mijn hele enkel is dik ingetapedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dikke blut op mijn enkel
Zo hoef ik morgen wel niet te sporten voor school![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
mijn hele enkel is dik ingetaped![]()
moet achterstevoren de trap af
Waar was dat nou weer voor nodig. Ik dacht dat mijn afkorting wel duidelijk genoeg was.quote:
Nee. Enlighten me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waar was dat nou weer voor nodig. Ik dacht dat mijn afkorting wel duidelijk genoeg was.
ja ziequote:
En dat noemt zich een puber?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
ik vraag me nog altijd af wat die bananen in de OP doen![]()
met een condoom er om heen, kun je die als dildo gebruiken, mits ze nog enigzins groen zijn. overrijpe bananen knakken of springen openquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
Voor de aapjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
Rice, wil je het niet begrijpenquote:
ahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja zie
ik basketball [afbeelding]
dus toen zei die opeens krak en is er hier en daar een bandjet uigerekt enzo. dus toen heeft mn pappie de fysioman hem even ingetaped
Vroeger was alles beterquote:
Men hoeft maar op 1 simpel knopje te drukken om eventuele verwarring uit te sluiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Hammed, wil je het niet begrijpen. Bij jou kan er verwarring ontstaan, maar bij Karin niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef k-Rin het volgende:
Beterschap aan de zielige mensen die hun enkels pijn doen enzo.
toen de aarde nog plat was en mohammed nog mo heettequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toen je géén DJ in je emailadres had staan.
Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
toen de aarde nog plat was en mohammed nog mo heette
Kijken als ik er zelf insta ja ! roddels op vandaag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Privé, Story en Weekend lezen natuurlijk.![]()
Lotte? wie is datquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef -Mo- het volgende:
Miss Bong... die Joltzi superdudes pagina is echt hilarisch.
Hoe gaat het met Lotte trouwens?
hoelang? oog neus kin?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
redelijk lange haren*( ben al 3 maanden niet naar de kapper geweest ) kort
![]()
Je kent het spreekwoord:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als ik er zelf insta ja ! roddels op vandaag.
Zouden ze het weten van mijn affaire![]()
ik weet nie wat jij doet met bananen maar ik doe er nooit een vinger inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect voor de bananen!
Toch zonde als er mensen zijn die niet eerlijk toegeven wat ze met bananen doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik weet nie wat jij doet met bananen maar ik doe er nooit een vinger in
hop hieiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef MaRySe het volgende:
Hiep hoi.
ik doe ze altijd subtiel in mn mondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toch zonde als er mensen zijn die niet eerlijk toegeven wat ze met bananen doen.![]()
O neenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:23 schreef k-Rin het volgende:
Nee heh. Denk je dat je alles gehad hebt, blijkt Brainster in de klas te zitten bij een vriendin die ik ken van vakantie en over 2 weken weer komt logeren
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd
maar
zal ik het nu doen jaaaaaa?;D::D;D;:D;D;:D;D:D::D:D;d:D;
:D;d:?
En daarna?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik doe ze altijd subtiel in mn mond [afbeelding]
Ram veel lengtesquote:
Eerste gedachte: Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef MaRySe het volgende:
maar
Ik lust niet eens bananen , hoef er niks van.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik weet nie wat jij doet met bananen maar ik doe er nooit een vinger in
ik hang op het forum al lang genoeg rondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]hoihoi, jij ben hier nog niet zo lang volgens mij...
Ik bedoelde ook in pubquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hang op het forum al lang genoeg rond
in pub nog niet lang
Oke! Oke!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
we spreke volgende keer wel weer es af he? poedeliewoepsie![]()
Limburgse chickquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hang op het forum al lang genoeg rond
in pub nog niet lang
plukjes higlights ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Eerste gedachte: Nee
Tweede gedachte: Welke kleur wil je het verfen dan?
jao maanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburgse chick
Mestreech
Doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
plukjes higlights ofzo
heb hier verf liggen
Blondje plukjes? Doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
plukjes higlights ofzo
heb hier verf liggen
Khoop voor je dat je het verschil ziet tussen verf en verf voor harenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
plukjes higlights ofzo
heb hier verf liggen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga naar de kapper !!!!!!!11111![]()
![]()
![]()
![]()
:s
i knowquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat maan is echt Mestreechs
Zittard
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Khoop voor je dat je het verschil ziet tussen verf en verf voor haren![]()
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef MaRySe het volgende:
maar
Ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
plukjes higlights ofzo
heb hier verf liggen
Ja maar dat mocht ik niet zeggen van me moederquote:
Rijles is tofquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:46 schreef snopprinses het volgende:
bah tis hier koud, en zometeen stomme rijles![]()
Ook halloquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar dat mocht ik niet zeggen van me moeder
Rijopleiding in 10 dagen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
het duurt me allemaal wat te lang..ik wil gewoon mn rijbewijs, maar dat duurt nog zo lang
Jaguarizedquote:
Wat voor brommer heb jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Me broer gaat ff de sproeier van me brommer veranderen
Als ik 'Imberr' zie denk ik automatisch aan een meisje die ik kenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als ik 'Zebbie' zie, denk ik automatisch 'Debbie'
Dr is wel meer verwarring over namen hierquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Als ik 'Zebbie' zie, denk ik automatisch 'Debbie'
Ik ken een debbiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik 'Imberr' zie denk ik automatisch aan een meisje die ik ken
Oeh, zie je haar vaak?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ken een debbie![]()
als ik haar nou zie moet ik aan jou denken![]()
heb zo'n stom pakketquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Rijopleiding in 10 dagen?
in ieder geval succes met rijden![]()
Oke, ik zal volgend jaar goed opletten welk pakket ik ga nemen, maar nu nog 30 lessen? Dan heb je dr best veel genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb zo'n stom pakket![]()
dusja..kan niet meer terug..dus nu moet ik nog 30 lessen, zucht
maar bedanktnog een uurtje, dan moet ik weer
Whehehe, het werktequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:54 schreef Zebbie het volgende:
Waarom lukt het uitgerekend mij niet om een fotoboek te maken?
39 lessen pakket met ttt, examen, theorie enzo erin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, ik zal volgend jaar goed opletten welk pakket ik ga nemen, maar nu nog 30 lessen? Dan heb je dr best veel genomen.
Maar dan denk je ook niet zo vaak aan mequote:
En daar zit jij mee ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar dan denk je ook niet zo vaak aan me
Ik kan vannacht denk ik niet slapenquote:
Mijn broer doet dat altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Sproeier is trouwens niet zo moeilijk te veranderen hoor
agossiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik kan vannacht denk ik niet slapen![]()
![]()
Kom jij me in slaap knuffelen?quote:
Met haar pruim tegen jou aan knuffelenquote:
perverselingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met haar pruim tegen jou aan knuffelen
Damn ik ben weer een lame mofo vandaag
Wanneer niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met haar pruim tegen jou aan knuffelen
Damn ik ben weer een lame mofo vandaag
Weet nietquote:
smakelijk eten smakelijk etenquote:
Hoe gaat dat verder gek ? nog nooit gehoord dat liedjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk eten smakelijk eten
hap hap hap...
dat zal lekker smake....enz..enz..
(..) "Eet maar op, drink maar op"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verder gek ? nog nooit gehoord dat liedje
klinkt verleidelijkquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk eten smakelijk eten
hap hap hap...
dat zal lekker smake....enz..enz..
( ipv ....enz) dat zal lekker smaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe gaat dat verder gek ? nog nooit gehoord dat liedje
hij loopt met zijn paal op het toetsenbord te rammen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:20 schreef Imberr het volgende:
wie opent er nou n gesprek op msn met de uitnodiging om mijn cam aan te zetten?
en wtf betekent: hjmmtt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij loopt met zijn paal op het toetsenbord te rammen.
Heb Je Machtige Memmen Tieten Test.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:20 schreef Imberr het volgende:
wie opent er nou n gesprek op msn met de uitnodiging om mijn cam aan te zetten?
en wtf betekent: hjmmtt
wtfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej jij dan jij verdrinkt bijna in je eigen geilheid.
Succes met de Ramadamaramadangda!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
hoi schoonheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef Jett het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
whehequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tfoooee wannabequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb geen condooms at the moment.
jij?
Daar ging het laatste beetje hoopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
klinkt verleidelijkmaar toch maar niet
[..]
![]()
![]()
Zeikerd, gewoon zonderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb geen condooms at the moment.
jij?
Iedereen is druk bezig B_Boy's zin te ontcijferenquote:
Waarom zou je letten op zo'n watje dat over condooms gaat zeuren als een lekker wijf vraagt offie wil neukenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Iedereen is druk bezig B_Boy's zin te ontcijferen
omdat lekker wijven vaker ballen en kheb geen zin om een paars met gele puisten snikkel te hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom zou je letten op zo'n watje dat over condooms gaat zeuren als een lekker wijf vraagt offie wil neuken
Zo ik moest deze zin ook even ontcijferenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat lekker wijven vaker ballen en kheb geen zin om een paars met gele puisten snikkel te hebben.
Paars en geel kleuren mooi samenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat lekker wijven vaker ballen en kheb geen zin om een paars met gele puisten snikkel te hebben.
je zult s'ochtends maar es met je brakke kop staan te pissen en een paars met gele puisten lul aan treffen.quote:
Een keer wat andersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je zult s'ochtends maar es met je brakke kop staan te pissen en een paars met gele puisten lul aan treffen.
DAN KOM MAAR HIER JETT.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef DaMook het volgende:
Wat een praat weer
B_BOY wees niet bang, paars met gele puisten zal ie nooit worden
Kijk zo hoort hetquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Eix het volgende:
Hoi!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef Eix het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/934/![]()
Die Airbag.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Boeken kaften is best nutteloos. Ze gingen bij mij toch wel kapotquote:
Mijn oma deed het altijdquote:
Als je voorzichtig bent is dat kaften helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn oma deed het altijd![]()
De boeken van dit jaar heb ik zelf betaald dus niemand verplicht me meer om te kaften![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef snopprinses het volgende:
wist je dat ik morgen van 8:30 tot 17:00 stage heb
en vrijdag naar school moet om mn concept en plan van aanpak te laten controleren, en dat ik daarom vrijdag al om 6:00 op moet >_<
MyAnus ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:22 schreef Zebbie het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vanaf zaterdag naar Aars ga?
Nee, gewoon Aarsquote:
De tepellikker natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
je kan mijn plaatje nu veranderen;D;:DD::D!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
je kan mijn plaatje nu veranderen;D;:DD::D!
stage valt op zich nog mee, het wordt er steeds gezelliger, alleen dat 6uur opstaan..baahh en dan weer zolang reizenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
niet leuk, ik heb morgen van 9 tot 6 les, maar gelukkig kan ik vrijdag wel uitslapen.
Succes dr mee![]()
Heel vermoeiend ja. Ik heb het soms op donderdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef snopprinses het volgende:
Maar van 9tot6 les hebben is toch behoorlijk lang zeg..
Als ik zo pro was had ik m'n ava allang laten pimpenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je mag ook andere maken voor me
Icons, klaar terwijl u wacht!!! #48
Ik mmmmmoooeeesstt vandaag wwweeelll tot 5 voorrr half vijf op schooll blijvven om mn ECO PW af te makkeeeen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel vermoeiend ja. Ik heb het soms op donderdag![]()
7.15 weg en 19.15 weer thuiskomen![]()
Wees blij dat je na tijd nog verder mocht om het af te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik mmmmmoooeeesstt vandaag wwweeelll tot 5 voorrr half vijf op schooll blijvven om mn ECO PW af te makkeeeen.
* Stotter stotter (van schrik, zolaat op school nog!) ).
Ik heb in totaal nu +- 1 uur en 5 minuten gehad voor dat PW in plaats van de standaard 50 minuten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wees blij dat je na tijd nog verder mocht om het af te maken
Is het ook, daarom blijf ik ook niet de hele dagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Maar van 9tot6 les hebben is toch behoorlijk lang zeg..
Ja eigelijk welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef Palau het volgende:
Beter toch..?
Heejjj, Jett leeft ook nog: gohquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
MARYYYSEEE
Lang niet gezien, had je ook een ban net als dwc ofzo?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lang niet gezien, had je ook een ban net als dwc ofzo?
@fwnk: geen idee
Was zij nie die ene die door iedereen nagekwijld werdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Iemand die ik niet moet en zij moet mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef Fwnk het volgende:
Wie is Jett nou dan, behalve -Mo- zijn betaalvrouw?
nee, IK HAD EEN LEVENquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds niet wijzer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Iemand die ik niet moet en zij moet mij niet![]()
en wat voor leven is dat precies?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, IK HAD EEN LEVENnu niet meer. morgen weer wel
![]()
Online puberperikelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Iemand die ik niet moet en zij moet mij niet![]()
Jij van: mijn leven wat doe jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, IK HAD EEN LEVENnu niet meer. morgen weer wel
![]()
Ik heb em alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds niet wijzer van
Wil jij -Mo- ofzo?![]()
NEE MAN DIT IS KANKER STOERquote:
Jettjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
MARYYYSEEE
Er zijn mensen die naar school gaanquote:
Nogal, ik ga maar weer eens naar m'n andere account..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Pflollerpolf , wtf rofl is dit saai hier zeg :/
JAAA SCHOOL IS LEUKKKKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij van: mijn leven wat doe je
Morgen mag je zeker weer leuk naar school toe
Cerrorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Nogal, ik ga maar weer eens naar m'n andere account..
Vertel...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef Jett het volgende:
[..]
JAAA SCHOOL IS LEUKKKK
nee maar ik heb me dag vandaag zeer nuttig besteed hoor![]()
Kanker is niet stoerquote:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Pflollerpolf , wtf rofl is dit saai hier zeg :/
Hey je caps lock staat weer uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef Jett het volgende:
[..]
JAAA SCHOOL IS LEUKKKK
nee maar ik heb me dag vandaag zeer nuttig besteed hoor![]()
Dat wil maryse al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kanker is niet stoermaar ik vind het zo schreeuwerig overkomen, alsof je aandacht te kort komt!
Reken je mij bij de bitchesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef Palau het volgende:
Bitchfight ....!
NEE MAN HOE KOM JE ER BIJ. IS GEWOON STANDAARD ALS JE 3 FLESSEN FERNANDES ACHTER ELKAAR LEEG DRINKT VOOR WEDDESCHAPquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Kanker is niet stoermaar ik vind het zo schreeuwerig overkomen, alsof je aandacht te kort komt!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef Jett het volgende:
[..]
NEE MAN HOE KOM JE ER BIJ. IS GEWOON STANDAARD ALS JE 3 FLESSEN FERNANDES ACHTER ELKAAR LEEG DRINKT VOOR WEDDESCHAP
MALLERTTT
Uhohquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Weet je wat ey?
Iek blijf nog even... [afbeelding]
naar de stad geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hey je caps lock staat weer uit![]()
Wat dan? In een coffeeshop rondgehangen?Of ging je vrijwilligerswerk doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |