Jij hebt iedereen aangestokenquote:
Da's al afgelopen hoor.quote:
Waarom ben je zo gemeen tegen mij?quote:
En ter ere van wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:47 schreef aad007 het volgende:
Gaaf gemaakt die H. Moet ik ook maar eens aan beginnen maar dan een A..
Ik vind 'm schattigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
Voor de lezerts onder onsch:
[afbeelding]
en uw paleisje nu op een behagelijkere temperatuur?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
*lege CV vul*
Yep. Hoewel een paar radiatoren niet warm worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Stroekie het volgende:
en uw paleisje nu op een behagelijkere temperatuur?
ergens een lek gevonden, goed kunnen ontluchten met bijvullen en meter zakt niet terug dan zou radiator toch moeten reagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep. Hoewel een paar radiatoren niet warm worden.
M'goed, moet toch vervangen worden binnenkort..
het niveau is bij sommigen ook zo gedaalt dat ze over hun vorige postjes heen lezen en pardoes een TVP plaatsen in een topic waar ze al flink aan het posten geweest waren..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:15 schreef Stroekie het volgende:
Geweldige reakties ook
alsof we allemaal bezig zijn met onze LOI cursus Jip en Janneke taal
de laatste uren dus ook geen enkele reaktie langer dan 1 zin, laat staan een wezenlijke bijdrage.
En daar valt deze verkapte TVP natuurlijk ook onder![]()
Heb alles ontlucht wat ik kon vinden. Druk wordt volgens het metertje niet hoger dan 0,2 bar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Stroekie het volgende:
ergens een lek gevonden, goed kunnen ontluchten met bijvullen en meter zakt niet terug dan zou radiator toch moeten reageren
maar je bent woensdag toch nog wel vrij?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef creno het volgende:
Nou noem het maar een "goeienavond"
ik heb vrijgevraagd voor woensdag ! dan werk ik altijd van 10.30 tot 20.00u, en op dinsdag van 9.00u tot 15.00u.
Wat hebben die kloteplanners nu gedaan, de tijden verwisseld, oftewel moet ik op dinsdag van half elf tot acht ! En ik had afgesproken met robbert dat hij dan op dinsdagmiddag al naar mij zou komen !
Vandaar mijn gezellige humeur !
Wat een eikelsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef creno het volgende:
Nou noem het maar een "goeienavond"
ik heb vrijgevraagd voor woensdag ! dan werk ik altijd van 10.30 tot 20.00u, en op dinsdag van 9.00u tot 15.00u.
Wat hebben die kloteplanners nu gedaan, de tijden verwisseld, oftewel moet ik op dinsdag van half elf tot acht ! En ik had afgesproken met robbert dat hij dan op dinsdagmiddag al naar mij zou komen !
Vandaar mijn gezellige humeur !
Heb liever rum door m'nquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
Biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |