quote:Bij B&H onder "overige gezichtspiercings" 25/05 om 22.36 uur
Op maandag 26 mei 2003 20:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarwaarwaarwaarwaarwaarwaar??ik kan hem niet vinden muurbloemmetje
Ben er erg blij mee, vanavond is er een kortere staaf ingezet en hij zit echt perfect
quote:Iets mis mee dan?!
Op dinsdag 8 februari 2000 01:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
ff serieus , mijn ex heeft nu dus ook een tong piercing ........<BR>Overal waar ze komt moet ze het ff laten zien , mijn ervaring is dat iedereen dat doet die zo een perforatie heeft.<P>conclusie : die piercing zit er voor anderen , niet voor jezelf .........
quote:Ik in dat topic kijken, kruisje..
Op dinsdag 27 mei 2003 00:34 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Bij B&H onder "overige gezichtspiercings" 25/05 om 22.36 uur
Ben er erg blij mee, vanavond is er een kortere staaf ingezet en hij zit echt perfect
Klopt dat?
quote:WOOT! DÁT WIL IK NIET! Maar eh
Op woensdag 12 november 2003 12:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vriendin zit al heel lang te twijfelen of ze er nou een wil of niet, en neigt nu toch naar 'wel'. Nou zei ze dat je 6 weken niet mocht zoenen met een tongpiercing. En dat lijkt me vrij lang en niet heel leuk.Klopt dat?
quote:Nou ja, ik heb er nog niemand anders over zien typen, en als het om 6 weken zou gaan lijkt het me toch wel vermeldenswaardig. Maar goed, voor de zekerheid wel even vragen.
Op woensdag 12 november 2003 12:39 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
WOOT! DÁT WIL IK NIET! Maar eh
een vriend van me had hem misschien net een week of twee weken en heeft toen op vakantie ook gewoon met een meisje gezoend... dus kweenie wat daarvan waar is, maar 6 weken lijkt mij ook niet erg leuk
heb 1x eerder met een meisje gezoend met tongpiercing. Damn!
Gewoon lekker doen joh. Niet voor anderen, maar voor jezelf.
quote:heeey zutphen is dicht bij oldenzaal
Op zaterdag 15 november 2003 15:29 schreef _kimm_ het volgende:
Het zoent zeker heerlijk..Zou er alles voor doen om nog een keer met mn ex te zoenen.ook al is het alleen maar voor de piercing
morgen afspreken??
quote:ikkuh!! maar ik heb dan wel een tatoe maar nie zo een als iedereen al heeft..
Op woensdag 3 april 2002 12:43 schreef Visionist_069 het volgende:
Zijn er dan helemaal geen meisjes meer zonder piercing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |