Omdat er ook nooit een echte reden was om mij rood te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Maar Bupa, wat is nu precies de reden dat je ontroodt bent?
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!quote:
EDIT HEM DAN DAN IS DE VERLEIDING WEG!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
LEES DE SPOILER NIET MB!!!!!!
Ben je d'r blij mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Test - Hoe gay ben jij?
Uitslag:
Je bent verre van gay. Qua verzorging vind je tandenpoetsen al heel wat en men vindt waarschijnlijk geen leren broek in jouw kast. Romantiek betekent voor jou het trakteren van je vriendinnetje op shawarma en een potje bier. Je zou nog best eens wat van je metroseksuele vrienden kunnen leren.
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij denkt dat de overduidelijke nichten ook allemaal homo zijn?!
Lijkt me niet he...
Natuurlijk, Dizer is zoooooo duidelijk geen homo.quote:
Bij mee?quote:
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb het puur over die gast. Die gast is het gewoon! Klaar!
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Homo's schijnen dat van elkaar te kunnen zien, dus ik vertrouw op jouw oordeel..
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?quote:
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
Kippig?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben je kippig. Voel je je aangesproken of zo?
WAAR BLIJFT DIE FOTO DAN??????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin, dus nee, dank je..
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he.quote:
Nouquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow. Dan kan Ali de Arabier opeens wél Nederlands?
Alleen in die kop van die vent pas ik al twee keer.quote:
Ja maar die zou je zondag al maken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik er een heb krijg je hem misschien via MSN, maar echt niet op internet he..
Dan is het gelijk over ook.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |