Vanaf april heb ik een tongpiercing. Maar nu wil het wel eens gebeuren dat als ik s'morgens wakker word, dat mn onderste balletje van mn piercing in mn tong zit
Nou lijkt me dit niet helemaal normaal, maar wat kan ik hier nou tegen doen?
Ik zie het nou niet echt zitten om er een knots van een kogel op te draaien.
quote:Ja maar die "trekt" dan uiteindelijk toch ook weer in je tong? Het begin voor het "holltje" zit er toch al.
Op woensdag 02 januari 2002 15:47 schreef erikh het volgende:
Had een vriend van me ook maar die was op een bepaald moment zelfs in zijn tong gegroeid. Die heeft er toen een iets groter balletje op laten zetten. Hoeft echt niet meteen zo'n grote knikker te zijn hoor
Het staafje is niet te kort hoor. Volgens de piercer kon die nog wel een mm of 4 korter.
quote:Is het staafje zeker weten lang genoeg? Laat er anders tijdens de geneesperiode een ringetje in zetten. Veel piercers doen ook standaard ringetjes in een wenkbrauwpiercing omdat dat beter geneest.
Op woensdag 28 januari 2004 21:41 schreef Metal_Mart het volgende:
Is dit hetzelfde als met een wenk brauw piercing? weet iemand dat?
Ik heb nu sinds een week een wenk brauw piercing, en de laatste 2 dagen lijkt het bovenste bolletje (dus degene die boven mn wenkbrauw zit) steeds meer onder mn huid te glippen, ik moet hem af en toe weer terugduwen. Doet geen pijn ofzo, maar kan t dat hij uiteindelijk helemaal in mn huid verdwijnt? dan lijkt het me einde verhaal voor dit ding....
In de wenkbrauw wordt tijdens het helingsproces een iets langer staafje geplaatst (voor 3-4 wk). Weet je zeker dat het vlees niet ontstoken is waardoor het erover groeit? Slaap je er misschien op? Of is je staafje te kort?
Het kan ook zijn dat je lichaam het aan het afstoten is (migrating). Kijk het nog even aan. Is dit het geval dan zou ik em eruit halen om een litteken te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |