Zoek dan een fatsoenlijk vergelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik moest toch een poging ondernemen die hakenkruizenbak de grond in te stampen
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:10 schreef Quint24 het volgende:
Mijn ouders hebben een 190E 2.3i 8V versie maar die is ook rete snel.
En de Benz is al voor mij gereserveerd als ze een old-timer benz kopen![]()
Dan ik mijn Opel inruilen voor die auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gele Koni's kunnen een hoop compenserenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.
een setje NCT5'jes ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gele Koni's kunnen een hoop compenseren
Hij is in ieder geval SNELLER dan mijn Opel Astra 1.6i met maar 75pkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2.3i 8v.. is maar wat je snel vindt. imo is die traag.
dat dan weer wel....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gele Koni's kunnen een hoop compenseren
Mein Benz!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
DIE 190 zijn echt gave bakken!!!!
Alleen heb ik een probleem, Opel Manta's zijn ook tof, en die 190 ook. Als ik kijk naar de film: Manta, Manta dan gaan de manta's racen tegen een 190E
Telkens als ik die film zie weet ik niet voor welke auto ik moet zijn![]()
![]()
En waar is dat topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor deze discussie verwijs ik je door naar het Gele Koni discussietopic![]()
nou.. éch welquote:
quote:Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
Merk TATA TELCO
Handelsbenaming TELCOLINE 207 P.U.
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Massa ledig voertuig 1.650 kg
Maximum massa voertuig 2.540 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen 890 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 750 kg
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd 0 kg
- autonoom geremd 1.100 kg
- middenas geremd 1.100 kg
Datum eerste afgifte Nederland 8 november 1996
Datum eerste toelating 8 november 1996
Datum aanvang tenaamstelling 14 mei 2004
euh.. nee dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat het een mercedes-licentie is?
Haha, ook gezien dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:53 schreef GSi het volgende:
[..]
Mein Benz!!!
Ik vind Berti wel een bikkel en Ushi, dus ik ben voor de Manta's
En die 190 was een 2.3 16v en de Manta had een 2.4i en die zijn theoretisch iig sneller
![]()
En die patser beukt een Manta van de weg af terwijl hij met een lelijk wijf naast hem zit en ook nog Klausie in de zeik nemen dat ie in zijn laars moet pissenNet goed dat ie zijn bak aan gort rijd, mwuhahahaha.
Ah, bedankt. Ik heb hem gevonden via de search. Nu ff kijken wat voor onzin je daar ook allemaal uitkraamtquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, moet je de search even gebruiken
dat was niet de Evolution of Evolution II maar de 'gewone' 2.5-16.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef Richie_Rich het volgende:
Geweldige bakken de 16v's
Het schijnt dat de Evolution eens bij Top Gear is geweest in een item over auto's die je NU moet komen ivm toekomstige klassiekerstatus.
Heeft iemand dat filmpje toevallig?
Ok, thanxquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef M5 het volgende:
[..]
dat was niet de Evolution of Evolution II maar de 'gewone' 2.5-16.
motor is trouwens met hulp van cosworth gebouwd volgens TG.
aflevering die je moet hebben is van 23 november 2003.
ik zou m'n geld ergens andes in stoppen. maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ok, thanx
Is het de moeite waard om er een ange zoektocht naar te starten. Of is het niet zo heel boeiend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |