quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
(niet qua gewicht, maar je weet wel..).
Da's een jaren '70 film.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef Bupatih het volgende:
Grease.
Ze zong Don't Let Go (Love) van En vogue.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:17 schreef BVO het volgende:
Ik weet zelfs niet meer wat ze zong. Ze zong een keer I wanna dance with somebody, maar dat was in liveshow 1.
Ik wist dat die zou komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Tania18 het volgende:
Sister Act
The Color Purple.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze zong Don't Let Go (Love) van En vogue.
Het is een film met Whoopie Goldberg.
Ik ben gewoon té goed.quote:
Ja, ze is ook heel erg goed in de film. Ze zag er daar alleen wel 20 jaar ouder uit dan nu.quote:
Was ik weer te laatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Bupatih het volgende:
Whihi.
Nou goed...
Speciaal voor Tania:
Van welke illusionist heeft Jim hoogstwaarschijnlijk zijn kapsel gejat?
[afbeelding].
Nope.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan moet het haast wel. Me and Bobby McGee.
. zijn.
quote:
Niet helemaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:52 schreef Svensational het volgende:
Ik ben mn tekst kwijhijt, hooohoooohooo.
Zoiets toch???
De precieze tekst weet ik niet helemaal meer, ik kan het me nog wel herinneren.quote:
Zij ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
De precieze tekst weet ik niet helemaal meer
quote:
Ik reken hem goed als de eerste twee zinnen in de buurt komen. De eerste zin had je bijna goed. De tweede zin rijmt op de eerstequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef Svensational het volgende:
Nou, nog maar een Hind dan?
Ik reken hem goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben mijn tekst kwijhijt...
En daarvan heb ik spijhijt
Zo moeilijk was het ook niet te radenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
Damn, ik ben goed.
Ik heb dat programma welgeteld één keer gezien.![]()
En toch heb ik de meeste punten van jullie allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het ook niet te raden![]()
Boulevard?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
Euuuhhh..
Waar vertelde Jamai dat hij homo is?
Wélke radioshow?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
Aan de telefoon bij een radioshow.
Jij googlet, hè.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef BVO het volgende:
ruuddewild.nl geloof ik.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:42 schreef Tania18 het volgende:
Oke, nu mag BVO vragen. Mag ik het antwoord vast zeggen?
Hind
Begon zij niet met zo'n fluitje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
Wat was het opvallende aan haar auditie?
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/9425/qq6xz.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Pffff, die ken ik niet.
Ze had een dikke kontquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef BVO het volgende:
Iets met d'r lichaam.
Wanneer? Met die stem?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef BVO het volgende:
Ook niet. Je zat net wel warm.
* Tania18 doet een vreugdedansjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
Vooruit:
Tania +1
http://www.rtl.nl/(/shows(...)/mini_bio_sabine.xml
Tom_Tom- 1 puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fading LIke A Flower van Roxette.
Heeft meegedaan met een buitenlandse Idols ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef Tragedy het volgende:
Fantasia Barrino.
Bij deze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef Cee het volgende:
Yep, ze won American Idol 3. Krijg ik daar een punt voor?
Cee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Nou, wie verzint er even een volgende vraag?
Fur Coats Are Worn by Beautiful Animals And Ugly People.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:06 schreef Cee het volgende:
![]()
Wat stond op Roger's t-shirt toen hij de workshop-ronde won?
Die vis van Nijntje met de tekst blub.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:06 schreef Cee het volgende:
![]()
Wat stond op Roger's t-shirt toen hij de workshop-ronde won?
Tom_Tom +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die vis van Nijntje met de tekst blub.
Marieke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wie zong het lied Son of a Preacherman.
Yuli.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wie zong het lied Son of a Preacherman.
BVO +1!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Iets over de liefde voor een vrouw toch? Dat stukje kwam er in voor, "De liefde voor een vrouw".
Die hij dus niet heeft. Zoiets was het dacht ik.
Ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
Nasty - Een moment zonder jou ?
Dan is het de poema's, want die is uiteindelijk naar Jim gegaan... met een gigantische verkrachting van het nummerquote:
Cee +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Cee het volgende:
Kon ik maar even bij je zijn?
Die had ik allang gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is het de poema's, want die is uiteindelijk naar Jim gegaan... met een gigantische verkrachting van het nummer
Wie zong dat danquote:
OMG Gordon.. ze heeft echt geen smaak. Eerst Gordon coveren, nu Brainpower. Zo ze dat nummer voor Brainpower hadden willen zingen?quote:
Locomotion en.......... Fighter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Cee het volgende:
Jeuj! Ehm, effe denken. Denk denk. Noem 2 nummers die mis gingen tijdens het Idols-avontuur van Marlies.
Al haar nummers?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:25 schreef Cee het volgende:
Jeuj! Ehm, effe denken. Denk denk. Noem 2 nummers die mis gingen tijdens het Idols-avontuur van Marlies.
Je hebt het goed, kom op.. nieuwe vraagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Locomotion en.......... Fighter!
Band verkeerd ingestart en verkeerde tekst.
foutquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga voor Joel.
Svensational +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
David
Pufff... wat een klote vraag.. Idols 1 of 2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Welke deelnemer, die tot de theaterronde kwam, vroeg al bij het inleidende gesprekje van de jury tot de groep in die theaterronde of hij ook zijn nummers ook zelf mocht schrijven enzo?
Maar eerst ben ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Ik had nog een moeilijke vraag... die weten jullie nooit
Zie de edit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
1
Marlies, Eric ONM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar eerst ben ik..
Hoeveel ex-idols zijn te zien geweest in de soaps ONM/GTST?
edit: En wie.
Marlies en Eric ONMquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Er is nog iemand.
Frank heb ik trouwens gemist.
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Er is nog iemand.
Frank heb ik trouwens gemist.
Lees de vraag nog eens een keer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
+ Robin Zijlstra in Hotnews.nl
Oh wacht, ONM en GTSTquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees de vraag nog eens een keer..
quote:Op 2004 20:35 schreef BalLon het volgende:
Kent iemand die jongen die vanavond Charlie afwees toen zij met hem wilde darten??? Hij komt me zó bekend voor!! Weet alleen niet meer waarvan ik 'm ken.
quote:
Yaaayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef Cee het volgende:
Heh, je bent nog sneller dan m'n Edit. Dizer +1!
Damn your smartquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Wat moet ik nu op mijn zaterdagavond doen???
Ze ontkende het later trouwens. Ze wit heus wel wat ze op haar zaterdagavond moest doen zei ze.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze ontkende het later trouwens. Ze wit heus wel wat ze op haar zaterdagavond moest doen zei ze..
Wat ben jij toch een ongeduldig manneke zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
Sven...
Ja maar.. ik moest nog iets doen op de computerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ging toch slapen?
En als jij met dit tempo op de zaterdag avond gaat posten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongeduldig manneke zeg![]()
Helaas voor je IQ heb je het goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:08 schreef Cee het volgende:
Sharon, met Raffish? (Ik voel m'n IQ met de minuut een centimeter naar beneden denderen)
Dan Lianne ook! Kom maar op met die punt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:08 schreef Cee het volgende:
Sharon, met Raffish? (Ik voel m'n IQ met de minuut een centimeter naar beneden denderen)
Lianne tot aan de wildcard ronde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Dan Lianne ook! Kom maar op met die punt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Cee het volgende:
Edit: Oi, zitten ze m'n vraag te beantwoorden voordat ik 'm vraag! De eerste die Lianne zei krijgt een punt. Tragedy +1!
Ehhh, ehhh.....ehh....Jamai!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Voor al het nieuws over landenteams wordt dit icoontje gebruikt??
Ik zat even verkeerd. Excuses.quote:
M'n lieve schat.. sweetie sma.. m'n dushi etcquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Wat was de eigen inbreng van JK tijdens de Nederlandstalige ronde..
Okequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ja, die vraag had ik nl. al half gesteld.
Die vrouw van Herman Brood was zeker bij Idols 1?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Wie was 1 van de stylisten bij Idols II?
Nee, omdat je zei dat je dacht dat zij het niet was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik geen Xandra zei![]()
Nee, dat vroeg ik aan jou. Ik zei het op vragende toonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, omdat je zei dat je dacht dat zij het niet was..
Ja, het was dus geen antwoord, dus kon ik het niet goed rekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik aan jou. Ik zei het op vragende toon![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef BVO het volgende:. Het had wel wat met haar voorkomen te maken.
Ik was ook net aan het tellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef BVO het volgende:. Het had wel wat met haar voorkomen te maken.
1. Cee 6
1. Svensational 6
1. BVO 6
4. Dizer 3
4. Tania18 3
6. Bupatih 2
6. Tom_Tom- 2
6. Tragedy 2
Geloof ik.
quote:Ze houdt erg van sporten, maar sporten in de sportschool vindt ze eng. Ze voelt zich dan een koe. Daarom sport ze altijd thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |