Misschien is Rob wel de omgebouwde!quote:
Nee dus. Dan kun je ook niet zien dat hij homo is. Ook omdat zijn gedrag daar niet op lijkt. Maar voor jou is het altijd makkelijk praten achteraf.quote:
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:48 schreef schatje het volgende:
Menno heeft het dan druk morgen in de live uitzending. Eerst die ballen erin gooien en 3 tellen later onthullen dat je de homo bent.
Ik zie het duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Straalt er vanaf? Hoezo straalt dat er vanaf? Als er één iemand in het huis is die stereotype homo-achtige trekjes vertoont, is het Joost wel.![]()
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag op 2 uur al ingooien.
Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.
Weer een vreemde tijd net als dat feest van zondagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ballen moet hij er morgenmiddag om 2 uur al ingooien.
Ik vond dat gewoon een leuke grap en voelde niet de behoefte me te verduidelijken. Toen ik jouw post las hb je daar netjes antwoord op gekregen. Geef iemand even een paar minuten de tijd om een reactie te plaatsen aub.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dus. Dan kun je ook niet zien dat hij homo is. Ook omdat zijn gedrag daar niet op lijkt. Maar voor jou is het altijd makkelijk praten achteraf.![]()
Is wel een eng beeld hoor... Iew..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die twijfelt: Rob slaap hier, hij ligt NIET opgebaard.
[afbeelding]
toch jammer...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
lijkt wel of hij gebalsemd isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat hij daarom nu aan iedereen moet vertellen dat hij de homo is... om zo het eventueel mislukken van de opdracht terug te draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.
Tuurlijk wel. Alleen achter zijn rug om niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet hij er zeker voor zorgen dat hij die ballen erin krijgt.... 's Avonds zullen ze hem waarschijnlijk niet meer zo aardig vinden.
Dus jij leidt aan de manier van hoe hij in de camera kijkt af dat hij homo is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie het duidelijk![]()
Nadat Menno Ingrid laatst een zoentje op haar mond gaf (dat werkelijk geen reet voorstelde) keek hij zooooo enorm schalks naar de camera, dat ik het opeens helemaal zag. Sindsdien zie ik hem niet anders meer.
Bij mij doet alleen 3 het niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef pu55y_camper het volgende:
zijn s1, 2 ,3 nu allemaal kaput?
Alle streams doen het nu weer hier... alleen op stream 3 en 4 weer heel zwak geluid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen 3 het niet....
Ja, vind ik zelf ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus jij leidt aan de manier van hoe hij in de camera kijkt af dat hij homo is?
Dat is érg knap van jou. Het kan best wel zijn dat hij homo is, maar om te zeggen dat je aan iemands blik kunt zien dat ie homo is, is wel knap.![]()
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen 3 het niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |