ArtyShock +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef ArtyShock het volgende:
Adrien Brody?
Heuh? Da's goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef California het volgende:
ArtyShock +1
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef ArtyShock het volgende:
Heuh? Da's goed?Oh, men. Ik denk, ik doe even mee met het gokfeest.
Van Ken Loach weet ik zo niet wat 'ie gedaan heeft en ik ken maar één film van Terence Malick, dus ik noemde maar een persoon uit die film.
Priceless. Ik zal even een nieuw vraagje opduikelen.
Nee...want waar staat dat je maar 2 keer mag gokken? Of meerdere antwoorden in 1 post?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef California het volgende:
[..]
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.
OP is toch duidelijk?
First rule of Anonimous Club is, you do not talk about Mr Anonimousquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:
tot zo Andy ::W
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Mennosson het volgende:
Donnie Darko
Geen rebus. Alleen een referentie naar de acteurs.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:34 schreef Sheridana het volgende:
Jake Gyllenhaal?
Je bent aardig op weg toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
Arty, wat versta jij onder minder complexe vragen??
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:41 schreef RuneRose het volgende:
The Day After Tomorrow?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:21 schreef Mennosson het volgende:
[..]
First rule of Anonimous Club is, you do not talk about Mr Anonimous [afbeelding]
Beetje jammer dat zijn identiteit nu onthuld is [afbeelding]
Wist je niet dat hij Andy Garcia heet dan?
Ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef Sheridana het volgende:
The Good Girl?
Zou het? Nee toch?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef Mennosson het volgende:
Nicolas Cage
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Sheridana het volgende:
Charles Durning
Oh brother where art thou
Spy Hard
the last supper
Oliver Platt in:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Sheridana het volgende:
En weer 1...naam en drie films
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oliver Platt in:
Don't Say a Word
Lake Placid
Pieces of April
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef ArtyShock het volgende:
Zal ik maar gewoon weer inloggen als mr_a, voordat mensen argwaan krijgen?
Eindelijk, vers bloed. En helemaal goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
c'est arrive pres de chez vous
Oeh, sorry, teentjes.quote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, sorry, teentjes.Vergeleken met d_h ben jij heel vers bloed hoor.
Maar FMT is toch een stuk leuker als er meerdere mensen rondwaren? Eén-tweetjes op een leeg veld is ook geen kunst tenslotte.
Gezien de tekst op de achtergrond hebben we hier met een Franse acteur te maken?quote:
mais oui SoKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De leraar uit Les Choristes, maar ik weet niet hoe de acteur heet. Of het personage.
De enige die het meestal dan wel weet heeft de vraag gesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan weet ik het ook niet.
dan maar een puntje voor SoKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De leraar uit Les Choristes, maar ik weet niet hoe de acteur heet. Of het personage.
Nah.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marion Cotillard?
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Amerikaanse?
Nope.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jamie Lynn Di Scala?
Uit '61 dus...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze is niet superbekend. Maar wel herkenbaar genoeg, want op alle andere plaatjes die ik van haar vind, is ze al erg herkenbaar (voor iemand die haar herkent uiteraard)
Ze is een jaar jonger dan your friendly neighbourhood SoK.
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Eliza Dushku?
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Evan Rachel Wood?
8e keer, goede keer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zij uit Roswell. Katherine Heigl.
De club was inderdaad van Depp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die club was van Johnny Depp toch?
Hoe die heet weet ik niet
Viper Room eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij overleed hij op straat, voor de Vipercclub idd van Johnny Depp
Frank79 +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Frank79 het volgende:
Voor drugs
Verkeerde Rocky, rest is goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Rocky IV
The Punisher
Men of War
BlackJack
Silent Trigger
Joshua Tree
Red Scorpion
Showdown in Little Tokyo
Masters of the Universe
Rocky V?
Cover Up dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Rocky IV
The Punisher
Men of War
BlackJack
Silent Trigger
Joshua Tree
Red Scorpion
Showdown in Little Tokyo
Masters of the Universe
Veels te veel actiecrap gekeken vroeger.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef RuneRose het volgende:
Jeutje, hoe krijg je het voor elkaar Mr. A.![]()
Met dank aan wyccie voor haar naam, 'k kende haar ook alleen als Del Amico...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Intre +1
Stel eerst even een vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even wat frutselen/knutselen.
quote:
Dat zou zeer goed kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komt 4 uit de Marion-trilogie?
Die lijkt me inderdaad beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:15 schreef victorinox het volgende:
6: Rainman
Niemand heeft 5 & 6 nog goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
ArtyShock heeft 1, 2, 3 en 4 goed.
5 en 6 nog niet.
FTMquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:31 schreef Chielus het volgende:
dan moeten ze dat wel gaan doen anders kop ik hem in, in naam van de snelheid en speelbaarheid van FTM
Ach, kijk ik net te laat hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik probeer t in te pikken
1) Back to the future
2) Ferris Buellers day off
3) Cannonball Run
4) Taxi
5: Bad Boys 2
6: Die Another Day (James Bond)
is dit een punt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef Sheridana het volgende:
zijn dat abbot en Costello?
dolle_hond +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik probeer t in te pikken
1) Back to the future
2) Ferris Buellers day off
3) Cannonball Run
4) Taxi
5: Bad Boys 2
6: Die Another Day (James Bond)
ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch Costello?
Men +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:06 schreef Mennosson het volgende:
Turks Fruit
Eline Vere
Amazones
Keetje Tippel
De Aanslag
Brandende Liefde
Lang Leve De Koningin
Amserdamned
d_h + bijna 1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef dolle_hond het volgende:
iris
amsterdamned
een maand later
turks fruit
keetje tippel
de johnsons
een vrouw als eva
lang leve de koningin
Ook geen Mask, je noemt wel goeie films op die ik erbij had kunnen zetten, maar helaas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie een Gremlins, een Bingo
, een Silence of the Lambs
, een Turner & Hooch
, een Scooby-Doo
Lijkt wel, is toch iets anders, een K-9
en nog een paar die ik niet kan plaatsen...
Ach, doe je zo nog een vraag met die filmsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:28 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ook geen Mask, je noemt wel goeie films op die ik erbij had kunnen zetten, maar helaas.
Kijk the old Champ still knows his stuffquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef Patch het volgende:
Deze weet ik zeker, de andere zijn twijfelaartjes voor me.
1- Silence of the Lambs
3. Jay and Silent Bob Strike Back
4. Dreamcatcher
8. Beetlejuice
9. Gremlins
Wat een toeval, ik ben net klaar met dat liedje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef Sheridana het volgende:
With a little help from my friends...
Scoobydoobydooooo!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef Sheridana het volgende:
ik denk....
1- Silence of the Lambs
2- Flashdance
3. Jay and Silent Bob Strike Back
4. Dreamcatcher
5 Wayne´s WorldExcelent!
6 SnatchVoor velen waarschijnlijk een OJA moment
7 Mexican
8. Beetlejuice
9. Gremlins
With a little help from my friends...
mr_a +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Graham Greene
Dances with wolves
Green Mile
Maverick is dan ook een heeeel grappige filmquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
In Maverick is hij heeeel grappig
Whoehoeeequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maverick is dan ook een heeeel grappige film
En tevens de eerste film die ik op DVD heb gekocht!
Japzooi +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef japzooi het volgende:
Russel Wong
Romeo Must Die
The Prophecy 2
Bijna...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Serkis = Gollum
Lee = Hulk?
Tudyke = Kurt Wagner?
De opgave? Ja, ik liep te klooien met de foto's. Sorriequote:
Hehe, dejà vu naar vanochtendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef japzooi het volgende:
Ik zie ze allemaal, maar nog niet in 1 post...
Intre +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ray Liotta.
My Cousin Vinniequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Home Alone
Lethal Weapon
GoodFellas
Gone Fishin'
Moonwalker
nog wat...
Ik!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is er vandaag jarig?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:19 schreef Mennosson het volgende:
Volgens mij ben je de enige hier, dus kom maar op met die een tweetjesHAHAHAHA
Sheridana +1
Mennosson +quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef Mennosson het volgende:
AI
ET
Indiana Jones and The Temple Of Doom
Hook
Minority Report
Saving Private Ryan
Goonies
Schindler´s List
Jaws
Jurrasic Park
Terminal
Catch Me If You Can
Geef het punt maar aan Dolle Hond, ik moet in bespreking en daarna ben ik weg, dus succes nog en tot morgen
Dolle Hond +1 dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
duel
et
schindlers list
close encounters of the third kind
jurassic park
always
1941
jaws
color purple
catch me if you can
sheridana +1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef Sheridana het volgende:
Blue Sky
KIng Kong
The Postman always rings twice
Big Fish
Cape Fear
Rob Roy
Wat maakt dat jij die Aziatische titels allemaal kan onthouden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, moet dat ook nog?
Wo hu cang long
Die xueng eh... The Killer dus
Lashou shentan
Al zou je dat niet met zijn nick verwachten heeft Sokolsky een fetish voor Asian Cinema.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij die Aziatische titels allemaal kan onthouden?
Zo heten ze toch? Spoorloos noemen we toch ook niet The Vanishing? Vind het ook heel lelijk als ik een DVD koop van Det Sjunde Inseglet en er staat dan The Seventh Seal op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij die Aziatische titels allemaal kan onthouden?
Bijna.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Graham Chapman
Eric Idle
Michael Palin
Terry Gilliam
John Cleese
Denk dat jij, SOK en DH de meeste allround filmkennis hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Sokolsky het volgende:
SaintOfKillers +1
Over Asian Cinema gesproken, hij weet er veel meer van.
Ach ik vergeet niet snel gezichten en titels. Jullie weten ook veel van films die niet zo bekend zijn. Dat is wel een prestatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:43 schreef Sokolsky het volgende:
Het ligt er aan wat je onder allround filmkennis verstaat. Ik vind bijrolacteurs uit Hollywood daar ook bij horen, en sta er elke keer weer versteld van hoe jullie binnen 2 minuten de naam én 10 films weten op te ratelen.
Dat is waar. Maar denk wel dat jullie meer allround filmkijkers zijn dan ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef Sokolsky het volgende:
Omdat wij die films gezien hebben. Ik heb die films van jou weer niet gezien.
Ach ja, ieder z'n meug. Ik ben ontzettend slecht in namen en moet erg m'n best doen om ze op te halen. Daarom loop ik vaak ook zo achter denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:43 schreef Sokolsky het volgende:
Het ligt er aan wat je onder allround filmkennis verstaat. Ik vind bijrolacteurs uit Hollywood daar ook wel bij horen, en sta er elke keer weer versteld van hoe jullie binnen 2 minuten de naam én 10 films weten op te ratelen.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Where the day takes you?
Het zijn de afwateringskanalen van Los Angeles.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef Sokolsky het volgende:
Het lijkt op Amsterdamned, maar is het vast niet.
ik schat SoK daar als allerhoogste in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat jij, SOK en DH de meeste allround filmkennis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |