Ik loop al een tijdje met het idee van een tongpiercing, geen concrete plannen hoor. Gewoon over fantaseren. Niet zo'n grote 'knop' in je mond maar een piepklein diamantje. Zo klein dat ie nauwelijks opvalt maar dat je 'm wel ziet glinsteren.
* Keroppi denkt dat ze in haar vorig leven een ekster is geweest aangezien zij gek is op alles wat glimt en glittert..
Waarom in mijn tong,
* die groeit snel dicht mocht ik 'm er ooit uit willen halen
* dat is niet zo opvallen, je hebt dan niet het "Kijk, IK heb een piercing" effect.
*Lijkt me heerlijk zoenen
Commentaar hieronder please!
quote:
op 02-07-2000 om 10:40 PM schreef RemCow het volgende:
Als ik wel iets 3x nix vind, zijn het tongpiercings wel... sorry![]()
conclusie : die piercing zit er voor anderen , niet voor jezelf .........
quote:
op 02-07-2000 om 09:41 PM schreef Keroppi het volgende:
(...)*Lijkt me heerlijk zoenen(...)
Schijnt ook lekker te zijn bij fellatio en cunnilingus.
Meid, doe gewoon wat je zelf lekker vind [IMG]i/s/devil.gif[/IMG]
Wat moeten anderen nu met de tongpiercing van de LMK??
Alleen vraagt de LMK zich af waarom dit topic in het seksualiteit-forum staat....
(Oh en Kikkroppi, als jij de piercing hebt maakt het voor jou niet zoveel uit met zoenen, wel voor de gene met wie je zoent)
Maar een tong piercing, Tja ik wordt er zelf niet warm of koud van en soms vind ik het wel leuk staan maar veel vaker niet. Maar ik kan denk ik weinig anders zeggen dan dat je het helemaal zelf moet weten Keroppi. Ik kan me er ook geen beeld van vormen daar ik nog geen foto van je gezien heb en dus niet weet of ik een tongpiercing bij jou zou vinden passen.
Ik wel (concrete plannen dan): extra pret met zoenen en orale sex.
Mijn vraag: waarom niet?
www.sjoerd.org
quote:
op 02-09-2000 om 02:52 PM schreef Nimue het volgende:
Ken je deze site: http://www.bme.freeq.com/
Jammer dat piercing vaak met dit soort ranzige (kijk maar eens bij "Hard Stuff") praktijken wordt geassocieerd.
quote:
op 02-07-2000 om 09:41 PM schreef Keroppi het volgende:
*Lijkt me heerlijk zoenenCommentaar hieronder please!
Ook lekker mee gezoend te worden (enzo)
Perfecte voorlichting, nazorg (hmm, klinkt wel een beetje korrelatie), en info en tips.
Maar ja........that's my humble opinion
Tsja, het blijft nog bij er over denken. Ik vrees dat mijn ouders het alleen niet enthousiast zullen zijn. Tattoo's kunnen ze wel mee leven maar piercings? Ik snap het niet hoor...
Doe wat je zelf mooi vindt, maar je moet natuurlijk geen ruzie krijgen met je ouders..
GRTZ ArchAngel
anders neem je 'm op een andere plek, eentje door je tepel, navel of nog lager ;}
quote:
op 02-10-2000 om 11:11 PM schreef ArchAngel het volgende:
...krijgt ze kotsneigingen...
Tuurlijk, blijf volhouden dat het door die piercing komt heheheheh
quote:
Maargoed...
ik vind zo'n tongpiercing echt major sexy...
Zoent lekker..GRTZ ArchAngel
Zullen we zoenen, AA??
quote:
op 02-11-2000 om 07:48 AM schreef Ludo het volgende:
Tuurlijk, blijf volhouden dat het door die piercing komt heheheheh
LOL!
quote:
Mijn zus heeft het ook gedaan, en een vriendin van mij ook.. Mijn zus heeft er op het laatste moment vanaf gezien omdat die vriendin van mij vertelde ....
AA heeft je zus het nou wel of niet gedaan???
quote:
op 02-11-2000 om 11:55 AM schreef bixister het volgende:
AA heeft je zus het nou wel of niet gedaan???
Nee, niet door haar tong dus, maar wel door haar navel...
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 21:34 schreef Koen.Sadza het volgende:
is niet goed te zien, en groeit binnen 3 dagen dicht
Tongpiercing groeit ontzettend snel weer dicht als je m eruit haalt, je hebt wel kans op een heel klein btje 'wild vlees', maar dat is geen ramp ofzo.
In hoeverre je een tongpiercing kunt zien is bij iedereen verschillend. Als jij heel de dag die lap naar buiten steekt ben je er exhibitionistisch mee bezig, maar als je gewoon praat kun je m ook wel zien vaak en dan vind ik het wat anders.
Het is iig de minst pijnlijke piercing
prrrr
quote:Ik ken wel een paar jongens met een tongpiercing. Ik vind t wel wat
Op dinsdag 02 april 2002 22:38 schreef GoLLeM het volgende:
hmmzz
ik zit ook wel es erover te denken, kweet alleen niet of dat staat
een jongen met tongpiercing zie je zoiezo al minder vaak...
ik twijfel heel erg...
prrrr
En vooral met het pijpen is het een leuke bijkomstigheid
heb veel een vaak met iemand mogen zoenen die er TWEE had.. achter elkaar.. sjees.. dat was lekker.. ook tijdens het pijpen.. merk je egt..
Maar goed.. ik wil er dus ook een.. alleen dat je dan een week nie kan eten.. dat lijkt me een ramp, maar dat schijnt ook niet bij iedereen zo te zijn..
Ach.. schijt.. we doen het gewoon.. weer eens wat anders....
Wat Carebear al zei, gewoon goed laten informeren naar de risico's en dan ga je misschien een stuk zekerder naar de piercingshop..
het is in het begin inderdaad wel een beetje lastig met eten enzo, maar dat is met een dag of 2,3 wel bekeken.
Ik heb hem nu 2,5 jaar en ik vergeet gewoon dat ik hem hem. Alleen als het toevallig ter sprake komt.
Zoenen is trouwens in mijn geval hetzelfde gebleven. Voor de andere partij schijnt het wel lekker te zijn.
quote:Gewoon doen.
hmmzz
ik twijfel heel erg...
Ik ben ook een jongen en ik wil t ook (100% njah 98% Hetero )
quote:haha,dat hoor ik nou ook altijd van mijn vriend
Op dinsdag 02 april 2002 23:58 schreef pilo2710 het volgende:En vooral met het pijpen is het een leuke bijkomstigheid
quote:Jawel hoor (als je oorbellen niet meerekend)
Op woensdag 03 april 2002 12:43 schreef Visionist_069 het volgende:
Zijn er dan helemaal geen meisjes meer zonder piercing?
en het mooie van een tongpiercing:
1. Geen pijn bij het zetten
2. Het geneest erg snel (binnen een week)
3. Na 1 uur kan hij al dichtgegroeid zijn als je hem eruit haalt. (ligt natuurlijk ook eraan hoelang je hem al hebt)
4. Het valt niet meteen op
Veel plezier ermee
quote:En bedankt !
Op dinsdag 02 april 2002 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een tongpiercing vind ik echt iets voor van die meisjes die met Gogotours op pad gaan.
quote:
Op woensdag 03 april 2002 14:45 schreef Mukie het volgende:[..]
En bedankt !
* Mukie is echt geen Gogo-tours meissie hoor !
quote:Wat 'n bullshit... Ik heb piercings omdat IK het mooi vind hoor...
Op dinsdag 08 februari 2000 01:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
ff serieus , mijn ex heeft nu dus ook een tong piercing ........<BR>Overal waar ze komt moet ze het ff laten zien , mijn ervaring is dat iedereen dat doet die zo een perforatie heeft.<P>conclusie : die piercing zit er voor anderen , niet voor jezelf .........
quote:*Heeft een tongpiercing* En mocht je het niets vinden dan is ie er zo weer uit...
hmmzz
ik twijfel heel erg...
quote:ik ga met gogotours op pad en ik wilde een tongpiercing
Op dinsdag 02 april 2002 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een tongpiercing vind ik echt iets voor van die meisjes die met Gogotours op pad gaan.
maar toch ga ik met gogo naar Kos
quote:Die zenuw kwestie is een kans van blah blah blah, nog niemand gehoort die het heeft gehad. Tongen word er echt niet minder door
Op woensdag 03 april 2002 19:30 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik ga met gogotours op pad en ik wilde een tongpiercing
maar uiteindelijk toch maar van afgezien. Mijn ouders vonden het geen leuk idee, er kan een zenuw geraakt worden, tongen schijnt minder lekker te worden en als je geintubeerd zou moeten worden, moet eerst die piercing verwijderd worden. en ik wil niet doodgaan omdat ik zonodig een knopje in mijn tong moest.
quote:No way!!! Ik vind zo'n knobbeltje om mee te spelen echt leuk (en lekker). En je kan haar er erg leuk mee plagen (ok, ook pijn doen).
Op woensdag 03 april 2002 19:30 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
ik ga met gogotours op pad en ik wilde een tongpiercing
maar uiteindelijk toch maar van afgezien. Mijn ouders vonden het geen leuk idee, er kan een zenuw geraakt worden, tongen schijnt minder lekker te worden en als je geintubeerd zou moeten worden, moet eerst die piercing verwijderd worden. en ik wil niet doodgaan omdat ik zonodig een knopje in mijn tong moest.
[off]
en ik ga met gogo naar Blanes en ik heb een tattoo, ben ik nu ook stereotyp?
[/off]
Goede test: vraag eens aan de piercer of hij iedere piercing denkbaar wil zetten. Zegt hij nee, dan heb je ws een goede te pakken!
quote:Grappig mijn tandarts vindt het juist grappig, want zoveel mensen met een piercing kent hij niet. Hioj was behoorlijk gefascineerd erdoor
Op vrijdag 05 april 2002 11:41 schreef sataN het volgende:
Ik moest laatst naar de tandarts en heb dus een piercing door mijn tond en een door mijn lip. Mijn tandarts bleek erg anti-piercing en riep boos dat het vreselijk kan ontsteken en infecteren en verkeerd gaan en scheef gezet worden en zenuwen en aderen raken en horror en sodom en gomorra.
Maar volgens mij moet je gewoon naar een goede piercer gaan die er een beetje verstand van heeft en eerst naar je tong kijkt voor hij er iets doorheen prikt.Goede test: vraag eens aan de piercer of hij iedere piercing denkbaar wil zetten. Zegt hij nee, dan heb je ws een goede te pakken!
Er zijn idd mensen die een ontsteking hebben gehad door een tongpeircing, maar dat komt voornamel;ijk door hun eigen domme schuld:
- Niet nagaan of de piercer dit hygienisch doet
- Niet nagaan hoelang deze piercer dit al doet
- Niet goed schoonhouden etc ect etc
Maar ja das met alle piercings
Ik heb nu echter af en toe dat mijn tong weer dik wordt, voornamelijk als ik heb gedronken of iemand heb gezoend. De combi hiervan is helemaal een killer. Na 2 dagen ijsklontjes eten is alles weer in orde, maar vervelend is het wel. Iemand ervaring mee????
Maar als ik geen muziek maakte, dan had ik er vast wel 1 gehad
Ik heb alleen zaterdag familiereunie, en dan wil ik er geen last meer van hebben (in de zin van pijn en niet/slecht kunnen eten enzow).
En hoelang blijft je tong eigenlijk dik enzow?
quote:Dat kan inderdaad. In mijn vroegere baantje op de Spoedeisende Hulp van een ziekenhuis heb ik weleens zo'n ingegroeide tongpiercing moeten verwijderen (tong verdoven, sneetje in tong, balletje afdraaien en staafje verwijderen).
Op maandag 22 april 2002 20:07 schreef speedfreakssj het volgende:
ik wil niemand verontrusten maar ik heb ergens op internet gelezen dat zo'n ding in de tong vast kan komen te zitten of er zelfs in verdwijnen.
De kans op zo'n ingegroeide piercing is groter naarmate het staafje korter is...
quote:En dat is best knap, gezien je er niets minder op wordt
Op vrijdag 05 april 2002 18:53 schreef jasmina het volgende:
mijn vriedin heeft ook een tongpiecing en die werd niet aangenomen voor telefooniste omdat ze dat had
* nadeel *
quote:Nee joh, gewoon naar Stevie Wonder-piercings gaan.
Op vrijdag 05 april 2002 11:41 schreef sataN het volgende:
een goede piercer die eerst naar je tong kijkt voor hij er iets doorheen prikt.
quote:Tijdens het piercen??
Op dinsdag 23 april 2002 00:28 schreef ProZac het volgende:
Hangt er ook een beetje vanaf in hoeverre je je tong stil houdt
quote:HAHAHAHAHA
Op maandag 22 april 2002 20:07 schreef speedfreakssj het volgende:
ik wil niemand verontrusten maar ik heb ergens op internet gelezen dat zo'n ding in de tong vast kan komen te zitten of er zelfs in verdwijnen.
dat lijkt me toch niet echt leuk om een tongpiercing te hebben die er niet meer uit kan of een die in de tong zit en er dus ook niet meer uit kan en omdat hij in de tong zit niet meer gezien kan worden.
ik bedoel dat het ding IN de tong verdwijnt.
quote:Neej, of je veel met je tong ahum piercing speelt.
Op dinsdag 23 april 2002 07:19 schreef Ludo het volgende:[..]
Tijdens het piercen??
quote:* Mukie werkt op een helpdesk en het zorgt er niet voor dat ik minder presteer aan de telefoon.
mijn vriedin heeft ook een tongpiecing en die werd niet aangenomen voor telefooniste omdat ze dat had
* nadeel *
quote:zo ben ik anders wel eens het achterstukje van een oorknopje kwijtgeraakt in m'n oor!
Op dinsdag 23 april 2002 08:20 schreef Mukie het volgende:
HAHAHAHAHA
Wat een bullshit !
Hoe wilt een piercing die aan 2 kanten wordt tegengehouden met een bolletje, een staafje van 10mm nu in hemelsnaam in je tong verdwijnen ?
de dokter heeft 't er uit moeten snijden.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 08:27 schreef bixister het volgende:de dokter heeft 't er uit moeten snijden.
quote:Ik laat hem nooit zien tijdens sollicitaties, en ik heb er nogal wat gehad.
Op dinsdag 23 april 2002 08:22 schreef Mukie het volgende:[..]
* Mukie werkt op een helpdesk en het zorgt er niet voor dat ik minder presteer aan de telefoon.
Maar dat moet je natuurlijk ook niet doen, wanneer je hem net hebt laten zetten ofcouz
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAA
Op dinsdag 23 april 2002 08:20 schreef Mukie het volgende:[..]
HAHAHAHAHA
Wat een bullshit !
Hoe wilt een piercing die aan 2 kanten wordt tegengehouden met een bolletje, een staafje van 10mm nu in hemelsnaam in je tong verdwijnen ? Je gelooft ook zeker nog in de paashaas ?
Weet iemand van jullie hoe snel het gaatje in je neus weer dichtgroeit?
quote:Als je balletje te klein is en/of je staafje te kort kan ie zeker weten ingroeien...
Op dinsdag 23 april 2002 08:20 schreef Mukie het volgende:[..]
HAHAHAHAHA
Wat een bullshit !
Hoe wilt een piercing die aan 2 kanten wordt tegengehouden met een bolletje, een staafje van 10mm nu in hemelsnaam in je tong verdwijnen ? Je gelooft ook zeker nog in de paashaas ?
quote:Als ik me niet vergis is het met een week weer dicht..
Op dinsdag 23 april 2002 13:13 schreef naughtyGirlie het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een tongpiercing... ben alleen nogsteeds een beetje aan het twijfelen.
ook wil ik een neusbel, hmmm misschien moet ik die eerst nemen (alleen nu nog beslissen aan welke kant)Weet iemand van jullie hoe snel het gaatje in je neus weer dichtgroeit?
quote:Whuhahahaha! Wat belachelijk! Ik heb bij het grootste callcentre van Nederland gewerkt met de strengste eisen en ik heb er nooit iemand IETS over horen zeggen. Hoeft geen nadeel te zijn dus
* nadeel *
prrrrrr
quote:Net als bij een oorbel krijg je er misschien na een tijdje moeilijk meer een knopje in, maar verdwijnen doet het nooit.
Op dinsdag 23 april 2002 13:13 schreef naughtyGirlie het volgende:
Weet iemand van jullie hoe snel het gaatje in je neus weer dichtgroeit?
Je blijft het ook altijd zien.
Een neusbelletje kan wel heel mooi staan, mits het een klein knopje is. (eerste weken wel lastig omdat je er telkens tegenaan kijkt). Een tongpiercing vind ik persoonlijk erg lelijk. Net als piercings in tepels, schaamlippen, eikels etc.
Als je een tongpiercing laat zetten krijg je een supergrote staaf, omdat je tong gaat zwellen. Om te voorkomen dat de boel te strak komt te zitten.
Ja, je moet wel opletten dat de balletjes goed vastzitten, anders kun je ze inslikken. Dat wil je niet
Je mag de eerste 24 uur niet roken (en blowen etc) ivm risico op nicotinevergiftiging. Gek he? Ff uithouwen dus voor de rokers onder ons
Als de piercer de piercing verkeerd plaatst heb je wel risico's voor flinke bloedingen enzo. Mijn advies: ga naar een ervaren en eventueel duurdere piercer, ga in godsnaam niet zelf kloojen!!!
Een tongpiercing kan niet bij iedereen geplaatst worden, dat hangt af van waar de bloedvaten lopen en waar je tongriempje loopt (dat is dat peesachtige dingetje onder je tong waarmee je tong vastzit aan je onderkaakweefsel). Een goede piercer plaatst de piercing precies aan het einde van dat riempje. Als dat bij jou heel lang is kan de piercing te ver naar voren geplaatst worden en kun je evt als je veel met de piercing speelt kans hebben op glazuuraantasting aan de binnenkant van je voor-ondertanden.
De genezing is heel verschillend per persoon. Ik was na 4 dagen alweer toe aan een korter staafje, sommigen doen er anderhalve week over, anderen nog langer. Je kunt zelf de genezing bevorderen door veel ijsklontjes te eten (is ook fijn tegen de pijn), niet al teveel te praten maar ook zeker niet helemaal ophouden met praten of bewegen! en jezelf goed verzorgen, dus niet te laat naar bed, oppassen met alcohol en dat soort dingen. Tis een gat en je lichaam moet de tijd krijgen om daar iets mee te doen.
Ohja en goed spoelen (listerine geel) na elke keer dat je iets eet ofkors
Zo duidelijk?
prrrrrr
quote:Staafje te kort ? Dan doe je toch iets verkeerd en je piercer ook !!!!!
Op dinsdag 23 april 2002 14:26 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Als je balletje te klein is en/of je staafje te kort kan ie zeker weten ingroeien...
quote:Heb je ook met een snoepje aan vast.
Op donderdag 25 april 2002 13:24 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Tongpiercings bij een meisje, dat is ZEKER lekker zoenen ja, maar zou het zelf nooit doen. Vriend van me heeft zo'n ding dat licht geeft onder blacklight dat doet het wel goed op feesten. (jaja, ze zijn er ook met een lampje erin ja).
quote:Als je staafje te kort is doe je het inderdaad niet goed, maar helaas zijn niet alle piercers even proffessioneel... Hoe het ingroeien helemaal precies werkt weet ik niet. Ik weet alleen dat het zeker weten wel kan en dat het komt door een te klein balletje. Het gaat ook niet met 1 dag maar gewoon gelijdelijk aan
Op donderdag 25 april 2002 13:09 schreef Mukie het volgende:[..]
Staafje te kort ? Dan doe je toch iets verkeerd en je piercer ook !!!!!
En dan nog zit het bolletje NIET IN je tong. Hij zit er meer tegenaan. Als je op je tong duwt verdwijnt je vinger toch ook voor een stukje ? Dan zit ie er nog niet IN...
Maar ja...
Dan is het nog het feit dat het bolletje standaard iig 2 keer zo breed is dan het staafje. Het gat door je tong wordt gemaakt door een naald die dezelfde dikte heeft als je staafje en dus veeeel dunner is dan het bolletje. Nu moet je mij eens uitleggen hoe dan in hemelsnaam een bolletje die veel groter is dan het gaatje daar toch inpast ? Tenzij je je tong gestreched hebt
quote:100% mee eens!
Op donderdag 10 februari 2000 23:11 schreef ArchAngel het volgende:
ik vind zo'n tongpiercing echt major sexy...Zoent lekker..
zolang het maar niet van die grote zilvere piercings zijn vind ik het wel mooi!
wekbrauw/navel en vooral tongpiercing
[Dit bericht is gewijzigd door -roys- op 26-04-2002 18:45]
Het is gewoon een kwestie van:
* Goed spoelen met listerine 3 x per dag na elke maaltijd
* Ook wanneer je rookt na elke sigaret spoelen met listerine...
* Er niet mee spelen, voorzichtig en rustig praten..
* En niet met je handen, ongewassen dan, aankomen..
* Ik heb de eerste twee dagen pijnstillers geslikt omdat ik dan een stuk makkelijker kon eten en praten..ik moest toen namelijk wel gewoon stage lopen in een kledingwinkel...
Ik kon dezelfde middag nog 'gewoon' eten, ging wel wat lastiger, maar heb gewoon vast voedsel binnengekregen..
En wat betreft het zoenen maakt het voor mijzelf eigenlijk niet zoveel verschil..voor de partner wel..
Ik heb hem trouwens gewoon voor mezelf genomen, hij zit bij mij redelijk ver achter in mijn tong, daardoor zien mensen hem meestal niet of nauwelijks..Heb laatst gehad dat iemand die ik nu al bijna een jaar ken hem die piercing nu pas op viel
Succes als je besluit hem te nemen (wat ik dus wel aanraad)
Arjan..
maarja ik ga de hele avond voor de spiegel hangen met mijn tong op mijn knieen!
ciao!!!!
Ik moet zeggen dit is de vervelendste piercing tot nu toe!!!!
Het prikken voel je echt niets van, hierin is het het minst pijnlijk, maar die opgezwollen tong, dat viel me vies tegen....
Deed meer pijn als ik had gedacht....
De napijn vind ik dus veel vervelender als bij de andere piercings die ik heb, daar had ik eigenlijk geen last van...
Ach ja weet je ook gelijk het verschil tussen door een spier heen piercen en door de huid heen
Weet nu ook dat je spierpijn in je tong kan hebben, echte spierpijn dan
Verder ik vermaak me prima met m'n tongpiercing, moet oppassen dat ik er niet mee ga zitten spelen in mijn mond als er andere mensen bij zijn(staat zo stom ).
Gisteren voor het eerst de tongpiercing gebruikt, is nog wat onhandig, het staafje is wat aan de lange kant(het lange staafje zit er nog in, kortere moet nog ff w8en)....
Heel veel verschil voelde mijn husbie niet, maar tis ook maar voor het eerst en nog met het lange staafje, dus we zien wel wat voor effect het heeft met het kortere staafje.
Dat is ook niet het belangerijkste.
Ik ben er iig heel erg blij mee, vind het mooi bij mezelf en vind het een leuk ding in mijn mond.
Het is lekker tegen eventuele pijn, maar helpt geen bal voor een snellere genezing...
Vraag maar aan de piercers.....
nou nog oefenen met zoenen zodat we niet blijven hange!!!
quote:LMDMJGTP
Op vrijdag 26 april 2002 17:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Als je staafje te kort is doe je het inderdaad niet goed, maar helaas zijn niet alle piercers even proffessioneel... Hoe het ingroeien helemaal precies werkt weet ik niet. Ik weet alleen dat het zeker weten wel kan en dat het komt door een te klein balletje. Het gaat ook niet met 1 dag maar gewoon gelijdelijk aan
quote:hmmzz dat is dan anders bij jou
Op zaterdag 24 mei 2003 20:38 schreef erodome het volgende:
Oh trouwens ijs is niet bevordelijk voor de genezing, dit is een fabeltje...Het is lekker tegen eventuele pijn, maar helpt geen bal voor een snellere genezing...
Vraag maar aan de piercers.....
bij mij hielp het echt wel
quote:jaiks laten schieten
Op zaterdag 24 mei 2003 18:42 schreef BitchyLady het volgende:
jaaaaaa ik heb eindelijk vanmorgen de grote stap genomen en samen met mijn vriend een tong piercing laten schieten! deed wel ff gemeen zeer!! die vrouw die het deed (Yackie's in zandvoort) zei dat je gewoon mocht roken en drinken zolang je maar drie maal per dag spoelt met listerine/bolon(zoiets...) je moet het niet echt vaker doen omdat je dan kans krijgt dat je lichaam 'moe'wordt. die wacht dan telkens op dat middeltje en gaat dan pas werken. als je het drie maal doet dan doet je lichaam het eerder...maarja ik ga de hele avond voor de spiegel hangen met mijn tong op mijn knieen!
![]()
ciao!!!!
piercen dus
Maar nu is de tong weer geslonken en ik vind het een lekker gevoel. Ik mocht niet zoenen totdat de tong weer beter was maar ik ga het het a.s. lange weekend echt wel inhalen hoor
Ik vind het echt een lekker gevoel in mijn mond en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik kan me voorstellen dat er anderen zijn die dat een eng idee vinden of wat dan ook maar ik ben er blij mee!
quote:Dat had ik kunnen schrijven, de pijn erna is echt erger dan het piercen zelf.....voordat je auw kan zeggen is het al gebeurd! Maar die gezwollen tong is niks, ik heb me suf gegeten aan waterijsjes en kan ze niet meer zien
Op zaterdag 24 mei 2003 20:35 schreef erodome het volgende:
Ik heb nu sinds 2 weken mijn 3de piercing, de tongpiercing dus(verder heb ik navel en klithood).Ik moet zeggen dit is de vervelendste piercing tot nu toe!!!!
Het prikken voel je echt niets van, hierin is het het minst pijnlijk, maar die opgezwollen tong, dat viel me vies tegen....
Deed meer pijn als ik had gedacht....De napijn vind ik dus veel vervelender als bij de andere piercings die ik heb, daar had ik eigenlijk geen last van...
Verder ik vermaak me prima met m'n tongpiercing, moet oppassen dat ik er niet mee ga zitten spelen in mijn mond als er andere mensen bij zijn(staat zo stom).
Gisteren voor het eerst de tongpiercing gebruikt, is nog wat onhandig, het staafje is wat aan de lange kant(het lange staafje zit er nog in, kortere moet nog ff w8en)....
Heel veel verschil voelde mijn husbie niet, maar tis ook maar voor het eerst en nog met het lange staafje, dus we zien wel wat voor effect het heeft met het kortere staafje.
Dat is ook niet het belangerijkste.Ik ben er iig heel erg blij mee, vind het mooi bij mezelf en vind het een leuk ding in mijn mond.
En ja ik speel er ook mee, hij zit nu 9 dagen en morgen laat ik een kleinere staaf erin zetten, ben er echt blij mee en donderdag mag mijn vriend hem uittesten
quote:Ik zag hem op een foto met dat ringetje....grappig hoor! Lijkt me ook leuk
Op zondag 25 mei 2003 22:40 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb hem nu bijna 2 jaar en hij bevalt me nog steeds
quote:ff looken
Op zondag 25 mei 2003 22:56 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ik zag hem op een foto met dat ringetje....grappig hoor! Lijkt me ook leuk
Ik heb een foto geplaatst bij B&H en ik ben er echt heel blij mee
![]()
![]()
had niet verwacht dat jij er 1 zou nemen
quote:Bij B&H onder "overige gezichtspiercings" 25/05 om 22.36 uur
Op maandag 26 mei 2003 20:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarwaarwaarwaarwaarwaarwaar??ik kan hem niet vinden muurbloemmetje
Ben er erg blij mee, vanavond is er een kortere staaf ingezet en hij zit echt perfect
quote:Iets mis mee dan?!
Op dinsdag 8 februari 2000 01:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
ff serieus , mijn ex heeft nu dus ook een tong piercing ........<BR>Overal waar ze komt moet ze het ff laten zien , mijn ervaring is dat iedereen dat doet die zo een perforatie heeft.<P>conclusie : die piercing zit er voor anderen , niet voor jezelf .........
quote:Ik in dat topic kijken, kruisje..
Op dinsdag 27 mei 2003 00:34 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Bij B&H onder "overige gezichtspiercings" 25/05 om 22.36 uur
Ben er erg blij mee, vanavond is er een kortere staaf ingezet en hij zit echt perfect
Klopt dat?
quote:WOOT! DÁT WIL IK NIET! Maar eh
Op woensdag 12 november 2003 12:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vriendin zit al heel lang te twijfelen of ze er nou een wil of niet, en neigt nu toch naar 'wel'. Nou zei ze dat je 6 weken niet mocht zoenen met een tongpiercing. En dat lijkt me vrij lang en niet heel leuk.Klopt dat?
quote:Nou ja, ik heb er nog niemand anders over zien typen, en als het om 6 weken zou gaan lijkt het me toch wel vermeldenswaardig. Maar goed, voor de zekerheid wel even vragen.
Op woensdag 12 november 2003 12:39 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
WOOT! DÁT WIL IK NIET! Maar eh
een vriend van me had hem misschien net een week of twee weken en heeft toen op vakantie ook gewoon met een meisje gezoend... dus kweenie wat daarvan waar is, maar 6 weken lijkt mij ook niet erg leuk
heb 1x eerder met een meisje gezoend met tongpiercing. Damn!
Gewoon lekker doen joh. Niet voor anderen, maar voor jezelf.
quote:heeey zutphen is dicht bij oldenzaal
Op zaterdag 15 november 2003 15:29 schreef _kimm_ het volgende:
Het zoent zeker heerlijk..Zou er alles voor doen om nog een keer met mn ex te zoenen.ook al is het alleen maar voor de piercing
morgen afspreken??
quote:ikkuh!! maar ik heb dan wel een tatoe maar nie zo een als iedereen al heeft..
Op woensdag 3 april 2002 12:43 schreef Visionist_069 het volgende:
Zijn er dan helemaal geen meisjes meer zonder piercing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |