exiting tadadadadadaaaaa you're so exiting toooo méééééééééééééeeeeeequote:
uiermatequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
exiting tadadadadadaaaaa you're so exiting toooo méééééééééééééeeeeee![]()
Bruine of gemengde rijst, roerbakgroente en tonijn uit blik. Groente roerbakken, rijst koken, op het laatst de tonijn erbij. Beetje ketjap erover et voilaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
wat zal ik eten vanavond? voor 3 personen ( uiteraard goedkoop) en dan geen tortillia's geen noodels of pasta of macaroni, geen gekookte aardappelen ( allemaal al gehad deze week enzo ).
denk dak voor de chicken tonight ga.. maar toch.. iemand andere suggestie's?
Positieve (of iig geen negatieve) aandachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Voor de lezerts onder onsch:
[afbeelding]
The Battle Over Gay Teens
What happens when you come out as a kid? How gay youths are challenging the right--and the left
too much infoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef wonderer het volgende:
Gatver... we hebben twee WC's, gaat mijn schoonzusje in de badkamer zitten schijten. Ik moet nog douchen, verdomme
Zou zoiets ook nog online te lezen zijn ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef error het volgende:
[..]
Positieve (of iig geen negatieve) aandacht![]()
en nog een leuk, schattig doch stereotiep homowtje op de cover ook.
ja hoor, maar wel met plakaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou zoiets ook nog online te lezen zijn ofzo?
kaas/spek/annanas pannenkoeken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef petre86 het volgende:
wat zal ik eten vanavond? voor 3 personen ( uiteraard goedkoop) en dan geen tortillia's geen noodels of pasta of macaroni, geen gekookte aardappelen ( allemaal al gehad deze week enzo ).
denk dak voor de chicken tonight ga.. maar toch.. iemand andere suggestie's?
Cool, thanks.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef error het volgende:
En deze is zonder:
http://www.gayteens.org/714/print.php?sid=892
Gezellig wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo hatjoe is het hier hatjoe nog een beetje gezellig *neus snuit doe*
RIJSTquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef petre86 het volgende:
dus iig rijst..
vis eet ik niet
roerbakgroente.. hmmm
en gehakt.. hmmm
ik heb eigenlijk wel zin in chicken tonight
2 kipfilets, 3 kopjes rijst ( voor 3 personen ) en een pot hawaï saus is genoeg toch?
Beter danquote:
die onthou ik voor volgende week..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kaas/spek/annanas pannenkoeken?
Jij spoort niet helemaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je moet ook geen electische app. eten
Oh ja! Jij hebt nu werk! Hoe bevalt het?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef Andyvie het volgende:
zo, daar waren we weer. De brieven die verzekerden bij hun declaraties voegen leken wel per nota vager te worden vandaag. Op het laatst wisten wij ook niet meer wat ze nou precies wilden...Maar goed, morgen maar weer verder.
Het voelt alsof ik niet weg ben geweest. Ook niet voor mijn collega's trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja! Jij hebt nu werk! Hoe bevalt het?
En je bewaart niks voor mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
ik wilde die reep chocolade voor vanavond bewaren
maar er zijn nog maar 3 blokjes over nu
aan ryan_r vragen of dat nummer bellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand of ik nog op tijd ben om te reserveren als ik naar mama mia wil?![]()
goeiendag allemaalnet weer sinds maanden cardio gedaan.. moest bijna overgeven
Ligt eraan hoe goed je wil zitten. Last minute schijnt nog best wel te kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand of ik nog op tijd ben om te reserveren als ik naar mama mia wil?![]()
goeiendag allemaalnet weer sinds maanden cardio gedaan.. moest bijna overgeven
Awwwwwwwwquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een nieuw fietsje gekocht.. En een zak M&Ms
hmmz had een halve liter op ofzo.. nóg meer drinkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je wil zitten. Last minute schijnt nog best wel te kunnen.
En goed drinken met cardio. Die misselijkheid komt door uitdroging.
Ligt er ook aan wat je drinkt, en wat je daar voor gegeten hebt. Er gaat vrijwel geen energie meer naar de maag, dus iets dat echt verteerd moet worden, zoals vruchtensap en melkproducten, werken alleen maar averechts. Gewoon water en van die isotone dranken, en op zijn laatst twee uur van te voren eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hmmz had een halve liter op ofzo.. nóg meer drinken
och geld maakt niet zoveel uit.. m'n moeder wil ook mee en die heeft niet heel erg goed zicht dus we moeten de boel wel een beetje kunnen zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je drinkt, en wat je daar voor gegeten hebt. Er gaat vrijwel geen energie meer naar de maag, dus iets dat echt verteerd moet worden, zoals vruchtensap en melkproducten, werken alleen maar averechts. Gewoon water en van die isotone dranken, en op zijn laatst twee uur van te voren eten.
Als je in Utrecht bent, kun je beter daar kaarten reserveren. Ik weet niet hoeveel ze rekenen aan reserveringskosten, maar het zal wel minder zijn dan de 4,20 per kaart (!!) bij topticketline.
Jij hebt iedereen aangestokenquote:
Da's al afgelopen hoor.quote:
Waarom ben je zo gemeen tegen mij?quote:
En ter ere van wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:47 schreef aad007 het volgende:
Gaaf gemaakt die H. Moet ik ook maar eens aan beginnen maar dan een A..
Ik vind 'm schattigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Voor de lezerts onder onsch:
[afbeelding]
en uw paleisje nu op een behagelijkere temperatuur?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
*lege CV vul*
Yep. Hoewel een paar radiatoren niet warm worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Stroekie het volgende:
en uw paleisje nu op een behagelijkere temperatuur?
ergens een lek gevonden, goed kunnen ontluchten met bijvullen en meter zakt niet terug dan zou radiator toch moeten reagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep. Hoewel een paar radiatoren niet warm worden.
M'goed, moet toch vervangen worden binnenkort..
het niveau is bij sommigen ook zo gedaalt dat ze over hun vorige postjes heen lezen en pardoes een TVP plaatsen in een topic waar ze al flink aan het posten geweest waren..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
Geweldige reakties ook
alsof we allemaal bezig zijn met onze LOI cursus Jip en Janneke taal
de laatste uren dus ook geen enkele reaktie langer dan 1 zin, laat staan een wezenlijke bijdrage.
En daar valt deze verkapte TVP natuurlijk ook onder![]()
Heb alles ontlucht wat ik kon vinden. Druk wordt volgens het metertje niet hoger dan 0,2 bar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
ergens een lek gevonden, goed kunnen ontluchten met bijvullen en meter zakt niet terug dan zou radiator toch moeten reageren
maar je bent woensdag toch nog wel vrij?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef creno het volgende:
Nou noem het maar een "goeienavond"
ik heb vrijgevraagd voor woensdag ! dan werk ik altijd van 10.30 tot 20.00u, en op dinsdag van 9.00u tot 15.00u.
Wat hebben die kloteplanners nu gedaan, de tijden verwisseld, oftewel moet ik op dinsdag van half elf tot acht ! En ik had afgesproken met robbert dat hij dan op dinsdagmiddag al naar mij zou komen !
Vandaar mijn gezellige humeur !
Wat een eikelsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef creno het volgende:
Nou noem het maar een "goeienavond"
ik heb vrijgevraagd voor woensdag ! dan werk ik altijd van 10.30 tot 20.00u, en op dinsdag van 9.00u tot 15.00u.
Wat hebben die kloteplanners nu gedaan, de tijden verwisseld, oftewel moet ik op dinsdag van half elf tot acht ! En ik had afgesproken met robbert dat hij dan op dinsdagmiddag al naar mij zou komen !
Vandaar mijn gezellige humeur !
Heb liever rum door m'nquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
Biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |