Vertel...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef nixxx het volgende:
en morgen weer een druk dagje, dan ga ik uitzendwerk doen...
kerstartikelen prijzen in een tuincentrum... niet moeilijk of intelligent, maar het brengt wel geld inquote:
Klopt, maar ik ben bezig met een online spelletjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef Litpho het volgende:
Eigenlijk viel dat best nog wel mee met die drukte.
*zucht* plaats dan maar een topicreport dat Cc de TT verandert ....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben bezig met een online spelletje
Ow.. dat is leuk joh!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef nixxx het volgende:
kerstartikelen prijzen in een tuincentrum... niet moeilijk of intelligent, maar het brengt wel geld in
liegebeest! je bent nog geen 40quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef Frezer het volgende:
En dan schieten ze ineens op!
Frezen deed ik 40 jaar geleden, toen ik nog mts-er was. Vandaag kleren gekocht,.
Zwaar werk heb je toch,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben bezig met een online spelletje
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef _Cara_ het volgende:
Ow.. dat is leuk joh!!![]()
Maar ik krijg wederom de slappe lach.. ik zie jou nu ff voor me als kerstman![]()
Ik wou nog wat zeggen....maarre![]()
De druk die op mijn schouders ligtquote:
quote:
Oke, een jaar of 7 dan,quote:
Is er iets mis met continu de aanleiding tot slappe lach zijn dan?quote:
Je hebt in elk geval pleisters in een andere kleur gevonden.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef Frezer het volgende:
Oke, een jaar of 7 dan,. En dan nu nog aan de studie zijn,
.
Jep... teigetje zit nu op mn vinger..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval pleisters in een andere kleur gevonden.
en op de goede plek geplakt 14.gifquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval pleisters in een andere kleur gevonden.
Maar _Cara_ ziet daar toch zeker recht doorheen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ben ik ook nog ..
en ja Litpho daar heb ik bezwaar tegen... dat tast me in mijn mannelijkheid aan
Ik bedoel maarquote:
Verrekte eeuwige student!quote:
Echt niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ben ik ook nog ..
en ja Litpho daar heb ik bezwaar tegen... dat tast me in mijn mannelijkheid aan
Bron?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef GF het volgende:
Schietpartij hier voor m'n deur geweest
2 gewonden.
Gezellig he
Ja hoor...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar _Cara_ ziet daar toch zeker recht doorheen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jep... teigetje zit nu op mn vinger..![]()
Leuke buurt,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef GF het volgende:
2 gewonden.
Gezellig he
Zelf de schoten gehoord, al dacht ik toen niet dat het schoten warenquote:
Het was teigetje of knorretje...quote:
heej dat verhaal kon ik niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
en knorretje is onreinKnorretje onrein en daarom verbannen uit gemeentekantoor.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
en knorretje is onreinKnorretje onrein en daarom verbannen uit gemeentekantoor.
toevallig, 2 weken geleden is een straat verderop bij mij een man vermoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:13 schreef GF het volgende:
2 gewonden.
Gezellig he
Deze bestaat nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is het verschil tussen dit en het singles topic?
Dit mag wel in R&Pquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef WeirdMicky het volgende:
ik kom niet in het singlestopicquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef WeirdMicky het volgende:
En de snelheid is maar 1~1.5 tpd (topic per dag).quote:
Ik ook niet,quote:
Dan kan ik het nog lekker bijlezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
En de snelheid is maar 1~1.5 tpd (topic per dag).
Zei de student.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:46 schreef nozem het volgende:
Hoi. Van werken word je moe. Ik denk dus dat ik dat maar niet meer doe.
Natuurlijk kan dat. Ik hoef alleen maar te zeggen: "Ik stop"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, toch nog iemand
Gewoon stoppen dan nozem, kan vast wel
Studeren is oké,quote:
Van werken word je moe, van winkelen word je moe, van neuken word je moe, van eten word je moe, van lopen word je moe, van ademen word je moe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
van werken word je ook moe hoor ben ik blij dat ik pas van het weekend weer hoef te werken maar van winkelen wordt je ook moei
Zeker. Maar heel af en toe moet er gewerkt worden van 8 tot 5. Dan weet je ook eens hoe kut het alternatief is.quote:
quote:
Nee hoor.. helemaal niet..Ik ben er ook eventjes..quote:
Dat is natuurlijk zo. Goed, chemische castratie , een kuuroord in Tibet en de rest van mijn leven Rooibosthee en Valeriaanbiscuits. Dat gaat me een rust opleveren, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, de daar op volgende lichamelijke reacties zijn ook vermoeiend.
Vind je het erg als dat voor mij persoonlijk geen wensdroom is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Goed, chemische castratie , een kuuroord in Tibet en de rest van mijn leven Rooibosthee en Valeriaanbiscuits. Dat gaat me een rust opleveren, dat wil je niet weten.
Ik had ook wat anders in gedachten...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vind je het erg als dat voor mij persoonlijk geen wensdroom is?
quote:
Hoi Marc.. hoe gaat ie met studeren? schiet het op?quote:
Ja vermoeidheid is zwaar he...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Van werken word je moe, van winkelen word je moe, van neuken word je moe, van eten word je moe, van lopen word je moe, van ademen word je moe.
Vermoeidheid, het is me wat.
Een half jaar in een kuuroord, of als dat niet kan, een verpleegtehuis. Lijkt me wel wat, mits appetijtelijke verpleegsters.
Gooi het eens in de (R&P) groep, juffrouw _Cara_.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik had ook wat anders in gedachten...![]()
Euhm nou...ik wou juist geen rust eigenlijk.. maar iets ..anders.. zal ik maar zeggen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef Frezer het volgende:
Gooi het eens in de (R&P) groep, juffrouw _Cara_.
Gaat wel hoor.. up and down ...maar vandaag erg UP!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
Hooi Cara,
Met mij gaat het redelijk en met jou?
Alweer die pleisters,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm nou...ik wou juist geen rust eigenlijk.. maar iets ..anders.. zal ik maar zeggen..![]()
![]()
Ik heb een nieuwe trui gekocht (althans mn moeder ) en een doosje voor mn wierrook. En nu ga ik naar yoga..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel hoor.. up and down ...maar vandaag erg UP!!![]()
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik heb het nu geeneens over pleisters gehad hoor.....dat is alweer over.. ik ben een grote meid!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Alweer die pleisters,.
Ik zou het overigens voor mezelf niet eens (precies) kunnen verwoorden.
Dat hoor ik iedereen altijd roepen ja, maar ik heb daar nooit last van. Na een dag werken/studeren/stappen/etc ben ik echt niet zo moe dat ik niks meer kan dan naar bed gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:03 schreef nozem het volgende:
[..]
Van werken word je moe, van winkelen word je moe, van neuken word je moe, van eten word je moe, van lopen word je moe, van ademen word je moe.
Heej een nieuwe trui is altijd leuk.. lief van je moeder. Nee ik ga nix speciaals meer doen vandaag.. krijg dadelijk nog visite...dingetjes regelen voor het komend weekend (ik ga naar Gent)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik heb een nieuwe trui gekocht (althans mn moeder ) en een doosje voor mn wierrook. En nu ga ik naar yoga..
jij nog iets leuks gedaan? of ga je nog wat leuks doen?
Ik zit te msnen en tv te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
Marc... je bent toch niet in slaap gevallen achter de PC.. of zit je te studeren?
Van sex word je moe, hoor ik hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm nou...ik wou juist geen rust eigenlijk.. maar iets ..anders.. zal ik maar zeggen..![]()
![]()
Ah juist.... have fun....enneh... het is zo vrijdag hoorquote:
Dat sloeg op de "quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu geeneens over pleisters gehad hoor.....dat is alweer over.. ik ben een grote meid!!![]()
In hele globale lijnen wel ja. Maar hele uitgebreide verwachtingen hebben van de toekomst hebben heeft in mijn ogen niet zo veel zin omdat het toch altijd net even anders uitpakt.quote:En je weet toch wel ongeveer wat je wil?
Heb ik het over sex gehad? dacht het niet....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Van sex word je moe, hoor ik hier.
Dus daarna toch een rustkuurtje?
Je bent "later" aan een studie begonnen (gezien je bouwjaar)?quote:
Ow ja nu snap ik hetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:25 schreef Frezer het volgende:
Dat sloeg op de "".
In hele globale lijnen wel ja. Maar hele uitgebreide verwachtingen hebben van de toekomst hebben heeft in mijn ogen niet zo veel zin omdat het toch altijd net even anders uitpakt.
Ik ook niet....quote:
Ohw, daar ben ik al wel achter hoor,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef _Cara_ het volgende:
En natuurlijk kun je je een hoop voornemen, dat wil idd niet zeggen dat het ook zo uitpakt.
Goh als je eens wist hoe gelijk je daar in hebt..
Als je maar globale lijnen hebt, dat is voldoende.. de rest volgt wel.
Ben al voorzichtig bezig. Nu een samenvatting maken, heb wel alles gelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist.... have fun....enneh... het is zo vrijdag hoor![]()
Mooi zo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben al voorzichtig bezig. Nu een samenvatting maken, heb wel alles gelezen
Yep, doe dit naast het werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bent "later" aan een studie begonnen (gezien je bouwjaar)?
en heb jij al beslist hoeveel paar schoenen en vooral welke je moet meenemenquote:
Deeltijdstudie dus, toemaar! Knap (als je het afrond,quote:
Ik doe het wel schriftelijk. Dus hoef geen college's te volgen gelukkig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Deeltijdstudie dus, toemaar! Knap (als je het afrond,).
Er gaat toch de nodige tijd in zitten lijkt me. Heb je wel een bepaalde planning, of is dat flexibel?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe het wel schriftelijk. Dus hoef geen college's te volgen gelukkig.
quote:En hoezo ALS ik het afrond![]()
Natuurlijk komt het helemaal goed met jouw weekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef _Cara_ het volgende:
Dat is de juiste instelling.. komt helemaal goed .. ik voel het..![]()
Heej, we hadden het over jou, niet over mij...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk komt het helemaal goed met jouw weekend![]()
Ik moet me inroosteren voor tentamens. Dus dat moet ik wel plannen. En moet wel een stage gaan lopen en afstuderen dit jaar. Ook de termijnen daar liggen voor vast. Verder is het volledig vrijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef Frezer het volgende:
Er gaat toch de nodige tijd in zitten lijkt me. Heb je wel een bepaalde planning, of is dat flexibel?
Dat dacht ik ook jaquote:oké, je rond het af.
Dit was een niet subtiele omgooi jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heej, we hadden het over jou, niet over mij...![]()
(en we zullen wel zien, wat mij betreft)
OU toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet me inroosteren voor tentamens. Dus dat moet ik wel plannen. En moet wel een stage gaan lopen en afstuderen dit jaar. Ook de termijnen daar liggen voor vast. Verder is het volledig vrij
[..]
Dat dacht ik ook ja![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef Pheno het volgende:
Hallo, eeuwige studenten en ander ongedierte
Jammer dat hij het dan wel die angels heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef R_ON het volgende:
Ik hoor net als Robbie Williams geen 'Angels' had, hij dan ook geen carriere had. Ik schrok er gewoon van.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef _Cara_ het volgende:
Heej Pheno.. nog ff vragen.. alles goed met _Arual_ ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:17 schreef R_ON het volgende:
Ben het beu nu; ff doorzappen:
de T-bone keert terug op de menukaart, een jongetje moet veel pannenkoeken eten vanavond, 2 mannen met een gitaar die zingen over etterbakken, reclame, een comedy, en nog veel meer reclame. *zucht*
Pauperstudenten allemaal. Profiteurs!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zegt nozem. Maar die is student, dat scheelt.
En wij betalen er nog voor ook. Laat ze dan ook eens wat goeds terugdoenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pauperstudenten allemaal. Profiteurs!
Erg zijn ze hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pauperstudenten allemaal. Profiteurs!
HOI!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Vikingsmeisje
Hoor ik hier de frustratie van een docent?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wij betalen er nog voor ook. Laat ze dan ook eens wat goeds terugdoen
Ik zou bijna door willen gaan om te promoveren, alleen om jou te plagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wij betalen er nog voor ook. Laat ze dan ook eens wat goeds terugdoen
Dus je doet het niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou bijna door willen gaan om te promoveren, alleen om jou te plagen.
Ik heb het eerlijk gezegd inmiddels wel een beetje gehad met scholen.quote:
Weet je dan al wat je wil worden als je groot bent?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd inmiddels wel een beetje gehad met scholen.
Oehoehoehoe, sexy..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ga door, ik ben gek op oergeluiden![]()
Dat ken ik helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd inmiddels wel een beetje gehad met scholen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet je dan al wat je wil worden als je groot bent?
Wat ga je hierna dan doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ken ik helaas.
En ik moet nog 1 jaar, en daarna nog eens minimaal 2![]()
quote:
Klint hier ervaring uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Lastig lijkt me dat... Advies: als je vakkenvuller bent bij de supermarkt, ga je ook met mensen om![]()
Ohw dat valt wel mee hoor,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Lastig lijkt me dat... Advies: als je vakkenvuller bent bij de supermarkt, ga je ook met mensen om![]()
De zin om te studeren ontbreekt in elk geval niet bij je!quote:
Tis niet verplicht ofzo,quote:
Bekende momenten,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Zo kan je het wel stellen ja. Ik heb vrijdag een tentamen, en nu echt geen zin meer om te leren
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef Pheno het volgende:
ik ga maar eens slapen, lange werkdag achter de rug
Eensch... erg mistig hierzo ook En dag Cara werksequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef Frezer het volgende:
Één goede, edoch mistige morgen.
En dag _Cara_.
Ik ben er nog een klein half uurtje,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk, kom ik binnen gaat iedereen weg
tuurlijk nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk, kom ik binnen gaat iedereen weg
Volgens mij is hij er zelf nu tussenuit geknepen.quote:
daar lijkt het wel op he.. dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er zelf nu tussenuit geknepen.
als een roosje nog wel... spierpijn nu dan zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:30 schreef Frezer het volgende:
Geslapen als een roosje,.
, ik ga naar school.
Beviel dat niet dan?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iedereen een beetje goede de nacht doorgekomen??
Jawel. Als je je best maar doetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:41 schreef melismay het volgende:
Ik kan het niet in mijn eentje druk maken hier
dat kan wel, en daarbij reageren er blijkbaar nog mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:41 schreef melismay het volgende:
Ik kan het niet in mijn eentje druk maken hier
Echt welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
Ja dat wordt je niet zomaar vergeven hoor Marc
Goed gedresseerd, maar nog wel een beetje traag van begripquote:
Morgenvroeg om 9.30 uur is de bedoeling... En terug zondagavond..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker hoor Cara,
wanneer ga je weg?
Hey ik ben een vrouwmens.. wij kunnen heel veel dingen tegelijk doen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Jij gaat echt niet aan mij denken, jij gaat plezier hebben en leuke dingen doen
Van 10:00 tot 11:30. Dus met wat geluk heb ik de trein van 10:42 al weer
Ik kan ook veel tegelijk hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hey ik ben een vrouwmens.. wij kunnen heel veel dingen tegelijk doen..![]()
Ik denk aan zóveel dingen....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:58 schreef Pheno het volgende:
hoi
HA!!!quote:
Dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
HA!!!![]()
Uitzonderingen bevestigen de regel![]()
Heb je uitgeslapen Pheno? Of daadwerkelijk gewerktquote:
quote:
Nieuwe verslaving naast fok aan het hebben, online gamen op het werkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je uitgeslapen Pheno? Of daadwerkelijk gewerkt?
Hoe durf je!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe verslaving naast fok aan het hebben, online gamen op het werk
Als de nood het hoogst is dan is Plato nabij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
Mensen help me eens dit topic vol te krijgen zeg
Uiteraard. Mits jullie lief voor me zijn want ik heb zojuist een spier in m'n kuiten verrekt, dus ik kan er nu niet tegen om gepest te worden.quote:
Zo mag ik het zien, dit is het type begroeting waar iemand van mijn statuur verdient.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef melismay het volgende:
We hebben eenP
We hebben eenL
We hebben eenA
We hebben eenT
We hebben eenO
P
L
A
T
O
Godver, net nu ik in zo'n kuthumeur benquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard. Mits jullie lief voor me zijn want ik heb zojuist een spier in m'n kuiten verrekt, dus ik kan er nu niet tegen om gepest te worden.![]()
In dat geval heb ik nog wel wat teksten liggen die je van het Nederlands naar het Engels mag vertalen.quote:
Wat is de oorzaak van je kuthumeur? De overbuurvrouw?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver, net nu ik in zo'n kuthumeur ben
Normaal zou ik zeggen geen probleem, maar waarschijnlijk weet ik van die termen van jou niet eens wat ze in het nederlands betekenen, laat staan wat ze in het engels moeten zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel wat teksten liggen die je van het Nederlands naar het Engels mag vertalen.![]()
Dat is precies de reden dat ik er zelf geen zin in heb, bepaalde termen laten zich niet goed vertalen. Jammer genoeg ben je te slim om er in te trappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen geen probleem, maar waarschijnlijk weet ik van die termen van jou niet eens wat ze in het nederlands betekenen, laat staan wat ze in het engels moeten zijn
Mensen met HBO zijn zo dom nog nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik er zelf geen zin in heb, bepaalde termen laten zich niet goed vertalen. Jammer genoeg ben je te slim om er in te trappen.![]()
Dat heb ik ook nooit zo rechtstreeks beweerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Mensen met HBO zijn zo dom nog niet![]()
Maar wel minder rechtstreeksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit zo rechtstreeks beweerd.![]()
Nee hoor, helemaal niet. Ik denk wel dat er verschillen tussen acaademici en HBO'ers zijn, maar welke verschillen dat zijn laat ik om de lieve vrede te bewaren maar in het midden.quote:
Om de reden dat je wel eens ontzettend arrogant over zou kunnen komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ik denk wel dat er verschillen tussen acaademici en HBO'ers zijn, maar welke verschillen dat zijn laat ik om de lieve vrede te bewaren maar in het midden.![]()
Nee, vanwege de reden dat bepaalde mensen zich dan beledigd voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Om de reden dat je wel eens ontzettend arrogant over zou kunnen komen?
En dat doet je niet nadenken over het feit dat die mensen wel eens een punt kunnen hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, vanwege de reden dat bepaalde mensen zich dan beledigd voelen.![]()
Nee. want als ze zich beledigd voelen snappen ze mijn punt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat doet je niet nadenken over het feit dat die mensen wel eens een punt kunnen hebben?
Ow nee zeer zeker niet, maar ik vind je wat dit betreft gewoon een ontzettend arrogante kwalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee. want als ze zich beledigd voelen snappen ze mijn punt niet.![]()
Probeer je een ruzie uit te lokken?![]()
Je ziet het Plato, het is zwaar om gelijk te hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow nee zeer zeker niet, maar ik vind je wat dit betreft gewoon een ontzettend arrogante kwal
Dat mag je vinden en misschien is dat wel zo. Al zie ik niet in waarom ik mijn hoofd niet boven het maaiveld uit mag steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow nee zeer zeker niet, maar ik vind je wat dit betreft gewoon een ontzettend arrogante kwal
Doei.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
Nou schatjes gaan jullie lekker arrogant zitten wezen hier, dan ga ik mijn verdriet uiten op groepstherapie!
Tot later!
En dat nog wel zonder dat relkonijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:27 schreef Frezer het volgende:
Middag., het gaat weer over opleidings niveau?
Ze zijn wel een mooi duo hé? Plato en Relknijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat nog wel zonder dat relkonijn.
Een overleden filosoof en een rellend frans konijntje. Samen bestrijden ze de misdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze zijn wel een mooi duo hé? Plato en Relknijn.
Aggossie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben best wel dood.
JIJ? altijd...!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:55 schreef nixxx het volgende:
mag ik mee-eten? ben moe van werk (valt wel mee hoor, maar geen zin om eten te maken)
Was dit een eenmalige actie of moet je nog vaker gaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:00 schreef nixxx het volgende:
was wel grappig..dingen uiutpakken, prijsjes plakken en weer inpakken
Moet je eten......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef Wolkje het volgende:
hongerrr
volgende week weer twee dagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Was dit een eenmalige actie of moet je nog vaker gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |