Leuk, wat is het geworden?? Wel foto's maken morgen!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn moeder daarstraks thuis (had Christan naar school gebracht): O, hij moet morgen verkleed, iets met magie, vanwege de Kinderboekenweek.
Ik geloof dat we nu het allerlaatste tovenaarspakje van heel Haarlem (in elk geval van de hele Cronjé) hebbenIk ben bekaf, zo'n speurtocht is geen aanrader twee weken na een operatie
![]()
een koksmuts fröbelen en een pollepel in zn hand, de toverkokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Een tovenaarspakje met een puntmutsNu straks nog even iets toverstokjesachtigs zoeken thuis.
Deze:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Een tovenaarspakje met een puntmutsNu straks nog even iets toverstokjesachtigs zoeken thuis.
fotooooooo!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zojuist in een kikker omgetoverd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:39 schreef snoopy het volgende:
fotooooooo!
Christan Potterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben zojuist in een kikker omgetoverd.
Dus je kon ook niet zien of Inge aan boord wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:43 schreef snoopy het volgende:
Verdorie, is Robbie Williams hier gisteren vlak voor mijn raam langs gevaren, heb ik hem helemaal niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |