Omdat er ook nooit een echte reden was om mij rood te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Maar Bupa, wat is nu precies de reden dat je ontroodt bent?
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!quote:
EDIT HEM DAN DAN IS DE VERLEIDING WEG!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
LEES DE SPOILER NIET MB!!!!!!
Ben je d'r blij mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Test - Hoe gay ben jij?
Uitslag:
Je bent verre van gay. Qua verzorging vind je tandenpoetsen al heel wat en men vindt waarschijnlijk geen leren broek in jouw kast. Romantiek betekent voor jou het trakteren van je vriendinnetje op shawarma en een potje bier. Je zou nog best eens wat van je metroseksuele vrienden kunnen leren.
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!
Lijkt me niet he...
Natuurlijk, Dizer is zoooooo duidelijk geen homo.quote:
Bij mee?quote:
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel..
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?quote:
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
Kippig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
WAAR BLIJFT DIE FOTO DAN??????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je..
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he.quote:
Nouquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?
Alleen in die kop van die vent pas ik al twee keer.quote:
Ja maar die zou je zondag al maken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he..
Dan is het gelijk over ook.![]()
.
Een jaar geleden was dat anders niet zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen in die kop van die vent pas ik al twee keer.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
NouSorry.. ik zal je nooit meer verbeteren
![]()
Blijf je mij wel verbeteren? Ik leer er namelijk van
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Milner reclame
Dit dus.
Maar het ging mij meer om het meisje dan om de muziek.
Hou daar maar over op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar die zou je zondag al maken...
Owquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hou daar maar over op.. M'n zus was dus met een vriendin naar die TMF Smash (Oh ja, ook zoiets.
. Die
. Brainpower
. is nu ook volgens haar een enorme arrogante kneus.
. En H. viel d'r best nog mee, ze was best aardig tegen d'r.
.). Magoed, m'n ouders waren die avond ook in Amsterdam dus, en middag ook zo'n beetje helemaal.. oftewel, ik was
. home alone
. Is ze ziek.
. Dus ik daar nog even heen geweest, maar dat was ook niet veel.
.
Nou ja, tot zover mijn rampweekend afgelopen week..
Vanaf morgen een nieuwe kansquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hou daar maar over op.. M'n zus was dus met een vriendin naar die TMF Smash (Oh ja, ook zoiets.
. Die
. Brainpower
. is nu ook volgens haar een enorme arrogante kneus.
. En H. viel d'r best nog mee, ze was best aardig tegen d'r.
.). Magoed, m'n ouders waren die avond ook in Amsterdam dus, en middag ook zo'n beetje helemaal.. oftewel, ik was
. home alone
. Is ze ziek.
. Dus ik daar nog even heen geweest, maar dat was ook niet veel.
.
Nou ja, tot zover mijn rampweekend afgelopen week..
Dat heb ik van Tom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
En.. achter
. elke
. smiley
. een
. punt
. zetten
. midden
. in
. een
. zin
. leest
. best
. irritant.
.
Dat vind ik ook debiel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
En.. achter
. elke
. smiley
. een
. punt
. zetten
. midden
. in
. een
. zin
. leest
. best
. irritant.
.
Egypte. is toch geen aparte zin?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Zaterdagavond uit met paar mensen van vakantie in. Egypte.
.
Dat hoort zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Egypte. is toch geen aparte zin?
Laatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens helemaal met je eens. "quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh. ok. ik. wist. niet. dat. tegenwoordig. woorden. net. als. zinnen. een. punt. moesten.quote:
Hier zou iedereen het mee eens moeten zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens helemaal met je eens. "![]()
"
Je vergeet een punt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier zou iedereen het mee eens moeten zijn![]()
Zet je er een punt achter?quote:
Ja kijk, IK vind dus dat een smiley ook als punt teltquote:
Hmm, opzich heb je daar een punt!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja kijk, IK vind dus dat een smiley ook als punt telt
Maar daar zijn dan weer weinig mensen het mee eens.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, opzich heb je daar een punt!
Wihiihhiihi![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei 'punt'.
![]()
![]()
![]()
![]()
LoL
![]()
![]()
Own¤d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sapristi!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Zo, ik ben weg.![]()
!
En MB, je moet er gewoon geen punt van maken, dat loopt wel los bij Beev.
Als het puntje bij het paaltje komt, komt het wel goed bij Beevquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Zo, ik ben weg.![]()
!
En MB, je moet er gewoon geen punt van maken, dat loopt wel los bij Beev.
Ik negeer je niet, ik had het wel gelezen.quote:
SUF HČ!?!?!??!?!?!??????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
Geen homo....
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja! Echt suf. Vooral dat ze die spanning op proberen te bouwen door toch het idee te geven "dat er misschien..."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Maar wel typisch BB, steeds blijkt een climax een enorme anti-climax
Zhenaaaaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja! Echt suf. Vooral dat ze die spanning op proberen te bouwen door toch het idee te geven "dat er misschien..."![]()
Als ze er zo aan voorbij gaan, maak er dan ook van tevoren niet zo'n big deal van.![]()
Eigenlijk ben ik gewoon boos omdat Menno niet op jongens valt.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef bar_rel het volgende:
Ik leef nog..
Baaaaaaaar_rel!quote:
Whihihiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja! Echt suf. Vooral dat ze die spanning op proberen te bouwen door toch het idee te geven "dat er misschien..."![]()
Als ze er zo aan voorbij gaan, maak er dan ook van tevoren niet zo'n big deal van.![]()
Eigenlijk ben ik gewoon boos omdat Menno niet op jongens valt.![]()
Iedereen is ziek tegenwoordig. Hier in huis ligt er ook al een plat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Copycat het volgende:
Mijn keelpijn heeft sinds gisteravond gezelschap gekregen van hoofd-, buik- en rugpijn.
Heb vandaag vooral slapend doorgebracht.
En nu moet ik eigenlijk wat eten, maar heb nergens zin in.
Blegh, dus.
Gelukkig valquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |