Zeker Speedy....... zo'n kaartje als deze blijft leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd Oom_Agent, als je alle delen terug leest dan kom je toch rond deze tijd regen/onweer/hagel/storm berichten tegen, die goeie oude tijd
Hopelijk blijft het droog, in iedergeval to 14:00 uur zou fijn zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
3.4 graden en droog.
In het zuiden begint het al te regenen, noorden houd het waarschijndelijk nog droog.
ja, fris is het hier dus ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef JoeKurr het volgende:
Lichte motregen en een graadje of 9 hier op Gilze-Rijen.
Alleen een kans op een buiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja wat word het vandaag ?
De zon schijnt goed in ieder geval
Dat was toch die datum dat één van mijn hardst lopende topics vol liep?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:31 schreef Oom_Agent het volgende:
De GFS verwachtingskaart voor volgende week donderdag 27 oktober. Waar ken ik die datum toch weer eens van![]()
[afbeelding]
Als het er dinsdag nog zo uitziet, dan ga ik inderdaad ook warm lopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
En met veel regen erbij, alleen het is allemaal nog even ver weg, ik zelf verwacht er nog niet veel van, dat doe ik volgende week dinsdag wel.
mwoah, het is nog wel een heel end wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Luchtdruk 945 hPa, hmmz gaat steeds beter uit zien, maar vooralsnog reken ik er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |