Zoals ik het nu lees heb ik dus het programma draw en het programma autoCad nodig? Ik neem aan dat het kleuren en rondraaien ook gewoon kan in 3dsmax. Of valt dit ook gelijk te doen in 3ds?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
logo opgezocht in Google: Met Draw de outline gemaakt, geëxporteerd als .DWG (AutoCad), in 3DS geïmporteerd, Modifier > Bevel, export selected naar .3DS, import in Bryce, kleuren, ronddraaien en voor de helft renderen
eeh neuh ... je hebt een vector proggie nodig zoals Illustrator of CorelDRAW om de outline te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees heb ik dus het programma draw en het programma autoCad nodig? Ik neem aan dat het kleuren en rondraaien ook gewoon kan in 3dsmax. Of valt dit ook gelijk te doen in 3ds?
Thanks, hij doet het nu!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp niet wat er misgaat ... hij's allang verkleind en ik heb m'n internet-temp al 3 keer geleegd en refreshed ...naja
Super !! bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef Googolplexian het volgende:
Tha_Flash: Experimentje (je kent die display borden wel ... vliegvelden en stations enzo):
[afbeelding]
zo werkt dat volgens mij helemaal niet enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Help, deze avatar: http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gif speelt te snel. Ik heb hem lokaal op m'n pc op 0,04 sec per plaatje gezet en dat doet hij keurig maar als ik hem afspeel van een host op internet speelt hij dus zo ziek snel.
Runtime moet 94 x 0,04 zijn. Waarom doet hij het niet?
Schijt aan regels, heb een tijdje een wegspinnend Ferrari-achterwiel als UI gehad en die was 300kb, maar niemand die het erg vond want hij was té mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:59 schreef blackmage het volgende:
[..]
zo werkt dat volgens mij helemaal niet enzo![]()
maar trouwens als je van plan bent die voor fok te gebruiken zou ik het maar niet doen, hij is een dikke 80kb te groot.
idee om de eerste paar frames te deleten en de laatste in omgekeerde volgorde daarvoor te gebruiken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn avatar zelf gemaakt, maar hij loopt niet mooi over van het laatste plaatje weer terug naar het eerste, iemand een idee hoe ik dat kan veranderen? Ik heb het al geprobeerd dmv Fade maar dat werd niet mooi...
Het plaatje naar je eigen site uploaden en dan de URL invullen bij 'webicon' in je profiel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe kun je plaatjes groter dan 10 kb uploaden? Ik heb wel mijn eigen server enzo, maar dat werkt toch niet?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:34 schreef Skaai het volgende:
Hela, dit gifje is te groot om als icon link te gebruiken.
Welke held kan hem tot een goed formaat resizzen (of meteen op 60x60 fixen) zonder dat de kwaliteit verloren gaat?
http://img18.imageshack.us/my.php?image=yeababyyea5mn3pc.gif
Je weet al dat ik van je hou he?quote:
Nee, ik vind het niks, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |