Misschien is Rob wel de omgebouwde!quote:
Nee dus. Dan kun je ook niet zien dat hij homo is. Ook omdat zijn gedrag daar niet op lijkt. Maar voor jou is het altijd makkelijk praten achteraf.quote:
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:48 schreef schatje het volgende:
Menno heeft het dan druk morgen in de live uitzending. Eerst die ballen erin gooien en 3 tellen later onthullen dat je de homo bent.
Ik zie het duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Straalt er vanaf? Hoezo straalt dat er vanaf? Als er één iemand in het huis is die stereotype homo-achtige trekjes vertoont, is het Joost wel.![]()
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag op 2 uur al ingooien.
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.
Weer een vreemde tijd net als dat feest van zondagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.
Ik vond dat gewoon een leuke grap en voelde niet de behoefte me te verduidelijken. Toen ik jouw post las hb je daar netjes antwoord op gekregen. Geef iemand even een paar minuten de tijd om een reactie te plaatsen aub.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dus. Dan kun je ook niet zien dat hij homo is. Ook omdat zijn gedrag daar niet op lijkt. Maar voor jou is het altijd makkelijk praten achteraf.![]()
Is wel een eng beeld hoor... Iew..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die twijfelt: Rob slaap hier, hij ligt NIET opgebaard.
[afbeelding]
toch jammer...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
lijkt wel of hij gebalsemd isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat hij daarom nu aan iedereen moet vertellen dat hij de homo is... om zo het eventueel mislukken van de opdracht terug te draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.
Tuurlijk wel. Alleen achter zijn rug om niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.
Dus jij leidt aan de manier van hoe hij in de camera kijkt af dat hij homo is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie het duidelijk![]()
Nadat Menno Ingrid laatst een zoentje op haar mond gaf (dat werkelijk geen reet voorstelde) keek hij zooooo enorm schalks naar de camera, dat ik het opeens helemaal zag. Sindsdien zie ik hem niet anders meer.
Bij mij doet alleen 3 het niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef pu55y_camper het volgende:
zijn s1, 2 ,3 nu allemaal kaput?
Alle streams doen het nu weer hier... alleen op stream 3 en 4 weer heel zwak geluid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen 3 het niet....
Ja, vind ik zelf ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus jij leidt aan de manier van hoe hij in de camera kijkt af dat hij homo is?
Dat is érg knap van jou. Het kan best wel zijn dat hij homo is, maar om te zeggen dat je aan iemands blik kunt zien dat ie homo is, is wel knap.![]()
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen 3 het niet....
Zo had ik het ook begrepen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Knurkie het volgende:
was het niet zo dat Bridget het gerucht in de groep ging gooien? om ze over iets anders te laten praten dan complot theorien enzo?
Da's een bekend grapje hoor! Dat zeg je als je een boze turk na doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:57 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie: "Ik weet waar je huis woont."
Weer typisch Natte Lie...
dan mogen die buizen af.quote:
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zo had ik het ook begrepen..
Maar volgens mij zei ze: 'het hoeft niet waar te zijn, het is een gerucht'
Ik vind Menno nog steeds een schatje![]()
Het zou kunnen, al is dat best wel een kutstreek. Ik heb geen idee hoe laat ze altijd nomineren, was het vorige keer niet ook pas de donderdag overdag?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?
Wat ik me wel eens afvraag... zijn modjes hier nou ook gewoon moddefokkers?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Marrije het volgende:
Maar er is dus geen fokker die morgen naar de live uitzending gaat?
ja precies zo iets zei ze maar ik dacht dat ze ook nog iets tegen de kijkers had gezegd (iedergeval maakte ik er uit op dat er geen homo in zat puur om te zieken van BB zeg maar)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zo had ik het ook begrepen..
Maar volgens mij zei ze: 'het hoeft niet waar te zijn, het is een gerucht'
Ik vind Menno nog steeds een schatje![]()
Woensdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Het zou kunnen, al is dat best wel een kutstreek. Ik heb geen idee hoe laat ze altijd nomineren, was het vorige keer niet ook pas de donderdag overdag?
dat zou wel heel erg aso zijn...maar ja je weet maar nooitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet genomineerd... zou het dan toch zo zijn dat de homo-nominaties als echt worden gerekend?
Stef Bosquote:
Oei, is Menno iets te hitsig geworden ???quote:
BUKAKEquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei, is Menno iets te hitsig geworden ???
Zijn volgende nummer is: So Lonely van the Policequote:
Het geheim van natte Lie is denk ik dat ze de reincarnatie van Calimero is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen heeft een geheim meegenomen in het huis....
Hebben we het geheim van Rikkert te horen gekregen?? En van de andere bewoners?
Ik denk dat ze gewoon één voor één hun geheim moeten openbaren, als iemand dan nog niet vertrokken is...
lolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Het geheim van natte Lie is denk ik dat ze de reincarnatie van Calimero is.
Ik ken het ook hoor, maar vind t zo stomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Da's een bekend grapje hoor! Dat zeg je als je een boze turk na doet.
daarvoor moet je bij de mediawatchers zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Marrije het volgende:
Maar er is dus geen fokker die morgen naar de live uitzending gaat?
Haar bh zat waarschijnlijk niet echt lekker, dat heb je sneller als het niet echt zwaar gevuld is zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Pinball het volgende:
Joost moet even de bh van Dido goed doen.
"Waarom" is de eerste vraag die bij me opkomt.
[afbeelding]
Volgens mij Lieske Chèvrequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
Lieske net noemde haar naam in het Frans, verstond het niet goed iets van Lieske Bouton- Cerise?
Bakker .... B A K K E R.... piep piep piep piep piep piepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef Lienekien het volgende:
Nee, Lieske. Francois Boulangé heet echt zo en niet eigenlijk gewoon Frans Bakker.
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:17 schreef eborn het volgende:
Moguh allemaal
Ik heb weer veel gemist zie ik. Lieske die een paniekaanval krijgtJoost met witte smurrie in z'n gezicht. Een dode Rob... tjonge
Nu mag je dus in de ballen grabbelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Bakker .... B A K K E R.... piep piep piep piep piep piep
Een rode, wat win ik nu?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nu mag je dus in de ballen grabbelen![]()
Ik gok het laatstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdracht
ik denk het laatste een opdrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Menno is homo, of hij heeft een kut geheime opdracht
JAAAAAAAAAAAAquote:
Ik durf niets meer te zeggen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:35 schreef versabommie het volgende:
ok zijn we weer terug bij af....
ROB IS DE HOMO!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef Marrije het volgende:
En voor mij blijft Menno de homo, zowel voor als na het spelltje 'zoek de homo'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heel goed Tanja gewoon recht praten wat krom is
zo zou ik het niet willen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik begin Tanja steeds aardiger te vinden, jij ook?![]()
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Eerst spoedgevallen en de boerenkool achter de kiezen. Ik had het pas ernstig gevonden dat ie er na 5minuten gestaan had voor de pijntjes van Lieskequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Nee, maar die heeft ook internet en via de streams een gevalletje aanstelleritis vastgesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
Staakt die arts ofzo?
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik heb weer beeld en zie haar zitten met een knie ding om dus denk dat ie al geweest is
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeetje ik heb dus veel gemist..
dus vanmiddig las ik dat menno tegen dido heeft gezegd dat hij homo was.. en dat hij het aan 1 persoon mocht vertellen.. en nu heeft hij tegen linda precies hetzelfde gezegd??
Ik zat aan de aardappels, ben dus ook benieuwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:55 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als je de tv aanzet op talpa kan je zien dat het een opdracht is
mogge allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist. Weet iemand wat er dan was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |