Dat lijkt maar zo omdat de kofferbak open staatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef Gumballs het volgende:
Die eerste vind je toch niet serieus mooi? Dat ding is een verneuking man, is geen 190 waard.
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Youp het volgende:
zucht... denk je dat je alles gehad hebt
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zolang Alexxxx (of ik) geen permban heeft hier op Fok! is het nooit voorbij![]()
ik ben al meer dan 2 jaar banvrij op Fok! onderweg.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig ben je ontoerekeningsvatbaar dus zul je er ook geen krijgen..
EVO II wannabee dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
De metamorfose 190 uit Stiens:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
stoelen eruit schroeven dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
zo vorige project was een Opel Omega Station ombouwen tot bestelbus, dus t gata er op vooruit
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
Voor't eerst ehquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman vind mijn topic gewledig! Mijn dag is weer goed!
Heb jij ook maar 1 turk zien posten in dit topic? En als dit een turkenbak is, is dat alleen een bevestiging van de goede msaak van Turken. Turken rijden ook vaak in een VW Transporter T3, dus met de smaak van turken is niets mis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef Cyberdogg het volgende:
190 = sneue turkenbak. Voor de mensen die geen 300 serie kunnen betalen ook nog....
Met de smaak van turken is zeker wel iets mis.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 turk zien posten in dit topic? En als dit een turkenbak is, is dat alleen een bevestiging van de goede msaak van Turken. Turken rijden ook vaak in een VW Transporter T3, dus met de smaak van turken is niets mis!
Je hebt me door....quote:En voor mensen die geen 300 kunnen betalenVolgens mij kun jij nog geeneens een 190 betalen, anders had je er wel een gehad!
als ze wit zijn zijn het geheelonthouders qua smaakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
neen Klonk, de 190 is nu typisch een auto voor geheelonthouders
Die zijn nog wel tof ja. Maar ik hoef er geen te hebben...... Zegt meer over die auto dan over mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze wit zijn zijn het geheelonthouders qua smaak
de enige fatsoenlijke 190 zijn de evo's, sorry, ik ga voor 1 keer niet mee in je/onze afwijkingen
Meeloper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, zijn de Evo's inderdaad een stuk puikender dan de reguliere 190's
Beetje in deze stijl:quote:6 20 Max Jonkers (NL) / Bart Luijbrechts (NL) (M/M) + 09:41 Mercedes 190 E 2.3 16V (A8)
Check de KM-stand dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:07 schreef Klonk het volgende:
klikkerdeklik
een 190 uit 1987 voor 7900 euro![]()
dan nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Check de KM-stand dan.
Heeft altijd binnen gestaan en is van een oud vrouwtje geweest.
We hebben het hier wel over eenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeggeh.. Er zitten hier wle een paar mensen te zeurne over die neppe evo.. maar ik heb m vandaag even aan een nadere inspectie onderworpen. En er zitten wle mooi Gele Koni's onderDus niet matten met deze auto! Op de ring boekt hij je er uit!
[afbeelding]
als gele koni's onder een 2cv gooit gaat ie ook geen streep harder dan een 2cv eerst gingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeggeh.. Er zitten hier wle een paar mensen te zeurne over die neppe evo.. maar ik heb m vandaag even aan een nadere inspectie onderworpen. En er zitten wle mooi Gele Koni's onderDus niet matten met deze auto! Op de ring boekt hij je er uit!
[afbeelding]
Als je m goed afstelt op de ring welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
als gele koni's onder een 2cv gooit gaat ie ook geen streep harder dan een 2cv eerst ging![]()
met goede stabstangen rij je iedereen in bocht weg, op rechtstuk komt alles jou voorbij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
als gele koni's onder een 2cv gooit gaat ie ook geen streep harder dan een 2cv eerst ging![]()
Iedereen en alles...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
met goede stabstangen rij je iedereen in bocht weg, op rechtstuk komt alles jou voorbij.
Voor deze discussie verwijs ik je door naar het Gele Koni discussietopicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Iedereen en alles...
Ja, je monteert dus gele koni's en een strutbar en je bent meteen de snelste in de bochten. Maakt natuurlijk niet uit wat voor auto je hebt, al is het een Lada..
Yeah Right.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt er dus werkelijk voor geen meter op.
Niet zo gek ook dat je BMW's dan mooi vindt.
Dit vind echt een mooie auto. Combinatie van velgen/kleur/origineel (zonder spoilers etc.)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Jaaaaaaaaaa !
Hier mijn tijdloze Benzzz.
275.000 + zonder één wanklank
[afbeelding]
quote:Soort voertuig: Personenauto
Registratie datum: September 1991
Merk: MERCEDES BENZ
Type: 190
Motor gegevens: E 1.8
Gebouwd tussen: 04/90 - 08/93
kW: 80
PK: 109
Cilinderinhoud: 1797 cc
Aantal cilinders: 4
Motorcode: M 102.910
ABS: Nee
Soort motor: Ottomotor
Autotype:
Soort transmissie: achterwielaandrijving
Soort remsysteem:
Remsysteem: hydraulisch
Soortbrandstof: benzine
Soort kat: met geregelde (3-weg) katalysator
Soort set-up: saloon
Soort transmissie: achterwielaandrijving
ik moest toch een poging ondernemen die hakenkruizenbak de grond in te stampenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
Als we zo gaan redeneren lijkt alles op elkaar.
[afbeelding]
Zoek dan een fatsoenlijk vergelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik moest toch een poging ondernemen die hakenkruizenbak de grond in te stampen
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Quint24 het volgende:
Mijn ouders hebben een 190E 2.3i 8V versie maar die is ook rete snel.
En de Benz is al voor mij gereserveerd als ze een old-timer benz kopen![]()
Dan ik mijn Opel inruilen voor die auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gele Koni's kunnen een hoop compenserenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.
een setje NCT5'jes ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gele Koni's kunnen een hoop compenseren
Hij is in ieder geval SNELLER dan mijn Opel Astra 1.6i met maar 75pkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.
dat dan weer wel....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gele Koni's kunnen een hoop compenseren
Mein Benz!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
DIE 190 zijn echt gave bakken!!!!
Alleen heb ik een probleem, Opel Manta's zijn ook tof, en die 190 ook. Als ik kijk naar de film: Manta, Manta dan gaan de manta's racen tegen een 190E
Telkens als ik die film zie weet ik niet voor welke auto ik moet zijn![]()
![]()
En waar is dat topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor deze discussie verwijs ik je door naar het Gele Koni discussietopic![]()
nou.. éch welquote:
quote:Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
Merk TATA TELCO
Handelsbenaming TELCOLINE 207 P.U.
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Massa ledig voertuig 1.650 kg
Maximum massa voertuig 2.540 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen 890 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 750 kg
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd 0 kg
- autonoom geremd 1.100 kg
- middenas geremd 1.100 kg
Datum eerste afgifte Nederland 8 november 1996
Datum eerste toelating 8 november 1996
Datum aanvang tenaamstelling 14 mei 2004
euh.. nee dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat het een mercedes-licentie is?
Haha, ook gezien dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef GSi het volgende:
[..]
Mein Benz!!!
Ik vind Berti wel een bikkel en Ushi, dus ik ben voor de Manta's
En die 190 was een 2.3 16v en de Manta had een 2.4i en die zijn theoretisch iig sneller
![]()
En die patser beukt een Manta van de weg af terwijl hij met een lelijk wijf naast hem zit en ook nog Klausie in de zeik nemen dat ie in zijn laars moet pissenNet goed dat ie zijn bak aan gort rijd, mwuhahahaha.
Ah, bedankt. Ik heb hem gevonden via de search. Nu ff kijken wat voor onzin je daar ook allemaal uitkraamtquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, moet je de search even gebruiken
dat was niet de Evolution of Evolution II maar de 'gewone' 2.5-16.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef Richie_Rich het volgende:
Geweldige bakken de 16v's
Het schijnt dat de Evolution eens bij Top Gear is geweest in een item over auto's die je NU moet komen ivm toekomstige klassiekerstatus.
Heeft iemand dat filmpje toevallig?
Ok, thanxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef M5 het volgende:
[..]
dat was niet de Evolution of Evolution II maar de 'gewone' 2.5-16.
motor is trouwens met hulp van cosworth gebouwd volgens TG.
aflevering die je moet hebben is van 23 november 2003.
ik zou m'n geld ergens andes in stoppen. maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ok, thanx
Is het de moeite waard om er een ange zoektocht naar te starten. Of is het niet zo heel boeiend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |