mijn hele enkel is dik ingetapedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dikke blut op mijn enkel
Zo hoef ik morgen wel niet te sporten voor school![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
mijn hele enkel is dik ingetaped![]()
moet achterstevoren de trap af
Waar was dat nou weer voor nodig. Ik dacht dat mijn afkorting wel duidelijk genoeg was.quote:
Nee. Enlighten me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waar was dat nou weer voor nodig. Ik dacht dat mijn afkorting wel duidelijk genoeg was.
ja ziequote:
En dat noemt zich een puber?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
ik vraag me nog altijd af wat die bananen in de OP doen![]()
met een condoom er om heen, kun je die als dildo gebruiken, mits ze nog enigzins groen zijn. overrijpe bananen knakken of springen openquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
Voor de aapjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Boeman het volgende:
Rice, wil je het niet begrijpenquote:
ahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja zie
ik basketball [afbeelding]
dus toen zei die opeens krak en is er hier en daar een bandjet uigerekt enzo. dus toen heeft mn pappie de fysioman hem even ingetaped
Vroeger was alles beterquote:
Men hoeft maar op 1 simpel knopje te drukken om eventuele verwarring uit te sluiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef Palau het volgende:
[..]
Hammed, wil je het niet begrijpen. Bij jou kan er verwarring ontstaan, maar bij Karin niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef k-Rin het volgende:
Beterschap aan de zielige mensen die hun enkels pijn doen enzo.
toen de aarde nog plat was en mohammed nog mo heettequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Toen je géén DJ in je emailadres had staan.
Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
toen de aarde nog plat was en mohammed nog mo heette
Kijken als ik er zelf insta ja ! roddels op vandaag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Privé, Story en Weekend lezen natuurlijk.![]()
Lotte? wie is datquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef -Mo- het volgende:
Miss Bong... die Joltzi superdudes pagina is echt hilarisch.
Hoe gaat het met Lotte trouwens?
hoelang? oog neus kin?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
redelijk lange haren*( ben al 3 maanden niet naar de kapper geweest ) kort
![]()
Je kent het spreekwoord:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijken als ik er zelf insta ja ! roddels op vandaag.
Zouden ze het weten van mijn affaire![]()
ik weet nie wat jij doet met bananen maar ik doe er nooit een vinger inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect voor de bananen!
Toch zonde als er mensen zijn die niet eerlijk toegeven wat ze met bananen doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik weet nie wat jij doet met bananen maar ik doe er nooit een vinger in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |