48 #108
33923 GedachtenPolitie
Hold that thought!
pi_31269071
Regering Bush stort in elkaar
quote:
Gezocht: leider van de Verenigde Staten

President Bush lijkt niet langer de man van oplossingen. Hij is zelf onderdeel van het probleem.

Door onze correspondent Tom-Jan Meeus
WASHINGTON, 7 OKT. Het is tegen donderdagnacht als opnieuw een bericht in de categorie machtsmisbruik en Republikeinen binnenkomt. Eerder deze week was er al nieuws over de uitdijende strafzaak tegen de Texaanse Republikein Tom DeLay (nu verdacht van witwassen van campagnegeld) en de vervolging van een Witte Huis-medewerker, David Safavian. En dan wordt bekend dat Karl Rove, de rechterhand van president George W. Bush, opnieuw zal worden verhoord in de affaire rond het lekken van de naam van een geheim agente van de CIA.

Het is de voorlopige slotsom van enkele bewogen weken. Affaire na affaire breekt uit. De ene keer is het corruptie in de hoogste kringen van de Republikeinen, de andere keer ondermaats overheidsoptreden met dramatische gevolgen in New Orleans, de volgende keer een politiek-filosofische clash in de rangen van de Republikeinen over het conservatieve gehalte van het Hooggerechtshof.
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1128661283690.html
pi_31271820
quote:
Het zou me overigens niets verbazen als Bush echt schizofreen is en denkt dat hij met god praat.
[mooie filmscenario mode]
Stel dat Bush niet gek is. En iemand die aan het hoofd van de machtigste staat op aarde is niet gek of dom. Stel dat hij echt denk dat hij met God zit te praten. Dan, puur wetenschappelijk bekeken, denk ik dat degene die zich als God voorsteld, een buitenaarse wezen is die de geschiedenis van deze planeet zit te sturen.
[/mooie filmscenario mode]
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:02:24 #110
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31277016
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Daar is niets triests aan. Je probeert de discussie te smoren door het af te schilderen als het zoveelste Bush-bash-topic. Niet janken als blijkt dat je zelf een behoorlijke boterberg op je knar blijkt te hebben voor wat betreft tunnelvisie, beperking voor wat betreft je keuzes in topics openen en bashen.

V.
Te smoren? Ik doe precies hetzelfde wat vele mensen doen in sommige topics die ik open, alleen die kijken niet eens meer naar de feiten die ik presenteer maar naar het onderwerp. Ik keek wel degelijk naar de 'feiten' die werden gepresenteerd en de hele 'lucht' wat van dit topic afkwam was een goedkope Bush bash.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:04:20 #111
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31277059
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef Verbal het volgende:

[..]

Joehoe, reality check: je ziet de overeenkomst niet?

V.
Nee sorry dat is geen overeenkomst!

Leuke aannames etc. dit pas wat men tunnelvisie kan noemen en als modje heb jij maar weinig restjes objectiviteit in je knar. Ik ben benieuwd of je ook zo'n held zou zijn in persoonlijke aanvallen wanneer je recht voor me zou staan.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:08:22 #112
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31277131
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:33 schreef Verbal het volgende:

[..]

Precies, en de ene kant is moslim, dus per definitie onbetrouwbaar.

Was mijn leven ook maar zo simpel.

V.
Jouw leven is pas simpel om mij als een soort nazi te bestempelen die een moslim per definitie onbetrouwbaar vindt. Ik vraag me werkelijk af of jij in het echte leven ook ze suggestief bent aangezien ik vermoed dat je dan allang flink was afgestraft.

Want voor jou geldt dus, de ene kant is het Witte Huis, dus per definitie onbetrouwbaar?

Jouw retoriek is om te kotsen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:19:25 #113
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31277308
Ik hou het overigens wel even voor gezien hier. Toedels.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:25:00 #114
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31277415
Bush lijkt wel op zo'n paus uit de middeleeuwen.
pi_31278038
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:45 schreef progrock het volgende:

[..]

Ach welnee, niks olie en niks verborgen atoom- en biologische wapens; Bush heeft met zijn inval in Irak gewoon laten zien dat-ie wel raad wist met een publiciteitsgeile en moordende gek als Saddam, en als die inval verdekt is door het olie- of het wapenverhaal, so be it. Dat die Irakezen nu niet met hun plotseling verkregen democratie kunnen omgaan is hún probleem. De Europese en Amerikaanse troepen moeten nu Irak gewoon verlaten, want er gaan teveel stemmen op die zeggen dat ze het nu nóg rotter hebben dan onder het Saddam-bewind. Bizarre jongens, die Irakezen.
Ik hoop dat Castro de volgende is, dan Gadaffi, gevolgd door de dictator die het communistische gedeelte van Korea nog in z'n kwabbige klauwen heeft.
Behoorlijk naïef en hypocriet. Bush valt Irak binnen alleen om te laten zien who's boss? Ik denk het niet, Bush steekt geen vinger uit als het niet voor eigengewin is. En Saddam publiciteitsgeil? Kom op zeg, die gast had maling aan de internationale opinie. Hoeveel boycots ie ook aan zn broek kreeg, hij ging lekker door met zn eigen zaakjes. Bush aan de andere kant kan wat mij betreft genomineerd worden voor 'swerelds publiciteitsgeilste.
En hebben "die Irakezen" zelf gevraagd om opeens een democratie te hebben? Die is ze door de strot gedouwd. De mensen daar zijn al jaren gewend te leven in een dictatuur, vind je het gek dat zo'n plotselinge overgang niet soepel verloopt? En het is wel degelijk Amerika's probleem; zij zijn immers degene die het geforceerd hebben.
En dan ook nog Irakezen bizar noemen.. hoe zou jij je voelen als een buitenlandse macht hier de boel even inelkaar komt timmeren, vervolgens de staatsvorm veranderen, en daarna popelen om weer te vertrekken? Nu niet zeggen dat dat anders is omdat Irakezen t sowieso al slecht hadden, want dat feit blijft nu nog.
En dan die opsomming aan het eind
Misschien zou ie ook Nederland binnen moeten vallen hè, met onze inhumane abortuswet? Of Rusland ook maar gelijk, wie weet wat voor rare dingen ze daar allemaal nog uitspoken... En China natuurlijk, ook gevaarlijk landje.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee sorry dat is geen overeenkomst!

Leuke aannames etc. dit pas wat men tunnelvisie kan noemen en als modje heb jij maar weinig restjes objectiviteit in je knar. Ik ben benieuwd of je ook zo'n held zou zijn in persoonlijke aanvallen wanneer je recht voor me zou staan.
t Enige wat V doet is quotes en verhaaltjes quoten die het al dan niet juiste feit in de OP aannemelijker maken. Jij komt niet verder dan zeggen dat Bush gebasht wordt en zeggen dat de context tussen zijn quotes en de OP te verschillend is, zonder enige argumentatie.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_31280180
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef trancethrust het volgende:

Misschien zou ie ook Nederland binnen moeten vallen hè, met onze inhumane abortuswet?
Het enige wat we daarvoor moeten doen is een amerikaanse soldaat oppakken en naar het ICC brengen. Jammer dat Abu Graib al door de amerikanen zelf is afgehandeld
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:02:53 #117
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31286880
Dear Lord, … may I call you Lordie? It seems less formal since we know each other so well. I need your help … yet again.

Just to reiterate, you told me to invade Afghanistan, and I did. Granted you had to show me on the map where it was first but hey, nobody is perfect you know. You instructed me to bomb the sh** out of Iraq and I did. Now, you’re finally giving me signs about attacking Iran and I appreciate that because the Pentagonians have been itching to try out our new bunker-busting small scale nookular weapons. But, before I get around to that, I just needed to ask you something. What the heck was up with all this Katrina and Rita crap?! You know I am busy ruling the world, uh,... I mean, ruling the country, fighting the War on Terror and such stuff and you decide hurricane my sorry ass in the middle of it all. Why lordie, why?! Now my popularity has gone to sh**! It was bad enough with the Cindy Sheehan crowd, but now my own loyal republi-con supporters are turning against me!

This is turning out to be the worst year ever! I mean, really Lordie, let’s be honest here. You haven’t made it easy for me since my first year of presidency but this year you really let me have it. I am not saying it is all your doing, I know Mike Brownie, Tom Delay, and Bill Frist haven’t help things either but please Almighty G, could you take some heat of me regarding this Valeria Plame affair? Now, Karl is saying that he wasn’t involved with the CIA leak, so could you just leave things at that and stall any further investigations into this matter. I’d really appreciate it, thanks! And as far as my involvement goes, the only leak I was responsible for was the one I made in my pants when I first heard about the Plame investigation.

Finally, I wanted to let you know that there are rumors among the press that I’ve recently started drinking again. I just wanted to you to know that is a bold face LIE! I started drinking again a couple of years back and there’s nothing recent about it. I drink only for medicinal purposes mainly as the alcohol helps me relax in these very stressful times. But most of all I drink because it brings me closer to you so I can converse with you every night in these very candid, one-to-one sessions.

Now I lay me down to sleep
I pray the Lord my soul to keep
And if I should die before I wake
Then have the White House Medical Emergency staff resuscitate me immediately, just like they did the last time I choked on a pretzel.
Amen

O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:21:09 #118
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_31288864

Amen.
pi_31290691
"We are in a conflict between good and evil, and America will call evil by its name."
—George W. Bush, United States Military Academy, West Point, June 1, 2002

"There is wonder-working power in the goodness and idealism of the American people,"
—State of the Union 2004.

Bush is zeker niet de eerste president om in zijn speeches: God, goed en kwaad en ander religieuz getinte woordjes te betrekken in tijd van oorlog, maar zijn benadering is uitgesproken verschillend dan die van zijn voorgangers.

"The White House office will be charged with distributing billions of federal dollars to a variety of religious groups and charities over the next 10 years...."

CNN: "Bush to open White House 'faith-based' charity office for business"

The White House: "Faith-Based and Community Initiatives"
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_31311625
quote:
En hebben "die Irakezen" zelf gevraagd om opeens een democratie te hebben? Die is ze door de strot gedouwd. De mensen daar zijn al jaren gewend te leven in een dictatuur, vind je het gek dat zo'n plotselinge overgang niet soepel verloopt?
Inderdaad. Ik zou ook laaiend zijn als iemand opeens mijn krankzinnige staatshoofd omver wierp en veel weerzin voelen tegen een wereld waarin ik niet naar de gevangenis hoef wanneer ik de foto van dat staatshoofd per ongeluk op straat laat vallen. Dan zou ik denk ik aanslagen gaan plegen.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:12:02 #121
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31312465
quote:
[..]

t Enige wat V doet is quotes en verhaaltjes quoten die het al dan niet juiste feit in de OP aannemelijker maken. Jij komt niet verder dan zeggen dat Bush gebasht wordt en zeggen dat de context tussen zijn quotes en de OP te verschillend is, zonder enige argumentatie.
himmel mee eensch...
wat mij dan weer stoort aan de bush-aanhangers is dat elke kritiek op bush gelijk word geasocieerd met "je bent een moslimextremis/treehugger". Lijkt wel alsof je himmel geen kritiek meer mag hebben op die domme aap!
pi_31312893
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou ook laaiend zijn als iemand opeens mijn krankzinnige staatshoofd omver wierp en veel weerzin voelen tegen een wereld waarin ik niet naar de gevangenis hoef wanneer ik de foto van dat staatshoofd per ongeluk op straat laat vallen. Dan zou ik denk ik aanslagen gaan plegen.
Fijn dat je het met me eens bent.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:32:28 #123
37769 erodome
Zweefteef
pi_31315754
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Vooral als die bevrijder je land binnen komt denderen met bommenmatten waardoor je uiteindelijk een belachelijke tijd totaal ontheemt moet leven, dat ze jou en je buren samendrijven alsof jullie vee zijn, tegen jullie staan te brullen en te doen, zich kapot lachen terwijl jij daar in je blote holio moet staan, zakken over je kop heen trekken enz enz enz enz enz enz enz...

En dan hebben we het nog niet eens over mensen die gevangen genomen worden onder verdenking van een of ander naar feit.

Doe niet net alsof de zogenaamde bevrijders zich zo schattig gedragen zeg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31315839
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:32 schreef erodome het volgende:

Doe niet net alsof de zogenaamde bevrijders zich zo schattig gedragen zeg...
Ja, doe vooral alsof ik dat zelfs maar suggereerde en doe vooral ook alsof dat het lot van alle Irakezen is.
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:55:56 #125
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31316358
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, doe vooral alsof ik dat zelfs maar suggereerde en doe vooral ook alsof dat het lot van alle Irakezen is.
doe vooral zo sarcastisch jah ventje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')