das beter nieuws Digger! en geniet ze van de Lasagne.
Vanmorgen bij de Gyn geweest, suiker was redelijk, er was een waarde die 1/10 hoger was dan de gezonde limiet. Wel het advies gekregen om nog ff door te zetten en me aan het dieet te houden, hoe beter de suiker hoe beter de bevalling zeg maar.
Hartje weer gehoord. Bloeddruk ook goed (weet niet hoeveel maar het was goed). komende woensdag weer een echo om te kijken hoe groot onsje is en hoeveel vruchtwater ik heb. de dinsdag daarop, 18 okt. weer controle.
Gister zijn we naar de verlos/kraamkamers wezen kijken. Man wat zijn die luxe zeg! Het is beleid in het ziekenhuis dat manlief de eerste nacht na de bevalling bij mij kan slapen, erg prettig! Verder is er tv en cd/dvd, senseo en een koelkastje met fris, deze dingen moet je wel voor betelen (behalve voor cd-tjes draaien).
De verpleegkundige die ons rondleidde dacht dat onsje na de bevalling wellicht naar de couveuseafdeling moest. Dat heb ik vanmorgen nog maar even nagevraagd en dat hoeft dus in principe niet want suiker kunnen ze ook op de afdeling gewoon in de gaten houden. Betekent wel dat onsje zo klein als het straks is meteen al lek geprikt wordt om de paar uur
![]()
Ik heb ook maar even gevraagd hoe snel ik naar het zh moet als ik weeėn heb. Niet al te snel en aangezien ik vlakbij woon mag het best iets later zodat ik thuis 'rustig' kan ontsluiten
![]()
.
Ik loop zelf nu een beetje met mijn ziel onder mijn arm, wil van alles doen maar heb er de puf en daadkracht niet voor. Dan maar een beetje fokken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.