Zijn volgende nummer is: So Lonely van the Policequote:
Het geheim van natte Lie is denk ik dat ze de reincarnatie van Calimero is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen heeft een geheim meegenomen in het huis....
Hebben we het geheim van Rikkert te horen gekregen?? En van de andere bewoners?
Ik denk dat ze gewoon één voor één hun geheim moeten openbaren, als iemand dan nog niet vertrokken is...
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Het geheim van natte Lie is denk ik dat ze de reincarnatie van Calimero is.
Ik ken het ook hoor, maar vind t zo stomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Da's een bekend grapje hoor! Dat zeg je als je een boze turk na doet.
daarvoor moet je bij de mediawatchers zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Marrije het volgende:
Maar er is dus geen fokker die morgen naar de live uitzending gaat?
Haar bh zat waarschijnlijk niet echt lekker, dat heb je sneller als het niet echt zwaar gevuld is zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
Joost moet even de bh van Dido goed doen.
"Waarom" is de eerste vraag die bij me opkomt.
[afbeelding]
Volgens mij Lieske Chèvrequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
Lieske net noemde haar naam in het Frans, verstond het niet goed iets van Lieske Bouton- Cerise?
Bakker .... B A K K E R.... piep piep piep piep piep piepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Nee, Lieske. Francois Boulangé heet echt zo en niet eigenlijk gewoon Frans Bakker.
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:17 schreef eborn het volgende:
Moguh allemaal
Ik heb weer veel gemist zie ik. Lieske die een paniekaanval krijgtJoost met witte smurrie in z'n gezicht. Een dode Rob... tjonge
Nu mag je dus in de ballen grabbelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Bakker .... B A K K E R.... piep piep piep piep piep piep
Een rode, wat win ik nu?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nu mag je dus in de ballen grabbelen![]()
Ik gok het laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdracht
ik denk het laatste een opdrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdracht
JAAAAAAAAAAAAquote:
Ik durf niets meer te zeggen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:35 schreef versabommie het volgende:
ok zijn we weer terug bij af....
ROB IS DE HOMO!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Marrije het volgende:
En voor mij blijft Menno de homo, zowel voor als na het spelltje 'zoek de homo'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heel goed Tanja gewoon recht praten wat krom is
zo zou ik het niet willen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik begin Tanja steeds aardiger te vinden, jij ook?![]()
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Eerst spoedgevallen en de boerenkool achter de kiezen. Ik had het pas ernstig gevonden dat ie er na 5minuten gestaan had voor de pijntjes van Lieskequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Nee, maar die heeft ook internet en via de streams een gevalletje aanstelleritis vastgesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest is
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
Ik zat aan de aardappels, ben dus ook benieuwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht is
mogge allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |