Je vriendin kan er toch ook degelijk, gewoon mee kappen, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Devil020 het volgende:
die turk stuurt steeds sms-jes dus kan die er wel degelijk wat aan doen, gewoon kappen, toch?
En dan over 2 weken komt een andere vent en dan gebeurt het gerotzooi weer opnieuw....of je pakt je vriendin aan en dan kan elke vent proberen wattie wil zonder succes...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Devil020 het volgende:
die turk stuurt steeds sms-jes dus kan die er wel degelijk wat aan doen, gewoon kappen, toch?
tuurlijk heeft zij wat uit te leggen, en negeren doet ze ook wel, alleen ik denk dat als hij niet ermee stopt dat zij ook door blijft gaan om te reageren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
Je vriendin kan er toch ook degelijk, gewoon mee kappen, toch?
Het is makkelijker die turk te veroordelen, maar ik vind dat je vriendin meer schuld heeft in dit verhaal.
Er zullen nog wel vaker mensen komen die met haar flirten, maar zij is de gene die zo sterk moet zijn om dat te kunnen "negeren".
En daarbij, bang voor ruzie? Zij is de gene die fout zit...niet jij...
en zij smst steevast terugquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Devil020 het volgende:
Gaan jullie samenwonen? Dan werk jij je straks waarschijnlijk krom voor alles wat zij neemt omdat ze haar werden aangeboden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:39 schreef Devil020 het volgende:
[..]
tuurlijk heeft zij wat uit te leggen, en negeren doet ze ook wel, alleen ik denk dat als hij niet ermee stopt dat zij ook door blijft gaan om te reageren.
Al was ik met mijn vriend 5 jaar samen,de keuze was toch heel snel gemaakt. Of nokken,of ophoeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:46 schreef Devil020 het volgende:
als ik niet zoveel van haar zou houden en we al 3,5 jaar samen zijn dan zou het allemaal veel makkelijker zijn.
alleen de gedachte al dat je roert in een doos waar een of andere ali in heeft gezeten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:08 schreef Roellio het volgende:
Je vriendin is geneukt door een geile, zwetende Turk!
Met overal lange zwarte lichaamsbeharing en knoflookgeur!
Mischien ben je binnenkort zelfs wel vader van een kleine Ali!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:31 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
alleen de gedachte al dat je roert in een doos waar een of andere ali in heeft gezeten.
"oh schat wat ben je nat"
"ja ali heeft mijn poepertje nog eens lekker volgespoten voordat ik terug vloog"
![]()
OMG een klein turks souveniertjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Mischien ben je binnenkort zelfs wel vader van een kleine Ali!!!!!!![]()
dan word ik uit het testament geschrapt....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Mischien ben je binnenkort zelfs wel vader van een kleine Ali!!!!!!![]()
Enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
OMG een klein turks souveniertje![]()
Je laat echt over je heen lopen kerel. Hoe heeft zij het lef om boos te zijn op jou terwijl zij die besnorde achmed elke dag geile berichtjes stuurt. Eisen dat ze vanaf nu stopt en alles verteld, zoniet het huis uit donderen.
Als ze dat niet voor jou overheeft is de keus snel gemaakt.
Ook al hou je van haar, je kun toch geen goede relatie met haar hebben als zij die turk blijft sms'en? Dat moet eerst afgelopen zijn, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Devil020 het volgende:
liefde is blind zeggen ze, misschien heb ik t daarom zo moeilijk, ik wil haar echt niet verliezen! ik hou zielsveel van haar, ze is alles voor me.
inmiddels heeft haar moeder mij gevraagd te komen praten...
Heeft die moeder je dat zomaar uit het niets gevraagd of had je haar hier al over gesproken?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Devil020 het volgende:
liefde is blind zeggen ze, misschien heb ik t daarom zo moeilijk, ik wil haar echt niet verliezen! ik hou zielsveel van haar, ze is alles voor me.
inmiddels heeft haar moeder mij gevraagd te komen praten...
ze vroeg me dat vanochtend, heb haar hier niet op aangesprokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef Yo_whatever het volgende:
[..]
Heeft die moeder je dat zomaar uit het niets gevraagd of had je haar hier al over gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |