quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:30 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Nieuw wetsvoorstel: Voor de zichbaarheid, dienen negers te lachen op foto's...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:30 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Nieuw wetsvoorstel: Voor de zichbaarheid, dienen negers te lachen op foto's...
Jep, dat is mijn idee voor een reclamefoto voor een wit t-shirt. Goed, dawg!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
He , niet zo negatief !
Ze kunnen veel tegenwoordig, die plastisch chirurgen. Maar de binnenkant van de oren blijft moeilijk.quote:
Jah.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze kunnen veel tegenwoordig, die plastisch chirurgen. Maar de binnenkant van de oren blijft moeilijk.
Het is een schoolopdracht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:13 schreef Rampestamper het volgende:
Jij hebt serieus teveel vrije tijd.
Ik leef relaxed, weet je. Like a real thug-nigger, aight. Westside.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
Hoi, ik ben een neger en zit altijd bij de apenrots tegenover de McDonalds . Ik deal de hele dag heroïne en wiet. Er zwermen altijd lelijke en vooral kansloze breezerhoeren om mij heen. Soms geef ik ze een pak rammel, want dat schijnt bij mijn cultuur te horen. ik heb er al 2 zwanger gemaakt, maar dat is niet mijn probleem. Af en toe geef ik ze een paar tientjes om even van het gezeik af te zijn, maar meestal geef ik ze wat restjes van mijn happy meal. Dan kunnen ze weer een paar daagjes vooruit. Op zaterdagavond hang ik altijd maar wat in de Fire Palace (de lokale pauper/neger discotheek) rond met mijn homies en bitches. Als we dan naar huis lopen om een uur of 5 s'ochtends tremmen we nog wel eens een niets vermoedende persoon in elkaar, gewoon voor de gein, maar ook om te laten zien wie er nu eigelijk de Kings zijn in south central Leeuwarden.
Peace out niggers
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
deze roetmop is de laatste kop die jij ziet
Hebben ze daar dan iets tegen negers?quote:
Ik. Ze zijn resistent geworden tegen m'n spray.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef NJ het volgende:
[afbeelding].
Neger lacht NJ uit, omdat hij toch resistent is tegen z'n spray.
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:40 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
post het orgineel dan ook ff negerlullo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
"Werken? No way, gast."
Bush wilt even reageren op de man op de foto--quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
"Werken? No way, gast."
Hahah.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Bush wilt even reageren op de man op de foto--
http://bushniggas.ytmnd.com/
You missed a spot over there.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Werke. Whahahahahahha!'
WERKEN JA !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Werke. Whahahahahahha!'
Wat de neuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:46 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
"Werken? No way, gast."
Ik heb een school-opdracht, een reclame-foto maken voor een wit t-shirt. En ik doe dat door een foto negatief te maken van een foto met een zwart shirt. Vandaar ook mijn kop zwart om het maffe effect te versterken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je wilde weten wat Thijs Bosman had ondergaan ofzo?
Leg eens uit man, WAAROM
Het verveelt zich.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:29 schreef Gizmore het volgende:
Waarom smeer jij schoensmeer op je hoofd
Het antwoord staat een paar posts omhoog. School. Enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:29 schreef Gizmore het volgende:
Waarom smeer jij schoensmeer op je hoofd
Wel hoor. Alleen had ik toen geen haar.quote:Op maandag 5 december 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
He jij bent helemaal geen vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |