goh wat stoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef PDOA het volgende:
Ik kan 'Sieg Heil' schrijven op mijn rekenmachine. 7134 6315
Nee, hoewel mijn broertje wel ook op dit forum zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet!
Is het je broer?![]()
da's Helmondsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Botje96 het volgende:
In Helmond trouwens ook zoiets:
Schrijven ze heel stoer "Sieg hail" op het bushokje. Doe het goed of doe het niet
te lang en moeilijk getal voor de doorsnee rechts-extremist ... die houden het liever bij 88 (hun gemiddelde IQ)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef PDOA het volgende:
Ik kan 'Sieg Heil' schrijven op mijn rekenmachine. 7134 6315
niet eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet!
Is het je broer?![]()
ik kan Lesbi op mijn rekenmachine schrijvenquote:
gelukkig zitten er nog een paar Joden bij om het niveau hoog te houden, Joden zijn dan wel net zo, of zelfs nog meer racistisch, maar weten dat in intellectuelere gedachtengangen te verwevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:06 schreef nozem het volgende:
Sjezus wat een racistische reacties in dit topic. Jullie lijken wel een stel Marokkanen.
minder Joods?quote:
Ik kan alles op mijn rekeningmachine schrijven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kan Lesbi op mijn rekenmachine schrijven
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef haagse_elfje het volgende:
ja dan rot je toch op naar je eigen land.....
![]()
Geen domme opmerking, slechts een feitelijk relaas. Hij maakt nergens de opmerking dat hij zich geen Nederlander zou voelen, noch insinueer ik dat. Dat maak jij er van. Tevens stel ik nergens dat de betreffende persoon gezegd zou hebben dat het in Hongarije beter is. Nochtans proef ik wel een ondertoonvan verontwaardiging, alsof Nederland exhorbitant intolerant zou zijn. Die mening deel ik dus niet, in tegendeel. Ik haal Hongarije er slechts bij als voorbeeld om dit enigszins te staven. Immers, ben ik stellig van mening dat (bepaalde) etnische minderheden het in Hongarije zwaarder hebben dan de meesten hier. Bovendien stel ik daarop dat een en ander inherent aan elkaar is. Dat mag jij vervolgens afdoen als idioterie, ik zie het echter, zoals reeds gesteld, als een feit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende: Domme opmerking, waar maakt die persoon de opmerking dat het in Hongarije of waar dan ook 'beter' zou zijn .... en dat NL maar kut is en hij zich geen nederlander zou voelen?
Pure laster! Dat zeg ik dus nergens, gelieve geen woorden te verdraaien, cq mis te interpreteren. Ik stelde dat puur voor het geval dat de betreffende persoon in de veronderstelling mocht verkeren dat het “gezeur” over minderheden niet aan de orde is. Als hij naar Hongarije zou gaan, zou hij dat aan den lijve ondervinden. (of hij het hier niet mee eens was of dat hij het niet ter zaken vond doen, kon ik niet uit zijn post op maken).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende: En dan komt een of andere idioot met de vlag van een andere natie in zijn avatar (een land dat overigens met Nederlands geld flink gesteund wordt, maar waar ook zware interne corruptie heerst en veel ontwikkelingsgelden domweg door de machthebbers ontvreemd wordt .... mevrouw Arafat had met haar bestedingen in de modehuizen van parijs, de haven van gazastad ongeveer kunnen verdubbelen), opeens vertellen dat hij zou moeten 'oprotten' ...?
Ik niet nee en ik merk in mijn omgeving dat ook steeds minder mensen het doen...ik snap dat je best iets kan herdenken, maar het is nu 2005, wordt er beetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Nee wij staan op 4 mei ook niet meer op de Dam stil te wezen he...
![]()
Het is niet eens zozeer buitengesloten, ik ben en voel me gewoon een Nederlander hoor. Maar het lijkt alsof "men" steeds meer wil dat je je ook bewust bent van andere invloeden, alsof Nederlander zijn niet genoeg kan zijn en buitenlands bloed allemaal wel razend interessant moet zijn. Niet in de laatste plaats door allerlei allochtonen die mij soms als een van hen zien. Een rare gewaarwording moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef RM-rf het volgende:
Integendeel, hij geeft juist aan dat ondanks zijn allochtone afkomst hij zich wel enorm nederlander voelt, maar zich juist een beetje 'buitengesloten voelt ....
Zegt de persoon die wordt aangekleed door zijn moeder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef Kill_em_all het volgende:
ach gut weer een jood die blijft zeiken over iets wat hij zelf nooit heeft meegemaakt.
en jij bent echt dom, het "nazi" hakenkruis staat naar rechts en het teken wat jij bedoeld is het "zonne teken" en die staat naar links onozele!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef VIP het volgende:
[..]
Je mot een ander ook gewoon in zijn waarde laten. En hakenkruizen zijn in een ander geloof weer iets heiligs, dus beetje chillen ja.
naar Israël, waar je vandaan komt, tuig!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
waar moet ik dan heen volgens jou?
zelfs boedhisten maken fouten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:41 schreef Jimmy het volgende:
Het is onzin dat alleen de tegengestelde van de Nazi-swastika gebruikt wordt.
In Boedhistische tempels heb ik alletwee de swastika's gezien, links & rechtsdraaiend.
lol niet elke jood komt uit Israëlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Balderdash het volgende:
[..]
naar Israël, waar je vandaan komt, tuig!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |