Tja, dan zou je tolerant moeten zijn tov intolerante mensen. Maar dat kan niet. Want intolerante mensen 'eten' dan de tolerante mensen op. Daarom was dat nogal een zwaktebod van Roel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het overigens wel grappig dat Roel zei dat Joost zelf ook intolerant is omdat hij dan Roel niet zou tolereren omdat hij anders denkt als hem.
Rob wordt dalijk de jankbal van BB5 als die niet uitkijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Mazaru en Antjuh gefeliciteerd![]()
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Hij zei zelfs "kut programma" en meteen daarna "sorry BB, zo bedoelde ik het niet".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
Dus Robbekop heeft liggen janken vannacht? En niemand is hem komen troosten?![]()
![]()
Rob lag niet te janken, rob had zijn zender tactisch opgehangen zodat de microfoon nog geen 20 centimeter van zijn kop af lag en met het hoofd omhoog naar de micrifoon toe ff nepjanken en jankerig over zijn kinderen doen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Jawel, want de camera zoomde in op z'n huilende hoofd. Dus het is geregistreerd, en dát is de troostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:36 schreef kissa het volgende:
![]()
Tanja d'r charme-offensief van de afgelopen week werpt vruchten af. Ze wist dat ze genomineerd zou worden. Dan maar ff een 1,5 weekje "gezellig" doen om niet van de bank gegooid te worden door Nederland.... en maar zeuren "ik wil naar huis" en omdat Nederland niet wil dat ze wéér haar zin krijgt laten we Tanja erin. Ze wil eigenlijk niet naar huis, dus gaat het voor haar helemaal goed komen !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef AnTjUh het volgende:
Die staat echt op knallen
ze is alweer in de babykamer bezig
[afbeelding]
Of hij mag hierdoor blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef kissa het volgende:
Hopelijk wordt dat gejank uitgezonden en stemt het publiek hem er uit![]()
Lachen dit![]()
Zei hij, toen hij 'brak' bij het afscheidsetentje van Ralph, niet dat hij al X jaar niet had gehuild?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef Lkw het volgende:
Overigens weet ik niet zeker of het wel nep was hoor van Rob, volgens mij heeft hij weliswaar een gladde babbel, maar is hij in werkelijkheid maar een triestig en eenzaam mannetje. Misschien niet eens alleen maar in dit huis. Zie je wel vaker bij mensen als hij, die overschreeuwen en overbabbelen hun gevoel.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand een screen maken van Miss-ik-lust-geen-pindakaas-en-mijn-knie-doet-gillend-pijn?
Ah, nog een die het doorheeft.... Ik heb nu liever dat Rob er als eerste uitgaat (Veel leuker...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:42 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja d'r charme-offensief van de afgelopen week werpt vruchten af. Ze wist dat ze genomineerd zou worden. Dan maar ff een 1,5 weekje "gezellig" doen om niet van de bank gegooid te worden door Nederland.... en maar zeuren "ik wil naar huis"
wat mij betreft blijven tanja en linda erin, en mag rob eruit!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef cevece het volgende:
Van de BB-site: Tanja op nr. 1 met 18% van de stemmen. Rob en Linda vér daarachter met resp. 3 en 4%.
u vraagt en wij draaien...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand een screen maken van Miss-ik-lust-geen-pindakaas-en-mijn-knie-doet-gillend-pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |