Menno???? Homo????? Hoe kom je daar nou bij??? Hoe kan je het bedenken????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Er is natuurlijk nooit gezegd dat Menno geen homo is
En hij weet zelf alleen wat hij echt isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
ok lach maar ik kan er tegen take you best shot nou lach danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach alle mensen uit die dachten dat Menno homo was.
Vooral die reacties van: Ik wist het al vanaf het begin, al voor de herken-de-homo nominaties.
Ik wist meteen al dat Menno géén homo was.
volgens mij zeiden ze 'overtuigen'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
nou ze hadden het over "spelen"
OK. Vertel op nu. Welke functie heb jij bij het BB team.... Inside info gebruiken hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ok, wie wil me aanraken? Nou, nou?? Hehehe.
hij kent de 'mannenregels' nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Menno???? Homo????? Hoe kom je daar nou bij??? Hoe kan je het bedenken????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Ze hadden het over 'spelen' en 'bewijzen'. Het werkwoord 'overtuigen' is volgens mij niet gebruikt.quote:
Kan iemand mij die ´mannenregels´ effe faxen ??quote:
Voor mij is Menno nog steeds de homo, zowel voor als nadat BB 'zoek de homo' introduceerde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik lach alle mensen uit die dachten dat Menno homo was.
Vooral die reacties van: Ik wist het al vanaf het begin, al voor de herken-de-homo nominaties.
Ik wist meteen al dat Menno géén homo was.
Lieske's mammiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Welke moeder zegt nou zo iets als je dochter in BB gaat![]()
hahahaha volgens mij is Roel de enige die op de hoogte is van alle mannenregelsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Kan iemand mij die ´mannenregels´ effe faxen ??![]()
hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
Lieske's mammie had haar nog gewaarschuwd voor ze erin ging:
"Lieske kijk uit voor je knieen"
Welke moeder zegt nou zo iets als je dochter in BB gaat![]()
We beffennnnnn! (Bellen Emailen Faxen)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
Misschien leggen ze haar stem wel aan bandenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan nu nomineren volgens mij.......... Chantal DBK
hahahaah nee denk ut niet als ze kramp krijgt is de opdracht verpest en 2 achter elkaar verzieken lijkt me niet goed voor de sfeerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet Tanja nu meedoen i.p.v. Lieske?![]()
FAXquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Who cares? Wel leuk als er een beetje wrijving ontstaat...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahahaah nee denk ut niet als ze kramp krijgt is de opdracht verpest en 2 achter elkaar verzieken lijkt me niet goed voor de sfeer![]()
Ik vraag me echt steeds af hoe dik het nu aan is met ing, ze doet wel afstandelijk maar is dat ook zo ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:13 schreef Bocaj het volgende:
Op die foto stond wel een jonge die menno's vriend zou zijn.... nou lekker dan voor die jongen....
Ik ben wel blij voor Ing dat hij het niet niets.... zou ze niet overleven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |