1 | [04:34] <Janetje> Zeg beelz, waren wij niet eens heel onaardig tegen elkaar? |
Maar wij ook ooit tegen elkaar schijnbaarquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar wij ook ooit tegen elkaar schijnbaar
Maar... je hebt me nog wel meegesleurd naar BeFquote:
Whehehe nee dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef cyberstalker het volgende:
Willen jullie ons soms iets duidelijk maken? Moeten er weer mensen aan Boe's lijstje toegevoegd worden?
Jammer is dat hé, en dat terwijl je dan zoooo je best doet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was ooit onaardig tegen een ander. Anderen.
Maar tegen mij wordt ook niet altijd aardig gedaan.![]()
Hartverwarmendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Een zo'n gast van een ander forum zat mij altijd te stangen.
Nu een paar weken terug kwam ik iemand tegen die ik kende en hij was daar bij (wat ik op dat moment niet wist).
Toen heeft ie me aan msn toegevoegd en kon ik aan zijn nickname zien dat het die eikel was.
En toen vertelde ie dus dat hij die jongen was die erbij was en toen heb ik hem weer verteld dat ie vroeger zo'n klootzak was. En nu is het 'okay'!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Een zo'n gast van een ander forum zat mij altijd te stangen.
Nu een paar weken terug kwam ik iemand tegen die ik kende en hij was daar bij (wat ik op dat moment niet wist).
Toen heeft ie me aan msn toegevoegd en kon ik aan zijn nickname zien dat het die eikel was.
En toen vertelde ie dus dat hij die jongen was die erbij was en toen heb ik hem weer verteld dat ie vroeger zo'n klootzak was. En nu is het 'okay'!
Tsss. Hoe vaak ga je dit nog edit-enquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef sannydude het volgende:
Ik heb nogsteeds een gigantische schijthekel aan die kut nolius met z'n internet relaties![]()
![]()
!!!!
Ik zag jouw fotoboekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:35 schreef sannydude het volgende:
Ik heb nogsteeds een gigantische schijthekel aan die kut nolius met z'n internet relaties![]()
![]()
!!!!
Nou wij beelzquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:36 schreef beelz het volgende:
En na een tijd niet meer?
TS begin na aanleiding van dit:
[ code verwijderd ]
Nou nu niet meer maar schijnbaar ooit wel eens
Nou wie nog meer?
Nee hoor, jou haat ik nogsteeds met je 1337 html skills.quote:
je bent veelst te slecht voor dat lichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hoor, jou haat ik nogsteeds met je 1337 html skills.
Kan ik nog discolampen bij je huren dan?
Tief op kleuterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef yosander het volgende:
[..]
je bent veelst te slecht voor dat licht![]()
alles beter dan jouwquote:
Hehehe er is weinig beter dan mijn ...quote:
Hij blijft leuk spartelen he?quote:
ligt eraan op welke manier je het bekijkt ja.. (en ik bedoel de negatieve...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe er is weinig beter dan mijn ...
moet je beter kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
zeg yosander, hoe gaat t nu eig met je?we hebben je zo lang niet gezien
![]()
![]()
Nee jij hebt gewoon geen idee waar wij het over hebben knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef yosander het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier je het bekijkt ja.. (en ik bedoel de negatieve...)
tief dit tief dat..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee jij hebt gewoon geen idee waar wij het over hebben knul
En nou optiefen
Jij bent echt een mongoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
tief dit tief dat..
iedereen die zich uitgeluld voelt gebruikt volgens mij dat woord want iemand zij Helmond sport goed en Fc Zwolle slecht en een paar dagen geleden had Fc Zwolle met 3-0 gewonnen![]()
en wat zei hij
tief op...
OMGquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef yosander het volgende:
[..]
tief dit tief dat..
iedereen die zich uitgeluld voelt gebruikt volgens mij dat woord want iemand zij Helmond sport goed en Fc Zwolle slecht en een paar dagen geleden had Fc Zwolle met 3-0 gewonnen![]()
en wat zei hij
tief op...
Het was de bedoeling dat dit een lief topic zou worden over bijgelegde onenigheden... komt dat genetische manco yosander langs om de boel te verpestenquote:
ooo...k..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
jullie geloofde niet dat ik Gymnasium doe he?? nou hier is het bewijs:
<plaatje>
Het zou me werkelijk aan mijn anus oxideren of je nou Gymnasium doet of een hersendode VMBO leerling bent. Ik mag je toch niet en je blijft een genetisch manco.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
want een paar maand geleden dachten ze niet dat ik gymnasium deedquote:
Kijk maar uit hoor, want hij doet gymnasium, en omdat hij zo slim is, wordt hij later president, en dan weet hij je best te vinden... ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat dit een lief topic zou worden over bijgelegde onenigheden... komt dat genetische manco yosander langs om de boel te verpesten
Je gaat het toch niet reddenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef yosander het volgende:
[..]
want een paar maand geleden dachten ze niet dat ik gymnasium deed
nou maar nu ben je wel uitgeluld want wie heeft er gelijk IK!!! ja IK en JIJ niet !!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk aan mijn anus oxideren of je nou Gymnasium doet of een hersendode VMBO leerling bent. Ik mag je toch niet en je blijft een genetisch manco.
wie zegt dat die dat niet gelooft? in mijn klas zitten ook wat gymnasiasten en die zijn ook niet allemaal even goed sociaal ontwikkeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
[[url=
want ja, mensen die gymnasium doen, die moeten wel slim zijn, natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef yosander het volgende:
[..]
zullen we over 6 jaar zienquote:
Laat hem maar komen ik word later revolutionairquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, want hij doet gymnasium, en omdat hij zo slim is, wordt hij later president, en dan weet hij je best te vinden... ofzo...![]()
stelen is niet netjes, ook niet als het gaat om een rooster van een arm klein gymnasiastje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
nou maar nu ben je wel uitgeluld want wie heeft er gelijk IK!!! ja IK en JIJ niet !!
ja.. sow?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan een paar dat zijn ze dat dan toch allemaal...??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
wie zegt dat die dat niet gelooft? in mijn klas zitten ook wat gymnasiasten en die zijn ook niet allemaal even goed sociaal ontwikkeld![]()
goed, punt bewezen, erg slim ben je iig niet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan een paar dat zijn ze dat dan toch allemaal...??
dat ding zit in mijn agenda gelijmd.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
stelen is niet netjes, ook niet als het gaat om een rooster van een arm klein gymnasiastje!
Ik ben nooit uitgeluld. Elke idioot kan een plaatje van internet als bewijs geven, internet is nooit een betrouwbare bron dus ik geloof nogsteeds niet dat je gymnasium doet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
nou maar nu ben je wel uitgeluld want wie heeft er gelijk IK!!! ja IK en JIJ niet !!
zal ik er dan mijn naam opzetten er iets anders bij laten zien??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben nooit uitgeluld. Elke idioot kan een plaatje van internet als bewijs geven, internet is nooit een betrouwbare bron dus ik geloof nogsteeds niet dat je gymnasium doet.
OMG stop alsjeblieftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef yosander het volgende:
[..]
neuhh bij ons op school zitten atheneumers en gymnasiasten gewoon door elkaar in de klas, stoer he?..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat kan iedereen met photoshopquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
[..]
zal ik er dan mijn naam opzetten er iets anders bij laten zien??
helemaal erg... eruit scheuren, en teruggeven! NU!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
dat ding zit in mijn agenda gelijmd.....![]()
maar dan denk ik meteen weer aan jou dus....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef beelz het volgende:
[..]
OMG stop alsjeblieft
Je zet jezelf alleen maar voor lul met dit soort opmerkingen
Open maar weer snel een huillie-topic ergens en ga terug onder je steen.
Neem mij ook even een pilsje mee als je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef Clab het volgende:
Altijd leuk een Mudfight, ik pak een zak chips en een biertje![]()
Gaaf een compleet loze opmerking die kant noch wal raaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef yosander het volgende:
[..]
maar dan denk ik meteen weer aan jou dus....
Tuurlijk ik loop toch, maar het zal wel een Heineken worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Neem mij ook even een pilsje mee als je wil
Hertog Jan indien voorradig![]()
moet ik mijn legimitatiebewijs laten zien waar de klas ook op staat en mijn foto enz...?(jaaa die hebben ze op een slimme school..)quote:
Hehehe ja sorry je hebt gelijk, ik denk soms wat moeilijker dan nodig isquote:
Heineken is ook wel okeej... dan zet ik een grote schaal borrelnootjes op tafel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef Clab het volgende:
[..]
Tuurlijk ik loop toch, maar het zal wel een Heineken worden.
Nog iemand?
Sinds wanneer zijn scholen slim?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef yosander het volgende:
[..]
moet ik mijn legimitatiebewijs laten zien waar de klas ook op staat en mijn foto enz...?(jaaa die hebben ze op een slimme school..)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef yosander het volgende:
[..]
moet ik mijn legimitatiebewijs laten zien waar de klas ook op staat en mijn foto enz...?(jaaa die hebben ze op een slimme school..)
Dat heet een schoolpasje knul...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Van dat bier mòet ie wel afblijven want dat magtie nog helemaal niet hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Heineken is ook wel okeej... dan zet ik een grote schaal borrelnootjes op tafel.
En yosander moet eraf blijven
sinds ik erop zatquote:
breezer is lekkerderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van dat bier mòet ie wel afblijven want dat magtie nog helemaal niet hebben![]()
Oh ik heb wel eens iemand legimitatie horen zeggen. Dat menspersoon woonde in een stacaravan als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
legimitatie... wat is dat???
![]()
scholen die slim zijn, kan dat ook al?![]()
shit begint nu wel trieste vormen aan te nemen...![]()
ja door de docenten te verbeterenquote:
nou dat zei de docent dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Oh ik heb wel eens iemand legimitatie horen zeggen. Dat menspersoon woonde in een stacaravan als je begrijpt wat ik bedoel
Reageerde ik op jouw achterlijke post? Ik zal een hint geven: Het antwoord is nee.quote:
tegen wie heb je het hier?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef yosander het volgende:
nou en jij dan?
mijn mond is slim...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Reageerde ik op jouw achterlijke post? Ik zal een hint geven: Het antwoord is nee.
Dus hou je domme bek.
Blijf nog even zitten waar je zit ik heb meneer Nekschot en de man met de hamer op je afgestuurd.quote:
Nee je hebt een extreem domme bek.quote:
Imberrquote:
dat zal niet veel helpen want ik drink aquariusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Blijf nog even zitten waar je zit ik heb meneer Nekschot en de man met de hamer op je afgestuurd.
dar dit dar dat, dat zegt iedereen als die uitgeluld isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat heet een schoolpasje knul...
Maar in plaats van pogen je genialiteit te bewijzen kan je op zich beter opdarren.
OMG je gelooft ook nog in wat reclame je wijs maakt. Jou uit de genenpoel verwijderen is echt het beste pan wat ik ooit gehad hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef yosander het volgende:
[..]
dat zal niet veel helpen want ik drink aquarius![]()
jij ben te serieusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef beelz het volgende:
[..]
OMG je gelooft ook nog in wat reclame je wijs maakt. Jou uit de genenpoel verwijderen is echt het beste pan wat ik ooit gehad heb
Niet van mij in ieder geval... ik zou nog niet zo dom over kunnen komen als ik strontlazerus ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dar dit dar dat, dat zegt iedereen als die uitgeluld is
breezer is toch veel lekkerder
ik weet het zeker yosander is een kloon! van wie, wie, wie???
Jij bent te domquote:
ik wel, maar nee yosander is mijn kloon nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet van mij in ieder geval... ik zou nog niet zo dom over kunnen komen als ik strontlazerus ben.
waarom zou ik naar jou luisteren???quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef djenneke het volgende:
Ik zou maar ophouden met posten Yosander, want beter dan dit gaat het niet worden...
de mate waarin ik hem nou al niet uit kan staan, doet me haast denken aan AMD...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
dar dit dar dat, dat zegt iedereen als die uitgeluld is
breezer is toch veel lekkerder
ik weet het zeker yosander is een kloon! van wie, wie, wie???
omdat ik je vriendelijk bedoeld advies geef....!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef yosander het volgende:
[..]
waarom zou ik naar jou luisteren???
Beter voor je verdere ontwikkeling. Als je nou weggaat is de blijvende psychische schade die we bij je hebben veroorzaakt nog niet zo groot. Langer blijven zal uiteindelijk resulteren in een enkeltje Van Mesdag kliniek voor je.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef yosander het volgende:
[..]
waarom zou ik naar jou luisteren???
Nee hoor maar je leek zo verbaasd dat ik dacht "Kom, laat ik Imberr eens even groeten"quote:
ik ging op mijn kloon dus heb dat bericht even geeditquote:
aahquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hoor maar je leek zo verbaasd dat ik dacht "Kom, laat ik Imberr eens even groeten"
Lief toch?
ik zie tquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef poloolop het volgende:
[..]
ik ging op mijn kloon dus heb dat bericht even geedit![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef Clab het volgende:
*loopt nog een keer naar de koelkast en neemt nog wat bier mee*
Wie nog?
Ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef Clab het volgende:
*loopt nog een keer naar de koelkast en neemt nog wat bier mee*
Wie nog?
Ik kan het in woorden uitdrukken denk ik maar dan krijg ik weer een ban aan mijn broekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef Ayaxola het volgende:
Niet in woorden uit te drukken hoe erg dit ventje is
Nou en ik alleen de kleuterschool maar afgemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zie t
ik heb brugklas ath/gym gedaan![]()
en toen havo2![]()
Is nogsteeds geen bewijs knul.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Je mag best bier drinken als er ouderen bij zijn die verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Helaas heb ik geen verantwoordelijkheidsgevoel maar er zijn vast wel mensen die dat wel hebben dus drink op dat bierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik![]()
maar ik mag eig ook nog geen bier![]()
Misschien opent hij wel weer een topic zoals dezequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Ayaxola het volgende:
Kut, volgens mij is ie nu aan het huilen bij zijn moeder
onze sander is ook nog niet verder gekomen dan de brugklas hoor.. ik heb nooit gymnasium gedaan, zit nu in 5 atheneum, ben ik dan slimmer dan yosander?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zie t
ik heb brugklas ath/gym gedaan![]()
en toen havo2![]()
wat goed van jouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Clab het volgende:
[..]
Nou en ik alleen de kleuterschool maar afgemaakt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag best bier drinken als er ouderen bij zijn die verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Helaas heb ik geen verantwoordelijkheidsgevoel maar er zijn vast wel mensen die dat wel hebben dus drink op dat bier
OMG ik sta er bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien opent hij wel weer een topic zoals deze
Let op: ik sta bovenaan
yosander haat kaas denk ik.
Ik zit nu in de 3equote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
onze sander is ook nog niet verder gekomen dan de brugklas hoor.. ik heb nooit gymnasium gedaan, zit nu in 5 atheneum, ben ik dan slimmer dan yosander?
Mwaa daar kijken we maar even niet naar, neem wel ff een pak koekjes mee voor Beelzquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik![]()
maar ik mag eig ook nog geen bier![]()
Ik speel gitaar in een band en ben ook nog eens de zanger van diezelfde band. Ik ben sowieso slimmer dan yosander maar daarbij ook nog eens toffer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
onze sander is ook nog niet verder gekomen dan de brugklas hoor.. ik heb nooit gymnasium gedaan, zit nu in 5 atheneum, ben ik dan slimmer dan yosander?
ik!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik speel gitaar in een band en ben ook nog eens de zanger van diezelfde band. Ik ben sowieso slimmer dan yosander maar daarbij ook nog eens toffer.
Wie wil me aanraken?![]()
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
Gokje:
een volgende keer sta ik er vast ook bij...![]()
Het magquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik speel gitaar in een band en ben ook nog eens de zanger van diezelfde band. Ik ben sowieso slimmer dan yosander maar daarbij ook nog eens toffer.
Wie wil me aanraken?![]()
Jij mag me ook aanrakenquote:
hij opent niet meer zo'n topic, hij kent zijn plek nu wel, als blijft hij het proberen zijn eer vergeefs te reddenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
Gokje:
een volgende keer sta ik er vast ook bij...![]()
Tot de volgende keer maar weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:19 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga maar, hopelijk komt Yo motherfuckin Sander nog een keer terug
Er zijn ouderen bij met verantwoordelijkheidsgevoel, dan mag hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Clab het volgende:
Trouwens Imber ik lees net dat je 15 bent, geef dat bier ff terug.
Wie dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Er zijn ouderen bij met verantwoordelijkheidsgevoel, dan mag het
Ikquote:
Ik zei toch al dat ik eig heul geen bier mag hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Clab het volgende:
Trouwens Imber ik lees net dat je 15 bent, geef dat bier ff terug.
Whehehe this is like adding insult to injuryquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef ArolAPwnagE het volgende:
Lol, Yosander, lief brugklassertje.
Dat iedereen op school een veel groter geslachtsdeel heeft dan jij, de knopjes van de onbehaarde meisjes incluis, hoeft niet automatisch te betekenen dat je je zo mag gedragen.
Je taalniveau ligt ongeveer op groep 3. Begin van het schooljaar.
Je discolampentokowebsite is wel het meest hilarische wat ik in lange tijd gezien heb. Als je dat 13373 5|<1||s noemt....
Kusje van een medezwollenaar en veel plezier in de Timeless vanavond
Het mag van mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik eig heul geen bier mag hebben![]()
Euhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag best bier drinken als er ouderen bij zijn die verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Helaas heb ik geen verantwoordelijkheidsgevoel maar er zijn vast wel mensen die dat wel hebben dus drink op dat bier
Ik loog?quote:
Gaaf mensen nemen dingen van mij aan als waarheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Clab het volgende:
Tja als het van jou mag zal het wel goed zijn.
*loopt naar de koelkast om nog maar wat bier te halen*
Tuurlijk zolang het uitkomt geloof ik vanalles, trouwens nu hebben we bier, chips, borelnootjes en koekjes maar geen mudfight meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Gaaf mensen nemen dingen van mij aan als waarheid
Werk je in n cafe ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Ik moet vanavond werken
Maar dat betekent wel dat ik een fijne band mag aanschouwen tijdens mijn werk en gratis bier drink
Zeer vermakelijk topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef beelz het volgende:
Ik moet vanavond werken
Maar dat betekent wel dat ik een fijne band mag aanschouwen tijdens mijn werk en gratis bier drink
Tuurlijk, d'r is zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef poloolop het volgende:
paar mij der ook maar eentje, vriend.. een lekker koude heiniken heb ik toch al een paar dagen niet meer gehad..
In 1 keer goedquote:
Heej mijn trouwe fanquote:
Zekerquote:
En toch ontopic gebleven door te melden dat we hem niet mogen. Dus best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef zapsel het volgende:
[..]
Zeker![]()
Dit is een pimp met je gymnasium-diploma die je niet hebt topic geworden![]()
Ga nog even doorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef yosander het volgende:
maar jullie moeten toegeven jullie hebben wel weer lol gehad(en ik ook)
Nee, ik moet helemaal niets. Ik heb serieus liever dat je oplazert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef yosander het volgende:
Hij probeert zich wel groot te houden dat moet ik hem nageven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ga nog even door!
Ik wil nog harder kunnen lachen![]()
Ik heb al gebeld dat ik de zaak niet open kan doen vanavond en dat ik later komquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Clab het volgende:
Ach de Mudfight laait weer op Imberr nog een bierje, Beelz is ff druk zo te zien.
Daarom heb jij ook een fan denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld dat ik de zaak niet open kan doen vanavond en dat ik later komVervanging is geregeld. The things I do for Fok!
Ik zie een potentieel kandidaat voor de beelz-fanclubquote:
Euh neuh, ik mijn eigen fanclub, die me iedere keer weer bergen fanmail stuurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel kandidaat voor de beelz-fanclub!
Imberr en marleenhoofd wilden me al aanraken dus ook potentieeltjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel kandidaat voor de beelz-fanclub!
Dit noem jij LOL??? Jongetje, een leven heb je ook al niet....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef yosander het volgende:
Zijn definitie van lol is waarschijnlijk "Afgezeken worden door totaal onbekenden op een anoniem medium zoals internet" yosander is ook een beetje masochistischquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit noem jij LOL??? Jongetje, een leven heb je ook al niet....
Ik moet zeggen, je moet toch een beetje waardering op kunnen brengen voor zijn manier waarop hij de slachtofferrol van zich af weet te wentelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Zijn definitie van lol is waarschijnlijk "Afgezeken worden door totaal onbekenden op een anoniem medium zoals internet" yosander is ook een beetje masochistisch
Waarom heb je tags in je sig staan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef yosander het volgende:
Nee hij probeert het. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je moet toch een beetje waardering op kunnen brengen voor zijn manier waarop hij de slachtofferrol van zich af weet te wentelen.![]()
Ik wou het vriendelijk houden... ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hij probeert het. Dat is wat anders
Kroegtijger is ook weer van de partij in een topic met yosanderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:54 schreef kroegtijger het volgende:
Oh groteYoSander
je bent terug gekeerd
dit moet zeker weer genoeg stof tot een dag of 4 opleveren om te laggen
Dat is best lief voor een slechte vrouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wou het vriendelijk houden... ofzo...
ik heb mijn momenten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is best lief voor een slechte vrouw
Ik ook maar die zijn beperkt dus die bewaar ik voor mensen die het verdienenquote:
ho, ho...niet verslappen nou...het gaat hier wel omquote:
En je hebt nog wel zo goed je best gedaan om in de lijst te komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:00 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ho, ho...niet verslappen nou...het gaat hier wel omYoSander
hoor
ik heb helaas nooit de kleuter-lijst vanHem
mogen halen
![]()
ja, zo kan het ook. maar ik ben vooral lief als ik me schuldig voel. En het idee krijg dat ik op arme tieners euthanasie aan het plegen ben... ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ook maar die zijn beperkt dus die bewaar ik voor mensen die het verdienen
Ik heb geen last van een geweten dus dat probleem heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, zo kan het ook. maar ik ben vooral lief als ik me schuldig voel. En het idee krijg dat ik op arme tieners euthanasie aan het plegen ben... ofzo...
ik denk eigenlijk vooral dat het komt omdat ik oud word. Vroeger had ik dat ook niet... ik moet er echt eens iets aan gaan doen, zo kan het niet langer...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een geweten dus dat probleem heb ik niet.
Inderdaad... bied je excuses aan voor je excusesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk vooral dat het komt omdat ik oud word. Vroeger had ik dat ook niet... ik moet er echt eens iets aan gaan doen, zo kan het niet langer...
oudquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk vooral dat het komt omdat ik oud word. Vroeger had ik dat ook niet... ik moet er echt eens iets aan gaan doen, zo kan het niet langer...
Ho, even, ik heb me niet bij die huis-tuin-en-keuken-mongool geexcuseerd, dat gaat zelfs oude djenneke te ver!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Inderdaad... bied je excuses aan voor je excuses
Wacht maar, totdat jij 27 bent, dan denk je daar wel anders over!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
oudje bent nog geeneens 30 en dat is niet es oud
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wacht maar, totdat jij 27 bent, dan denk je daar wel anders over!
(nou, als dat geen ouwe-wijven uitspraak is, dan weet ik het ook niet meer... o ja, en die jeugd van tegenwoordig)
ach, met leeftijd komt ook vergevingsgezindheid. Bij deze: ik heb je vergeven...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
Noem je iemand oud, is t niet goed. Zeg je dat iemand heul niet oud is, is t weer niet goed.
![]()
De jeugd van tegenwoordig heeft t maar moeilijk![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, met leeftijd komt ook vergevingsgezindheid. Bij deze: ik heb je vergeven...![]()
![]()
Jij stond ook in de lijstquote:
Welkom terugquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ho, even, ik heb me niet bij die huis-tuin-en-keuken-mongool geexcuseerd, dat gaat zelfs oude djenneke te ver!
Ik vind 27 anders echt niet oud hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:14 schreef Clab het volgende:
27 is niet oud, 27 is jong tenzij je 15 bent
Dank je, ik had hem zelf ook maar ff goedgedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind 27 anders echt niet oud hoor![]()
heb je subding maar ff goedgedaan
Nou niet raar staan kijken als allerlei enge mannetjes van 27 zich in je fotoboek melden als vrijwilliger he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind 27 anders echt niet oud hoor![]()
heb je subding maar ff goedgedaan
Hehehe doe eens lief tegen Imberr enzo... yosander het genetische manco mag je ongestraft afzeiken en das ook leukerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou niet raar staan kijken als allerlei enge mannetjes van 27 zich in je fotoboek melden als vrijwilliger he?
was eigenlijk meer als compliment bedoelt... ik ben nou weer te veel in vorm aan het raken geloof ik...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe doe eens lief tegen Imberr enzo... yosander het genetische manco mag je ongestraft afzeiken en das ook leuker
Toch nog gelukt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef Clab het volgende:
[..]
Dank je, ik had hem zelf ook maar ff goedgedaan
hm.. te laatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou niet raar staan kijken als allerlei enge mannetjes van 27 zich in je fotoboek melden als vrijwilliger he?
In vorm raken is altijd goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
was eigenlijk meer als compliment bedoelt... ik ben nou weer te veel in vorm aan het raken geloof ik...![]()
"te" is nooit goed, behalve tevreden zei mijn lieve papa altijd.quote:
Troost je ik ben ook nog aan het werk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef beelz het volgende:
Beh ik moet zo echt vertrekken anders krijg ik gezeik
Geen zin om te werken
Mijn werk bestaat uit bier drinken en bier inschenkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:23 schreef Clab het volgende:
[..]
Troost je ik ben ook nog aan het werk.
Maar ik drink er wel bier bij, dat scheelt
Werkse, ik ga ook nog even doorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn werk bestaat uit bier drinken en bier inschenken
En nu ga ik weg.
quote:
Hij had 2 jaar geleden dus al een hekel aan je...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef beelz het volgende:
[..]
En je hebt nog wel zo goed je best gedaan om in de lijst te komen
ik sta bovenaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |