Ja dat weet ik allemaal allang, maar iemand zei dat de dokter langs was geweest en dat heb ik niet gezien, maar dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
mogge allemaal
op de blog staat dat naath een bal gooide en lies die knie verdraaide en m nu goed kan bewegen /o helemaal ni ben er ni zeker van en dat de dokter nog niet is geweest
okquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht is
Zie Talpa.tvquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef MissX het volgende:
weet iemand in welke SC staat dat hij het aan Linda heeft verteld. Geen zin om er 5 door te lezen
ik weet niet of de dokter geweest is maar ze heeft nu zo een wit ding om dr knie (heb heel de dag geen beeld gehad maar gok omdat ze dat nu heeft dat de dokter geweest is)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal allang, maar iemand zei dat de dokter langs was geweest en dat heb ik niet gezien, maar dat klopt dus niet.
Ja, en als het lukt is ie immuun voor de volgende nominatieronde. Indien niet, staat ie automatisch genomineerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef MrDiablo het volgende:
Het is dus een geheime opdracht!! Kwam net in de uitzending
ze willen em waarschijnlijk nog erin houden om zijn en ingrids verjaardag te vierenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en als het lukt is ie immuun voor de volgende nominatieronde.
en als het mislukt is hij genomineerd...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en als het lukt is ie immuun voor de volgende nominatieronde.
heeft iemand gemerkt dat Roel zijn geld verstopte?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als het mislukt is hij genomineerd...
en Roel heeft zn geld gekregen voor het roken van de sigaretten![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als het mislukt is hij genomineerd...
en Roel heeft zn geld gekregen voor het roken van de sigaretten![]()
Streamverslagen van woensdag 5 oktober 2005quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal allang, maar iemand zei dat de dokter langs was geweest en dat heb ik niet gezien, maar dat klopt dus niet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Als het merendeel van de bewoners denkt dat hij homo is krijgt hij vrijwaring.... Als het merendeel het niet denkt, gebeurt er niets.
Als de geheime opdracht uitlekt staat hij automatisch genomineerd.
nou ze hadden het over "spelen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Er is natuurlijk nooit gezegd dat Menno geen homo is
Moet Tanja nu meedoen i.p.v. Lieske?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef Knurkie het volgende:
van de Talpa site
Lieske verrekt binnenbandDe dokter is geweest om de knie van Lieske te onderzoeken. Wat er precies in de 'behandelkamer' afspeelt weten de Bewoners niet, maar na een kwartiertje wordt in het Huis omgeroepen dat Lieske weer mag weer worden opgehaald. “Oh, Lieske is het zat in de ballenbak”, roept Menno terwijl hij opspringt om haar op te halen.
Het blijkt dat Lieske haar binnenbanden zwaar verrekt heeft. Ze krijgt krukken en moet oefeningen doen. "Het was een hele leuke man", vertelt Lieske. "Hij heeft ook het Nationaal Ballet gedaan, vertelde hij. Het was wel heel vreemd om opeens een vreemd gezicht te zien na al die weken. Ik mag er naar genoegen van pijn op lopen." De Groningse moet zich dus even gedeist houden en zal hoogstwaarschijnlijk een passieve rol innemen bij de finale van de Weekopdracht morgen.
Ok, wie wil me aanraken? Nou, nou?? Hehehe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:30 schreef arneaux het volgende:
Betreffende Menno geloof ik niet dat hij de homo is, vooral de opmerking tegen Dido :"Ja je was me net voor met Roel." Roel is de homofoob in het huis, Menno weet dat ook, dus waarom zou hij dan op Roel afstappen. Ik denk dat Menno deze opdracht heeft gekregen, niet voor een hoop geld maar voor immuniteit. Dus als dit lukt, en de mensen schrikken, hij legt uit dat het niet zo is (wat dan na 2 dagen pas mag), dat er dan niet op hem gestemt mag worden, zoiets.
Menno???? Homo????? Hoe kom je daar nou bij??? Hoe kan je het bedenken????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
En hij weet zelf alleen wat hij echt isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
ok lach maar ik kan er tegen take you best shot nou lach danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach alle mensen uit die dachten dat Menno homo was.
Vooral die reacties van: Ik wist het al vanaf het begin, al voor de herken-de-homo nominaties.
Ik wist meteen al dat Menno géén homo was.
volgens mij zeiden ze 'overtuigen'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
nou ze hadden het over "spelen"
OK. Vertel op nu. Welke functie heb jij bij het BB team.... Inside info gebruiken hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok, wie wil me aanraken? Nou, nou?? Hehehe.
hij kent de 'mannenregels' nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Menno???? Homo????? Hoe kom je daar nou bij??? Hoe kan je het bedenken????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Ze hadden het over 'spelen' en 'bewijzen'. Het werkwoord 'overtuigen' is volgens mij niet gebruikt.quote:
Kan iemand mij die ´mannenregels´ effe faxen ??quote:
Voor mij is Menno nog steeds de homo, zowel voor als nadat BB 'zoek de homo' introduceerde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach alle mensen uit die dachten dat Menno homo was.
Vooral die reacties van: Ik wist het al vanaf het begin, al voor de herken-de-homo nominaties.
Ik wist meteen al dat Menno géén homo was.
Lieske's mammiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Welke moeder zegt nou zo iets als je dochter in BB gaat![]()
hahahaha volgens mij is Roel de enige die op de hoogte is van alle mannenregelsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Kan iemand mij die ´mannenregels´ effe faxen ??![]()
hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Lieske's mammie had haar nog gewaarschuwd voor ze erin ging:
"Lieske kijk uit voor je knieen"
Welke moeder zegt nou zo iets als je dochter in BB gaat![]()
We beffennnnnn! (Bellen Emailen Faxen)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
Misschien leggen ze haar stem wel aan bandenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan nu nomineren volgens mij.......... Chantal DBK
hahahaah nee denk ut niet als ze kramp krijgt is de opdracht verpest en 2 achter elkaar verzieken lijkt me niet goed voor de sfeerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet Tanja nu meedoen i.p.v. Lieske?![]()
FAXquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Who cares? Wel leuk als er een beetje wrijving ontstaat...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahahaah nee denk ut niet als ze kramp krijgt is de opdracht verpest en 2 achter elkaar verzieken lijkt me niet goed voor de sfeer![]()
Ik vraag me echt steeds af hoe dik het nu aan is met ing, ze doet wel afstandelijk maar is dat ook zo ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:13 schreef Bocaj het volgende:
Op die foto stond wel een jonge die menno's vriend zou zijn.... nou lekker dan voor die jongen....
Ik ben wel blij voor Ing dat hij het niet niets.... zou ze niet overleven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |