En wat heeft het hem opgeleverd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoezo, Mad Herben deed het destijds toch ook met zijn lijntje met Pim
Ach welnee, niks olie en niks verborgen atoom- en biologische wapens; Bush heeft met zijn inval in Irak gewoon laten zien dat-ie wel raad wist met een publiciteitsgeile en moordende gek als Saddam, en als die inval verdekt is door het olie- of het wapenverhaal, so be it. Dat die Irakezen nu niet met hun plotseling verkregen democratie kunnen omgaan is hún probleem. De Europese en Amerikaanse troepen moeten nu Irak gewoon verlaten, want er gaan teveel stemmen op die zeggen dat ze het nu nóg rotter hebben dan onder het Saddam-bewind. Bizarre jongens, die Irakezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, zo heb ik ook altijd moeite gehad met het feit dat hij Irak binnenviel, het is mij eigenlijk nooit echt duidelijk geweest waarom hij dat nou deed. Het officiële verhaal kennen we wel, en de gedachte dat hij het allemaal "voor de olie deed" snijden niet echt hout namelijk. Ik zie er totaal geen gewin in voor hem of Amerika, eerder nadelen als je gaat kijken wat voor klappen de economie gehad heeft door die grap van hem. Dus eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen dat die man echt een beetje kierewiet is en hij denkt dat hij een "missie" ofzo heeft.
nou, je bent wel aardig pro-bush zo te lezen, ik stond namelijk neit te kijken van dit bericht, alhoewel ik me realiseer dat de bron niet helemaal 100% is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef progrock het volgende:
Ik las dit verhaaltje toevallig daarstraks op teletekst. Ik ben géén Bush-fan, wèl pro-Amerika, maar dit is gewoon een typisch geval van zwartmakerij uit de extremistische moslim-hoek. De fundamentalistische zelfmoordmoslims beweren dat ze hun harikiri-daad voor en in opdracht van allah uitvoeren, dus is het een koud kunstje hun aartsvijand af te schilderen als een gek die Irak aanvalt in opdracht van het westerse opperwezen. Ik acht Bush tot veel in staat, maar dit debiele verhaal zou m.i. niet misstaan in de Story, Privé of Party, dus is het gewoon een maffe roddel.
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1128661283690.htmlquote:Gezocht: leider van de Verenigde Staten
President Bush lijkt niet langer de man van oplossingen. Hij is zelf onderdeel van het probleem.
Door onze correspondent Tom-Jan Meeus
WASHINGTON, 7 OKT. Het is tegen donderdagnacht als opnieuw een bericht in de categorie machtsmisbruik en Republikeinen binnenkomt. Eerder deze week was er al nieuws over de uitdijende strafzaak tegen de Texaanse Republikein Tom DeLay (nu verdacht van witwassen van campagnegeld) en de vervolging van een Witte Huis-medewerker, David Safavian. En dan wordt bekend dat Karl Rove, de rechterhand van president George W. Bush, opnieuw zal worden verhoord in de affaire rond het lekken van de naam van een geheim agente van de CIA.
Het is de voorlopige slotsom van enkele bewogen weken. Affaire na affaire breekt uit. De ene keer is het corruptie in de hoogste kringen van de Republikeinen, de andere keer ondermaats overheidsoptreden met dramatische gevolgen in New Orleans, de volgende keer een politiek-filosofische clash in de rangen van de Republikeinen over het conservatieve gehalte van het Hooggerechtshof.
[mooie filmscenario mode]quote:Het zou me overigens niets verbazen als Bush echt schizofreen is en denkt dat hij met god praat.
Te smoren? Ik doe precies hetzelfde wat vele mensen doen in sommige topics die ik open, alleen die kijken niet eens meer naar de feiten die ik presenteer maar naar het onderwerp. Ik keek wel degelijk naar de 'feiten' die werden gepresenteerd en de hele 'lucht' wat van dit topic afkwam was een goedkope Bush bash.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar is niets triests aan. Je probeert de discussie te smoren door het af te schilderen als het zoveelste Bush-bash-topic. Niet janken als blijkt dat je zelf een behoorlijke boterberg op je knar blijkt te hebben voor wat betreft tunnelvisie, beperking voor wat betreft je keuzes in topics openen en bashen.
V.
Nee sorry dat is geen overeenkomst!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Joehoe, reality check: je ziet de overeenkomst niet?
V.
Jouw leven is pas simpel om mij als een soort nazi te bestempelen die een moslim per definitie onbetrouwbaar vindt. Ik vraag me werkelijk af of jij in het echte leven ook ze suggestief bent aangezien ik vermoed dat je dan allang flink was afgestraft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies, en de ene kant is moslim, dus per definitie onbetrouwbaar.
Was mijn leven ook maar zo simpel.
V.
Behoorlijk naïef en hypocriet. Bush valt Irak binnen alleen om te laten zien who's boss? Ik denk het niet, Bush steekt geen vinger uit als het niet voor eigengewin is. En Saddam publiciteitsgeil? Kom op zeg, die gast had maling aan de internationale opinie. Hoeveel boycots ie ook aan zn broek kreeg, hij ging lekker door met zn eigen zaakjes. Bush aan de andere kant kan wat mij betreft genomineerd worden voor 'swerelds publiciteitsgeilste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:45 schreef progrock het volgende:
[..]
Ach welnee, niks olie en niks verborgen atoom- en biologische wapens; Bush heeft met zijn inval in Irak gewoon laten zien dat-ie wel raad wist met een publiciteitsgeile en moordende gek als Saddam, en als die inval verdekt is door het olie- of het wapenverhaal, so be it. Dat die Irakezen nu niet met hun plotseling verkregen democratie kunnen omgaan is hún probleem. De Europese en Amerikaanse troepen moeten nu Irak gewoon verlaten, want er gaan teveel stemmen op die zeggen dat ze het nu nóg rotter hebben dan onder het Saddam-bewind. Bizarre jongens, die Irakezen.
Ik hoop dat Castro de volgende is, dan Gadaffi, gevolgd door de dictator die het communistische gedeelte van Korea nog in z'n kwabbige klauwen heeft.
t Enige wat V doet is quotes en verhaaltjes quoten die het al dan niet juiste feit in de OP aannemelijker maken. Jij komt niet verder dan zeggen dat Bush gebasht wordt en zeggen dat de context tussen zijn quotes en de OP te verschillend is, zonder enige argumentatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee sorry dat is geen overeenkomst!![]()
Leuke aannames etc. dit pas wat men tunnelvisie kan noemen en als modje heb jij maar weinig restjes objectiviteit in je knar. Ik ben benieuwd of je ook zo'n held zou zijn in persoonlijke aanvallen wanneer je recht voor me zou staan.
Het enige wat we daarvoor moeten doen is een amerikaanse soldaat oppakken en naar het ICC brengen. Jammer dat Abu Graib al door de amerikanen zelf is afgehandeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef trancethrust het volgende:
Misschien zou ie ook Nederland binnen moeten vallen hè, met onze inhumane abortuswet?
Inderdaad. Ik zou ook laaiend zijn als iemand opeens mijn krankzinnige staatshoofd omver wierp en veel weerzin voelen tegen een wereld waarin ik niet naar de gevangenis hoef wanneer ik de foto van dat staatshoofd per ongeluk op straat laat vallen. Dan zou ik denk ik aanslagen gaan plegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef trancethrust het volgende:
En hebben "die Irakezen" zelf gevraagd om opeens een democratie te hebben? Die is ze door de strot gedouwd. De mensen daar zijn al jaren gewend te leven in een dictatuur, vind je het gek dat zo'n plotselinge overgang niet soepel verloopt?
himmel mee eensch...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef trancethrust het volgende:
[..]
t Enige wat V doet is quotes en verhaaltjes quoten die het al dan niet juiste feit in de OP aannemelijker maken. Jij komt niet verder dan zeggen dat Bush gebasht wordt en zeggen dat de context tussen zijn quotes en de OP te verschillend is, zonder enige argumentatie.
Fijn dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou ook laaiend zijn als iemand opeens mijn krankzinnige staatshoofd omver wierp en veel weerzin voelen tegen een wereld waarin ik niet naar de gevangenis hoef wanneer ik de foto van dat staatshoofd per ongeluk op straat laat vallen. Dan zou ik denk ik aanslagen gaan plegen.
Vooral als die bevrijder je land binnen komt denderen met bommenmatten waardoor je uiteindelijk een belachelijke tijd totaal ontheemt moet leven, dat ze jou en je buren samendrijven alsof jullie vee zijn, tegen jullie staan te brullen en te doen, zich kapot lachen terwijl jij daar in je blote holio moet staan, zakken over je kop heen trekken enz enz enz enz enz enz enz...quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou ook laaiend zijn als iemand opeens mijn krankzinnige staatshoofd omver wierp en veel weerzin voelen tegen een wereld waarin ik niet naar de gevangenis hoef wanneer ik de foto van dat staatshoofd per ongeluk op straat laat vallen. Dan zou ik denk ik aanslagen gaan plegen.
Ja, doe vooral alsof ik dat zelfs maar suggereerde en doe vooral ook alsof dat het lot van alle Irakezen is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:32 schreef erodome het volgende:
Doe niet net alsof de zogenaamde bevrijders zich zo schattig gedragen zeg...
doe vooral zo sarcastisch jah ventjequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, doe vooral alsof ik dat zelfs maar suggereerde en doe vooral ook alsof dat het lot van alle Irakezen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |