tsja die week in egypte was meer een uitdaging dan een vakantie, meer een ervaring. maar wel de uitdaging overleefd. 10 jaar geleden had ik mezelf angsitg op mijn hotelkamer opgesloten denk ik. nu dacht ik gewoon kijken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:10 schreef Waxxer het volgende:Die titel!
Het erge is nog, dat het vast nog echt gebeurd (gevraagd) is ook...
met wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik debuteer trouwens vlg week vrijdag op het toneel..
Dat je dan daar naartoe durft te gaan.... Aan de andere kant: het wekt wel nieuwsgierigheid of je het aan iets kunt merken, qua sfeer, of mensen je "checken" als je zo alleen aankomt enz enz enz...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
tsja die week in egypte was meer een uitdaging dan een vakantie, meer een ervaring. maar wel de uitdaging overleefd. 10 jaar geleden had ik mezelf angsitg op mijn hotelkamer opgesloten denk ik. nu dacht ik gewoon kijken wat er gebeurd.
ja homoseksualiteit is daar zeer streng verboden en niet alleen dat maar er wordt ook strak opgelet. en de egyptenaren zijn zich daar echt van bewust.
Ik wil je handtekening!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik debuteer trouwens vlg week vrijdag op het toneel..
eh...ja, dat wist je nog niet maar ik zit ook op theatersport! hahahaha. ik speel een hitsige egyptenaar: you want to buy dirty postcards? yes, is no problem my friend! we friends together! you buy nice postcard for your wife, yes? no wife? no problem we friends forever!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
TheatersportEerste wedstrijd, tegen nota bene een club uit R'dam!
Hahaha ja inspiratie genoeg opgedaan daar!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, dat wist je nog niet maar ik zit ook op theatersport! hahahaha. ik speel een hitsige egyptenaar: you want to buy dirty postcards? yes, is no problem my friend! we friends together! you buy nice postcard for your wife, yes? no wife? no problem we friends forever!
ja je wordt aan de lopende vband gecheckt...maar meestal vanuit commercieel oogpunt, dus of je een toerist bent aan wie ze wat kunnen verkopen. je wordt op gegeven moment wel moe van dat aandacht trekken om in hun shop te komen kijken. rot toch op allemaal!!! ik wil niks kopen!! ik ben geen RIJKE toerist!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat je dan daar naartoe durft te gaan.... Aan de andere kant: het wekt wel nieuwsgierigheid of je het aan iets kunt merken, qua sfeer, of mensen je "checken" als je zo alleen aankomt enz enz enz...
wat is theatersport precies? tis toch gebaseerd op improvisatie? is de sport wie het beste improviseert? hoe bepaal je winnaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ja inspiratie genoeg opgedaan daar!
Maar eehhh... echt?Of zit je me te neppen?
Zou wat zijn, twee Fokkers tegen elkaar strijdend op het teuneeeelllll....
uhuh! pas de blamage!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Nah, misschien wordt het wel een blamage van jewelste.... Het is eigenlijk al heel verkeerd dat ik het hier zeg!Maarja, het is toch een thuiswedstrijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de Homo in BB![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Cybart het volgende:Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de Homo in BB"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |