Nouquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHANTAL IS DE HOMO!!!!!!! Ik wist het!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik kan je vertellen dat het géén lege spoiler is en dat het alles verraadt, dus ik adviseer je het niet te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH!1111!!111![]()
![]()
![]()
:r:r;;r!@#%78
Je weet best wel dat ik het wil lezen en ik gok zelfs dat het een lege spoiler is maarjeweetnooithe..
Ja, maar dat staat in al mijn posts.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
Ow hij is niet leegik las alleen het woordje HOER
LULquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het géén lege spoiler is en dat het alles verraadt, dus ik adviseer je het niet te lezen.![]()
Zie het als je eigen weekopdracht.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Zhenar het volgende:
Over de homo:OMF!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zei maar wat
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Win ik dan ook ¤50.000?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zie het als je eigen weekopdracht.![]()
quote:
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
Kijken jullie ook Herken de Homo?
Ik heb vandaag voor het eerst gekekenDie ene kleine blonde gozertje.. die is overduidelijk homo
![]()
![]()
en ze ziet het niet..
![]()
Gewoon negeren en je aandacht verplaatsen naar mijn leuke Dizer-fotoboek-herkendehomo-grapje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
ElMaikel ben je nu heel subtiel dom aan het verraden wie het is?
Denk je echt dat het Tanja is dan ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
ElMaikel ben je nu heel subtiel dom aan het verraden wie het is?
Kut dat je bentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
* Zhenar klikt snel door naar Dizers fotoboek om Herken de homo te spelen.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon negeren en je aandacht verplaatsen naar mijn leuke Dizer-fotoboek-herkendehomo-grapje.![]()
Omdat er ook nooit een echte reden was om mij rood te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Maar Bupa, wat is nu precies de reden dat je ontroodt bent?
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!quote:
EDIT HEM DAN DAN IS DE VERLEIDING WEG!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
LEES DE SPOILER NIET MB!!!!!!
Ben je d'r blij mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Test - Hoe gay ben jij?
Uitslag:
Je bent verre van gay. Qua verzorging vind je tandenpoetsen al heel wat en men vindt waarschijnlijk geen leren broek in jouw kast. Romantiek betekent voor jou het trakteren van je vriendinnetje op shawarma en een potje bier. Je zou nog best eens wat van je metroseksuele vrienden kunnen leren.
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!
Lijkt me niet he...
Natuurlijk, Dizer is zoooooo duidelijk geen homo.quote:
Bij mee?quote:
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel..
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?quote:
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
Kippig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
WAAR BLIJFT DIE FOTO DAN??????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je..
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he.quote:
Nouquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?
Alleen in die kop van die vent pas ik al twee keer.quote:
Ja maar die zou je zondag al maken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he..
Dan is het gelijk over ook.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |