Misschien hoop ik wel dat hij dat doet, dan bevestigt-ie daarmee juist de stelling dat hij niet tolerant is tov andersdenkendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Roel deze week geen ruzie met iemand anders krijgt door het stoppen met roken wil ik er zelfs wel geld op zetten dat hij Joost nomineert.
Roel houdt er sowieso niet van dan mensen anders denken dan hem, dat bleek wel tijdens de wiet-discussie tijdens het fietsen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien hoop ik wel dat hij dat doet, dan bevestigt-ie daarmee juist de stelling dat hij niet tolerant is tov andersdenkenden
Dat denk ik ook. Tenzij misschien Chantal de oprdracht verneukt, als Dido hem verneukt weet ik niet of hij haar zal nomineren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Roel deze week geen ruzie met iemand anders krijgt door het stoppen met roken wil ik er zelfs wel geld op zetten dat hij Joost nomineert.
Wat een gelul. De spanningen tussen die 2 hebben BB juist overeind gehouden. Roel die uit zijn ster gaat na 2 biertjes, Dido die tegen iedereen 3 keer vertelt hoe klaar ze er mee is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef versabommie het volgende:
Hij en Dido voegen geen reet toe aan het programma tenzij ze een opdracht krijgen, eruit met die twee zwijnen en snel!
Tja, dan zou je tolerant moeten zijn tov intolerante mensen. Maar dat kan niet. Want intolerante mensen 'eten' dan de tolerante mensen op. Daarom was dat nogal een zwaktebod van Roel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het overigens wel grappig dat Roel zei dat Joost zelf ook intolerant is omdat hij dan Roel niet zou tolereren omdat hij anders denkt als hem.
Rob wordt dalijk de jankbal van BB5 als die niet uitkijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Mazaru en Antjuh gefeliciteerd![]()
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Hij zei zelfs "kut programma" en meteen daarna "sorry BB, zo bedoelde ik het niet".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Rob lag niet te janken, rob had zijn zender tactisch opgehangen zodat de microfoon nog geen 20 centimeter van zijn kop af lag en met het hoofd omhoog naar de micrifoon toe ff nepjanken en jankerig over zijn kinderen doen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Jawel, want de camera zoomde in op z'n huilende hoofd. Dus het is geregistreerd, en dát is de troostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Tanja d'r charme-offensief van de afgelopen week werpt vruchten af. Ze wist dat ze genomineerd zou worden. Dan maar ff een 1,5 weekje "gezellig" doen om niet van de bank gegooid te worden door Nederland.... en maar zeuren "ik wil naar huis" en omdat Nederland niet wil dat ze wéér haar zin krijgt laten we Tanja erin. Ze wil eigenlijk niet naar huis, dus gaat het voor haar helemaal goed komen !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
Die staat echt op knallen
ze is alweer in de babykamer bezig
[afbeelding]
Of hij mag hierdoor blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef kissa het volgende:
Hopelijk wordt dat gejank uitgezonden en stemt het publiek hem er uit![]()
Lachen dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |