Ja maar.. ik moest nog iets doen op de computerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ging toch slapen?
En als jij met dit tempo op de zaterdag avond gaat posten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongeduldig manneke zeg![]()
Helaas voor je IQ heb je het goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:08 schreef Cee het volgende:
Sharon, met Raffish? (Ik voel m'n IQ met de minuut een centimeter naar beneden denderen)
Dan Lianne ook! Kom maar op met die punt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:08 schreef Cee het volgende:
Sharon, met Raffish? (Ik voel m'n IQ met de minuut een centimeter naar beneden denderen)
Lianne tot aan de wildcard ronde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Dan Lianne ook! Kom maar op met die punt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:13 schreef Cee het volgende:
Edit: Oi, zitten ze m'n vraag te beantwoorden voordat ik 'm vraag! De eerste die Lianne zei krijgt een punt. Tragedy +1!
Ehhh, ehhh.....ehh....Jamai!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Voor al het nieuws over landenteams wordt dit icoontje gebruikt??
Ik zat even verkeerd. Excuses.quote:
M'n lieve schat.. sweetie sma.. m'n dushi etcquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
Wat was de eigen inbreng van JK tijdens de Nederlandstalige ronde..
Okequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ja, die vraag had ik nl. al half gesteld.
Die vrouw van Herman Brood was zeker bij Idols 1?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Wie was 1 van de stylisten bij Idols II?
Nee, omdat je zei dat je dacht dat zij het niet was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik geen Xandra zei![]()
Nee, dat vroeg ik aan jou. Ik zei het op vragende toonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, omdat je zei dat je dacht dat zij het niet was..
Ja, het was dus geen antwoord, dus kon ik het niet goed rekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat vroeg ik aan jou. Ik zei het op vragende toon![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef BVO het volgende:. Het had wel wat met haar voorkomen te maken.
Ik was ook net aan het tellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef BVO het volgende:. Het had wel wat met haar voorkomen te maken.
1. Cee 6
1. Svensational 6
1. BVO 6
4. Dizer 3
4. Tania18 3
6. Bupatih 2
6. Tom_Tom- 2
6. Tragedy 2
Geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |