Leuk, wat is het geworden?? Wel foto's maken morgen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn moeder daarstraks thuis (had Christan naar school gebracht): O, hij moet morgen verkleed, iets met magie, vanwege de Kinderboekenweek.
Ik geloof dat we nu het allerlaatste tovenaarspakje van heel Haarlem (in elk geval van de hele Cronjé) hebbenIk ben bekaf, zo'n speurtocht is geen aanrader twee weken na een operatie
![]()
een koksmuts fröbelen en een pollepel in zn hand, de toverkokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Een tovenaarspakje met een puntmutsNu straks nog even iets toverstokjesachtigs zoeken thuis.
Deze:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Een tovenaarspakje met een puntmutsNu straks nog even iets toverstokjesachtigs zoeken thuis.
fotooooooo!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zojuist in een kikker omgetoverd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef snoopy het volgende:
fotooooooo!
Christan Potterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zojuist in een kikker omgetoverd.
Dus je kon ook niet zien of Inge aan boord wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:43 schreef snoopy het volgende:
Verdorie, is Robbie Williams hier gisteren vlak voor mijn raam langs gevaren, heb ik hem helemaal niet gezien![]()
Mutsiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor het geval dat je niet terugleest in het vorige bankje, Jessie:
Jessie, ik werd helemaal emo toen je 'post' kwam!Wat ben je toch een schat.
Het inpakken is even niet zo leuk, maar als er een weekendje center parcs tegenover staat is het dat vast wel waard, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
ik moet pakken.. en ik heb geen zinMorgen een weekendje center-parcs
![]()
Ben altijd blij als we op weg zijn.. dat inpakken kan me gestolen worden.
welk park?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef E.T. het volgende:
ik moet pakken.. en ik heb geen zinMorgen een weekendje center-parcs
![]()
Ben altijd blij als we op weg zijn.. dat inpakken kan me gestolen worden.
Ik denk dat het veelal om het uitbeelden gaat ipv gesproken tekst maar wat leuk voor je zwager Moussyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Hee, leuk voor hem, MousEh... moeten ze dan ook buitenlands leren
We hadden een soort van begeleider, die heette Marcel (achternamen vind ik nogal ver gaan hier). En beweging ofzo van ene Lenneke. En er was ook een dansdocente, en in mijn hoofd heet ze Carmen. Ze zag er uit als een Carmen maar weet niet zeker of ze zo heette. (kwam haar later nog een paar keer tegen op tv, in reclames). Van de rest staan me eigenlijk geen namen meer bij...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:47 schreef renzell het volgende:
Namen, namen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Waaaaaaah wat is dit erg. Wie kijkt er nog meer naar Ton nu? Is dit iedere week zo'n beschamende vertoning?!
Kijk, dan is een laptop heel handig he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:26 schreef renzell het volgende:
Ja man, ik zat net te kijken, maar het schaamrood vliegt me om de oren, dus ik ben even naar boven gesneakt om een 'fok-pauze' in te lassen. AAAAAARGH!!!!!![]()
Wij hebben gewoon de pjoeter in de kamer staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijk, dan is een laptop heel handig he.![]()
Nou ik vind het idd netjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, heel veel mensen zullen dan zeggen 'foto's online gooien is het risico lopen op ongewenst gebruik', maar dan nog haal ik ze weg.
Het zijn 'onze' kindjes, en daar moeten ze af blijven!
Een weekend lang wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja Clauwheee, familie kan heel vermoeiend zijn!![]()
Nee doe maar nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Graag gedaan Clau![]()
Ik zal niemand vertellen dat je zo verslaafd bent aan BB dat je mij je telefoonnummer geeft
Ik zou dat heel erg vinden afhangen van diegene die komt oppassen, het feit dat ze het vooraf vraagt vind ik wel weer positief moet ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Luchtbel het volgende:
Mous hoe is het gegaan???
Ik ga zaterdag een avondje weg en de dochter van Jolies oppas komt hier oppassen. Nu vroeg ze of er een vriendinnetje van haar mocht komen, ze wilden een film kijken. Vinden jullie zulke dingen goed?
Ben je bang dat ze dingen over je te weten komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:19 schreef moussy het volgende:
Ik zou wel een ww op mn account zetten en ff een gastaccountje aanmaken, áls ze mogen pjoeteren.
Ja man, al mn pr0n filmpjes en foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 12:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze dingen over je te weten komen![]()
precies, en als ze echt rottigheid uit zou willen halen had ze dat A) alleen ook wel gedaan en B) die vriendin wel stiekem binnen gehaald.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat is het ook Githa. Het is echt een net meisje en heel lief. Ik kan me niet voorstellen dat ze iets zou doen wat ik niet goed vind. Maar als ik dan terug denk aan mezelf (en mijn vriendinnen) in die tijd weet ik zeker dat we alle mogelijkheden hadden aangegrepen om rottigheid uit te halen![]()
maar ja wat kan ze nou doen?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:09 schreef Anitra het volgende:
Githa super bedankt voor je kaartjes
Djen vond hem heel lief!!
Echt heel erg bedankt!!!
Het zit dus hoe dan ook niet goedquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:53 schreef Githa het volgende:
[..]
precies, en als ze echt rottigheid uit zou willen halen had ze dat A) alleen ook wel gedaan en B) die vriendin wel stiekem binnen gehaald.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Het zit dus hoe dan ook niet goed![]()
Hier dus netjes 3 stickertjes, maar de kassabon al weg gegooid. Vragen ze echt om die kassabon op het postkantoor?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:14 schreef coolbabe het volgende:
Is er hier toevallig iemand Huggies koopt en een kassabon voor me heeft? Met een kassabon voor 3 pakken Huggies en 3 waardezegels kunje bij het postkantoor een Lolliefantje halen
Ik moet er ook geen kind aan hebben, ik ben er nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, ik zou me niet al te druk maken. Als ze samen een film kijken zullen ze zich minder snel vervelen dan als ze in haar eentje zit. Volgens mij gaan ze heel braaf op de bank zitten en heb je geen kind aan ze. Wat kan er nou helemaal gebeuren?
dat heb ik net in 't dreumes-topic gezetquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:07 schreef Rewimo het volgende:
Welkom terug, E.T., was het verder wel leuk?
Voor zover ik weet wel, want anders had je die stickers ook wel zo van de verpakking af kunnen trekken. Ik vind het trouwens wel heel vreemd dat je op de plakkant van een sticker moet schrijvenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier dus netjes 3 stickertjes, maar de kassabon al weg gegooid. Vragen ze echt om die kassabon op het postkantoor?
Sterre had vanmorgen nog steeds 38,2 dus ze mocht weer thuisblijven. Maar zo ziek dat ze in bed moest liggen was ze niet. Ze klaagde wel veel over hoofdpijn, maar was druk bezig met knutselen (hoedjes voor de mini-babyborns fröbelen, tekenen etc.) en tekenfilms kijken. En misselijk is ze ook niet geweest (2 ijsjes, koekjes, brood, soep, sperzieboontjes, worst, aardappelen, rode bietjes, kwark, pfffff waar láát ze hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vandaag eigenlijk met de zieke dametjes Sterre, Bo en Janneke?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:48 schreef bibi het volgende:
Glipt even naar binnen.....maar vandaag trouwt BE![]()
![]()
![]()
Een hele fijne dag toegewenst![]()
tot vanmorgen heeft ze niet gezegd wanneer ze ging trouwen.. je kon 't dus ook niet vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:47 schreef jessie het volgende:
Trouw je vandaag al joh
Dat ik dat vergeet
Meid je hebt een heerlijk zonnetje. Mogen jullie dagen samen voor altijd zo stralen
Een hele fijne dag vandaag
Nou dat ligt nu aan de arbeidsdeskundige. Volgens de artsen mag ik max. 20 uur per week werken, dan zou ik van 100% afgekeurd naar 50% gaan. Maar als de AD geen passende functie kan vinden zijn het systeem zou het alsnog 100% afgekeurd kúnnen zijn. Maar daar doen ze volgens mij niet meer aan, vandaar dat ik over de lampenkapjes begonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef bixister het volgende:
jakkes, eng als er iets met je nieren is. voor hoeveel procent zou je nog arbeidsgeschikt verklaard worden moussy? (toevallig ben ik voor m'n werk net iets over die nieuwe WIA-regeling aan 't uitzoeken).
Je kan je beter afvragen wat jij op dat tijdstip in een internetcafe doet?quote:
Een blauwe, vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef jessie het volgende:
He wat leuk Rewimo, wat voor iets?
Ik werk op dat tijdstip.. Ben net begonnen, moet nog tot 7 uur morgen ochtendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:24 schreef Luchtbel het volgende:
Je kan je beter afvragen wat jij op dat tijdstip in een internetcafe doet?
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:22 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ik werk op dat tijdstip.. Ben net begonnen, moet nog tot 7 uur morgen ochtend![]()
Kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:18 schreef Luchtbel het volgende:
Sorryben je naar Spanje afgereisd om s nachts te werken
vertel vertel!
Dat had je mij echt niet verteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Maggie het volgende:
[..]
KloptIk werk idd nachtdiensten. Komende 3 weken werk ik een vroegere shift, 15-23, maar daarna weer "gewoon" 23-07. Het is even wennen, maar het lukt best
ik krijg ook nog bezoek binnenkort![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef Luchtbel het volgende:
Dat had je mij echt niet verteldjeetje zeg, best heftig!
jaaaaaaaaaaaaaaa dit is echt TE erg! ik moet gauw met je pratenwil alles weten!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Luchtbel het volgende:
dan maar?
![]()
Ja tobben enzo en hoe langer je wakker ligt des te meer er te tobben valt![]()
Hier s avonds ook aan één stuk doorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
![]()
, en ik ga ook nog maar een
soldaat maken, denk ik
Een mens tobt wat af, als ik geweten had dat dat met de nageboorte meekwam had ik me nog ff achter mijn oren gekrabt
.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:53 schreef Luchtbel het volgende:leuk!
Ik ben echt blij dat ik weet dat Digger aan het pissen isweer vader gaat worden!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef moussy het volgende:
Ik vind net een flesjes van de ontsmettingsalcoholdingesuitmnkraampakket, dat gaat het worden, zal het eerst ff leeggieten
Is weer wat anders dan de té verontreinigde urine zodat het niet meer te onderzoeken was van de vorige keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef Maggie het volgende:
[..]"Nou mevrouw, we weten niet precies hoe het komt, maar u heeft erg ontsmettende urine"
"Euh, ja ik heb wat aanpassingen gedaan in mijn dieet - is het nou wéér niet goed?"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:10 schreef moussy het volgende:
Is weer wat anders dan de té verontreinigde urine zodat het niet meer te onderzoeken was van de vorige keer
Ik plas niet in wasbolletjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom plas je in een wasbolletje?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef Luchtbel het volgende:
Dat vraag je mij?
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:32 schreef Leah het volgende:
De concurentie met katteschijt (schijt aan de nieuwe spelling trouwens!) moet niet zo heel groot zijn, hoop ik.
nou, zooo lang hebben ze niet gewacht hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef m@x het volgende:
Beter laat dan nooit, gefeliciteerd BE en Stinkie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |