Ik denk niet dat Chantal dat meent, is gewoon tactiek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MissX het volgende:
Chantalwat een debiel wijf is het ook he, zo kwaad worden om een nominatie
Beseffen die mensen van te voren niet dat e aan een spel mee gaan doen waarin ze bijna 100% zeker weten ooit genonimeerd gaan worden.
Zat naast papa ing maar zei niets....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of leek de moeder van Tanja net op Jomanda ?Kan me trouwens niet herinneren de moeder van Ing gezien te hebben (misschien ernstig verdrukt in mijn geheugen???)
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd en dat diegene nooit vergaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Chantal dat meent, is gewoon tactiek.
Mensen die ruimhartig beweren de nominaties niet persoonlijk op te vatten zijn bij twijfel gewoon de lul als er ook iemand is die zegt helemaal door het lint te gaan. Gewoon wéér een slimme actie van Chantal
Ah....toch verdrukt dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zat naast papa ing maar zei niets....
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef mazaru het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze vrolijke verjaardag van mij!![]()
![]()
![]()
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Wup het volgende:
hoe zit dan nou eigenlijk met die zoek een man voor Chantal actie?
werd niks meer mee gedaan.....
Next week my friend!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Wup het volgende:
hoe zit dan nou eigenlijk met die zoek een man voor Chantal actie?
werd niks meer mee gedaan.....
aha, was bij mij niet overgekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...
Het zou inderdaad best wel kunnen zijn dat Chantal ècht zo is, maar dat ze het vertelt is imo alleen tactiek. Ik denk ook niet dat Chantal ooit emotioneel zal stemmen als het ook tactisch kan, dat zagen we nu met Rob en Lieske.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef MissX het volgende:
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd en dat diegene nooit vergaf.
Als ze erachter komt dat iemand haar genomineerd heeft, nomineert ze volgens mij gelijk die persoon de x daarop.
Lach me wild als de mannen die mogen komen logeren, plotseling Chantal laten vallen en er met de andere dames "vandoor" gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mannen in haar doelgroep kunnen zich opgeven... Wordt vervolgd...
Alleen serieuze reacties worden in behandeling genomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wup het volgende:
[..]
aha, was bij mij niet overgekomen
ik mag hopen dat ze haar flink in verlegenheid gaan brengen
Dat lijkt me simpel te doen. Gewoon het werkelijke aantal aanmeldingen vertellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wup het volgende:
ik mag hopen dat ze haar flink in verlegenheid gaan brengen
Ik denk dat dit nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef MissX het volgende:
Ik weet het niet met die Chantal, ik vind het echt zo een wijf die vroeger ook boos werd als ze niet op iemands verjaardag was uitgenodigd.
ja, maar gaat BB er serieus mee omquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alleen serieuze reacties worden in behandeling genomen![]()
quote:
Goh dus ik ben niet de enige die vandaag jarig isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |