ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb de moeder van Dido & Ing gezien.... Nu weet ik meteen hoe ze er ove 20 jaar uit gaan zien...
Ligt het aan mij of leek de moeder van Tanja net op Jomanda ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb de moeder van Dido & Ing gezien.... Nu weet ik meteen hoe ze er ove 20 jaar uit gaan zien...
GEFELICITEERD fijne dag !!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze vrolijke verjaardag van mij!![]()
![]()
![]()
Dat geld zit in sokken, in z'n smokinghoes. Dat vindt 'ie niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:04 schreef Wup het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven, hij moet tijdens stofzuigen die geldbuildel van roel nog vinden deze week; ik wil wel zien wat er dan gebeurt
Idd met dit microfoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijn
En precies dezelfde manier van uitdrukkingen verneuken. Dat domme wijf uit 'vrienden voor het leven' maar dan echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef Wup het volgende:
ik vond de moeder van lieske wel grappig, ze had helemaal geen zin om daar te zijn
Ik ben wel benieuwd wat BB daar nog mee gaat doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze het hier bij latenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef CartWOman het volgende:
Dat geld zit in sokken, in z'n smokinghoes. Dat vindt 'ie niet.
Happy Birthday to youquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd, mazaru!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
dat is nu juist het gekke ze weten dat het een spel is maar wel boos worden als een ander het goed speelt (zoals Menno) ben dan ook reuze benieuwd wat ze zeggen als ze te horen krijgt dat Roel zoveel geld bij elkaar heeft gerookt dan is het vast dr broertje niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MissX het volgende:
oh de gesprekken over deo en douchegel zijn alweer begonnen
in de streamverslagen zag ik het volgende nog steaan "Ik zou nooit boos worden. Chantal : Op een nominatie ? Tanja : Nee. Ik dacht echt dat jij op mij had gestemd. Ingrid : Nee. Chantal : Ik zou ontzettend kwaad kunnen worden en tot een soort contactbreuk over kunnen gaan"
Chantalwat een debiel wijf is het ook he, zo kwaad worden om een nominatie
Beseffen die mensen van te voren niet dat e aan een spel mee gaan doen waarin ze bijna 100% zeker weten ooit genonimeerd gaan worden.
quote:
hihi, wat een leuke vergelijkingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef Pinball het volgende:
En precies dezelfde manier van uitdrukkingen verneuken. Dat domme wijf uit 'vrienden voor het leven' maar dan echt
Ik denk niet dat Chantal dat meent, is gewoon tactiek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MissX het volgende:
Chantalwat een debiel wijf is het ook he, zo kwaad worden om een nominatie
Beseffen die mensen van te voren niet dat e aan een spel mee gaan doen waarin ze bijna 100% zeker weten ooit genonimeerd gaan worden.
Zat naast papa ing maar zei niets....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of leek de moeder van Tanja net op Jomanda ?Kan me trouwens niet herinneren de moeder van Ing gezien te hebben (misschien ernstig verdrukt in mijn geheugen???)
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd en dat diegene nooit vergaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Chantal dat meent, is gewoon tactiek.
Mensen die ruimhartig beweren de nominaties niet persoonlijk op te vatten zijn bij twijfel gewoon de lul als er ook iemand is die zegt helemaal door het lint te gaan. Gewoon wéér een slimme actie van Chantal
Ah....toch verdrukt dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zat naast papa ing maar zei niets....
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Wup het volgende:
hoe zit dan nou eigenlijk met die zoek een man voor Chantal actie?
werd niks meer mee gedaan.....
Next week my friend!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Wup het volgende:
hoe zit dan nou eigenlijk met die zoek een man voor Chantal actie?
werd niks meer mee gedaan.....
aha, was bij mij niet overgekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...
Het zou inderdaad best wel kunnen zijn dat Chantal čcht zo is, maar dat ze het vertelt is imo alleen tactiek. Ik denk ook niet dat Chantal ooit emotioneel zal stemmen als het ook tactisch kan, dat zagen we nu met Rob en Lieske.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef MissX het volgende:
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd en dat diegene nooit vergaf.
Als ze erachter komt dat iemand haar genomineerd heeft, nomineert ze volgens mij gelijk die persoon de x daarop.
Lach me wild als de mannen die mogen komen logeren, plotseling Chantal laten vallen en er met de andere dames "vandoor" gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...
Alleen serieuze reacties worden in behandeling genomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, was bij mij niet overgekomen
ik mag hopen dat ze haar flink in verlegenheid gaan brengen
Dat lijkt me simpel te doen. Gewoon het werkelijke aantal aanmeldingen vertellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wup het volgende:
ik mag hopen dat ze haar flink in verlegenheid gaan brengen
Ik denk dat dit nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef MissX het volgende:
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd.
ja, maar gaat BB er serieus mee omquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alleen serieuze reacties worden in behandeling genomen![]()
quote:
Goh dus ik ben niet de enige die vandaag jarig isquote:
Ik sluit ook niet uit dat Roel dat volgende keer met Joost doet overigens...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef MissX het volgende:
Als ze erachter komt dat iemand haar genomineerd heeft, nomineert ze volgens mij gelijk die persoon de x daarop.
Als Roel deze week geen ruzie met iemand anders krijgt door het stoppen met roken wil ik er zelfs wel geld op zetten dat hij Joost nomineert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Lkw het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat Roel dat volgende keer met Joost doet overigens...
idd, want roel probeert zich wel ozo volwassen voor te doen maar het is niet minder dan een uit de voegen gegroeide puber die nergens tegen kan. Hij mag alles maar ohwee alks iemand 'n nomineert. Hij is de mannelijke dido en ze horen echt bij elkaar die vieze over het paard getilde kolesukkels. Hij en Dido voegen geen reet toe aan het programma tenzij ze een opdracht krijgen, eruit met die twee zwijnen en snel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat Roel dat volgende keer met Joost doet overigens...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef AnTjUh het volgende:
Goh dus ik ben niet de enige die vandaag jarig is
DAMN![]()
jij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
DAMN![]()
Dat is toch die ene met die enorme pinokkio neus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of leek de moeder van Tanja net op Jomanda ?Kan me trouwens niet herinneren de moeder van Ing gezien te hebben (misschien ernstig verdrukt in mijn geheugen???)
Ei, Ei, Ei,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:24 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
DAMN![]()
Allebei gefeliciteerd en Pinball en de rest van het forum ook gefeliciteerd met hullie!quote:
Misschien hoop ik wel dat hij dat doet, dan bevestigt-ie daarmee juist de stelling dat hij niet tolerant is tov andersdenkendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Roel deze week geen ruzie met iemand anders krijgt door het stoppen met roken wil ik er zelfs wel geld op zetten dat hij Joost nomineert.
Roel houdt er sowieso niet van dan mensen anders denken dan hem, dat bleek wel tijdens de wiet-discussie tijdens het fietsen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien hoop ik wel dat hij dat doet, dan bevestigt-ie daarmee juist de stelling dat hij niet tolerant is tov andersdenkenden
Dat denk ik ook. Tenzij misschien Chantal de oprdracht verneukt, als Dido hem verneukt weet ik niet of hij haar zal nomineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Roel deze week geen ruzie met iemand anders krijgt door het stoppen met roken wil ik er zelfs wel geld op zetten dat hij Joost nomineert.
Wat een gelul. De spanningen tussen die 2 hebben BB juist overeind gehouden. Roel die uit zijn ster gaat na 2 biertjes, Dido die tegen iedereen 3 keer vertelt hoe klaar ze er mee is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef versabommie het volgende:
Hij en Dido voegen geen reet toe aan het programma tenzij ze een opdracht krijgen, eruit met die twee zwijnen en snel!
Tja, dan zou je tolerant moeten zijn tov intolerante mensen. Maar dat kan niet. Want intolerante mensen 'eten' dan de tolerante mensen op. Daarom was dat nogal een zwaktebod van Roel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het overigens wel grappig dat Roel zei dat Joost zelf ook intolerant is omdat hij dan Roel niet zou tolereren omdat hij anders denkt als hem.
Rob wordt dalijk de jankbal van BB5 als die niet uitkijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Mazaru en Antjuh gefeliciteerd![]()
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Hij zei zelfs "kut programma" en meteen daarna "sorry BB, zo bedoelde ik het niet".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Rob lag niet te janken, rob had zijn zender tactisch opgehangen zodat de microfoon nog geen 20 centimeter van zijn kop af lag en met het hoofd omhoog naar de micrifoon toe ff nepjanken en jankerig over zijn kinderen doen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Jawel, want de camera zoomde in op z'n huilende hoofd. Dus het is geregistreerd, en dát is de troostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Tanja d'r charme-offensief van de afgelopen week werpt vruchten af. Ze wist dat ze genomineerd zou worden. Dan maar ff een 1,5 weekje "gezellig" doen om niet van de bank gegooid te worden door Nederland.... en maar zeuren "ik wil naar huis" en omdat Nederland niet wil dat ze wéér haar zin krijgt laten we Tanja erin. Ze wil eigenlijk niet naar huis, dus gaat het voor haar helemaal goed komen !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
Die staat echt op knallen
ze is alweer in de babykamer bezig
[afbeelding]
Of hij mag hierdoor blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef kissa het volgende:
Hopelijk wordt dat gejank uitgezonden en stemt het publiek hem er uit![]()
Lachen dit![]()
Zei hij, toen hij 'brak' bij het afscheidsetentje van Ralph, niet dat hij al X jaar niet had gehuild?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef Lkw het volgende:
Overigens weet ik niet zeker of het wel nep was hoor van Rob, volgens mij heeft hij weliswaar een gladde babbel, maar is hij in werkelijkheid maar een triestig en eenzaam mannetje. Misschien niet eens alleen maar in dit huis. Zie je wel vaker bij mensen als hij, die overschreeuwen en overbabbelen hun gevoel.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand een screen maken van Miss-ik-lust-geen-pindakaas-en-mijn-knie-doet-gillend-pijn?
Ah, nog een die het doorheeft.... Ik heb nu liever dat Rob er als eerste uitgaat (Veel leuker...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:42 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja d'r charme-offensief van de afgelopen week werpt vruchten af. Ze wist dat ze genomineerd zou worden. Dan maar ff een 1,5 weekje "gezellig" doen om niet van de bank gegooid te worden door Nederland.... en maar zeuren "ik wil naar huis"
wat mij betreft blijven tanja en linda erin, en mag rob eruit!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef cevece het volgende:
Van de BB-site: Tanja op nr. 1 met 18% van de stemmen. Rob en Linda vér daarachter met resp. 3 en 4%.
u vraagt en wij draaien...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand een screen maken van Miss-ik-lust-geen-pindakaas-en-mijn-knie-doet-gillend-pijn?
Ik denk idd wel dat hij de boel bij elkaar liegt en acteert zo nu en dan, daarom vind ik 'm eigenlijk ook gewoon zielig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zei hij, toen hij 'brak' bij het afscheidsetentje van Ralph, niet dat hij al X jaar niet had gehuild?
Als hij echt zo gevoelig is kan ik me dat niet voorstellen. Dus óf hij loog daarover, of hij is gewoon aan het acteren.
Hoe dan ook is het een loser
het is iig niet iemand die 1 aflevering van deze BB reeks heeft gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke acteur talpa gaat strikken voor die date met Chantal?
Bedoel, je maakt mij niet wijs dat er écht mannen gaan reagereren ..
gaat je vast wel lukkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
Goedemorgen trouwens
Zal vandaag een poging doen de streams te verslaan
Moet alleen ff kijken hoe ik ze allevier in beeld krijg..
Tuurlijk wel, al die mannen die zich hadden opgegeven voor BB maar niet uitgekozen zijn... ze komen dus niet perse voor chantal maar meer voor hun eigen 15 minutes of famequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke acteur talpa gaat strikken voor die date met Chantal?
ik heb ook alleebn maar geluid op 3 en 4quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Wat is er trouwens met het geluid op 1 en 2 aan de handOf ligt dit weer aan mij?
lig niet aan jouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Wat is er trouwens met het geluid op 1 en 2 aan de handOf ligt dit weer aan mij?
Doof čn blind denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb alleen geluid van Tanja maar ik denk er nix bij hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef teamlead het volgende:
Dat inderdaad nooit, want 'jouw' is bezittelijk.quote:
Reken maar dat er honderden reacties binnenkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef Loedertje het volgende:
Fijn dat je het even voor Dido en Roel opneemt als ik er niet ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een gelul. De spanningen tussen die 2 hebben BB juist overeind gehouden. Roel die uit zijn ster gaat na 2 biertjes, Dido die tegen iedereen 3 keer vertelt hoe klaar ze er mee is.
Dat je ze niet mag, okee, maar zeggen dat ze niets toevoegen is echt onzin.
Ik noem een Ingrid, een Nathalie, dat zijn er nog eens 2 die niets toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |