Sorry, maar er staat al wie gepost heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Thetallguy het volgende:
Hoi lieve lezers met Thetallguy
* veldmuis. Hij heeft ervoor gezorgd dat veel Fok!kers elkaar weer netjes groeten.
Groetjes,
Thetallguy
Omfgquote:
w000t dat is toch niet echt zo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Rekkie het volgende:
Ijsmeis omdat ze de vriendin van Jan Smit is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:38 schreef Sigismund het volgende:TimmyAsd. Omdat hij zegt waar het op staat zonder eromheen te draaien.
ga je dan nog ff snel de 'd's en ''t's leren? anders krijg je als mod nog meer shit over je heen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef Rekkie het volgende:
De gehele crew omdat ik per 1 november 2005 moderator van KLB wordt
Ik had niet gedenkt dat het iemant zo snel zauw opvallen, ik vond hem vrij subtielquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga je dan nog ff snel de 'd's en ''t's leren? anders krijg je als mod nog meer shit over je heen.
Dan ben je juist geen heldquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Rekkie het volgende:
Ijsmeis omdat ze de vriendin van Jan Smit is
Bwehhee, 2Whigger! Echt zo vet!quote:
Jij, vanwege je avaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef Clementiet. het volgende:
Je moeder.
Hier ben ik het grondig mee eens. Wat een waardeloze inhoudsloze user is dat. Geen greintje humor. Vindt zichzelf erg interessant en wekt alleen maar irritatie op. Die verdient een permban.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Baklap het volgende:
Tong80, omdat zijn postinhoud niet boeiend ende leuk is, onthouden mensen toch zijn gepost vanwege die kutte smiley die overal onder gezet wordt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
BrauN was tof maar nu niet meer!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef Xlarge het volgende:
Kikkerlikker natuurlijk vanwege zijn nog steeds legendarische whehehe
ik lees graag je reisverslagen Renz0rquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:53 schreef renz0r het volgende:
Ik vind dat ik ook wel een kleine held ben
Tuurlijk ben ik 2Whigger.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bwehhee, 2Whigger! Echt zo vet!![]()
Skiczukie, ben jij 2Whigger?
Die Martijn Buis is wel een druk mannetje aan de credits te zien.
Je bent té lang in Amerika geweest, dude.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef BrauN het volgende:
Ik wás tof. Nu niet meer.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
* Yildiz omdat hij FoK! beroemd maakt![]()
Wat zij zeggen.quote:
Ik zag het al in de credits. Echt supertof gedaan. "Ja dit is dan de wasmachine. We gebruiken hem vrij vaak.quote:
Ja lul, ik denk je naait me, maar je was nog serieus zo dom ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik bedoel, 'ik moest toch optiefen' e.d.
Ik had haast, moest werken en had even geen zin om te denken of er een refreintje al na het eerste coupletje moest komen. Dat je me vervolgens een beetje loopt uit te schelden vind ik minder. Fuck het, zand erover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja lul, ik denk je naait me, maar je was nog serieus zo dom ook![]()
![]()
.
Ik eis uitleg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had haast, moest werken en had even geen zin om te denken of er een refreintje al na het eerste coupletje moest komen. Dat je me vervolgens een beetje loopt uit te schelden vind ik minder. Fuck het, zand erover.
Komt omdat je het verschil tussen een komma en een apostrof niet weet, pauper.quote:
ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:56 schreef ARKON het volgende:
niemand die de geanimeerde penis leuk vindt?
Bespreek zulke shit dan dus ook niet op Fok ja.quote:
Kastanova is natuurlijk wel een held met zijn 5 permbans!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bespreek zulke shit dan dus ook niet op Fok ja.Nofi uiteraard!
![]()
Vergeet zijn ontslag nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kastanova is natuurlijk wel een held met zijn 5 permbans!
Ja, wist ik veel, ik denk je loopt een beetje de seniele ende infantiele inmbeciel uit te hangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had haast, moest werken en had even geen zin om te denken of er een refreintje al na het eerste coupletje moest komen. Dat je me vervolgens een beetje loopt uit te schelden vind ik minder. Fuck het, zand erover.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
dwc_ruffryder, omdat hij zo'n neukbare vriendin heeft
Zal ik je eens een geheim verklappen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
BrauN je moet je scheren.
Wie anders he
Ik zit bij de crewquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheim verklappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |