ArtyShock +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef ArtyShock het volgende:
Adrien Brody?
Heuh? Da's goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef California het volgende:
ArtyShock +1
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef ArtyShock het volgende:
Heuh? Da's goed?Oh, men. Ik denk, ik doe even mee met het gokfeest.
Van Ken Loach weet ik zo niet wat 'ie gedaan heeft en ik ken maar één film van Terence Malick, dus ik noemde maar een persoon uit die film.
Priceless. Ik zal even een nieuw vraagje opduikelen.
Nee...want waar staat dat je maar 2 keer mag gokken? Of meerdere antwoorden in 1 post?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef California het volgende:
[..]
Ken Loach heeft een film in Amerika gemaakt (Bread and Roses), Malick was uiteraard Thin Red Line. Coppola was Brody's debuut in New York Stories. Levinson was Liberty Heights, Soderbergh was King of the Hill, Spike Lee Summer of Sam. Polanski en Shyamalan had ik nog even achtergehouden.
OP is toch duidelijk?
First rule of Anonimous Club is, you do not talk about Mr Anonimousquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef Sheridana het volgende:
tot zo Andy ::W
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Mennosson het volgende:
Donnie Darko
Geen rebus. Alleen een referentie naar de acteurs.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:34 schreef Sheridana het volgende:
Jake Gyllenhaal?
Je bent aardig op weg toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef Sheridana het volgende:
Arty, wat versta jij onder minder complexe vragen??
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:41 schreef RuneRose het volgende:
The Day After Tomorrow?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:21 schreef Mennosson het volgende:
[..]
First rule of Anonimous Club is, you do not talk about Mr Anonimous [afbeelding]
Beetje jammer dat zijn identiteit nu onthuld is [afbeelding]
Wist je niet dat hij Andy Garcia heet dan?
Ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef Sheridana het volgende:
The Good Girl?
Zou het? Nee toch?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef Mennosson het volgende:
Nicolas Cage
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Sheridana het volgende:
Charles Durning
Oh brother where art thou
Spy Hard
the last supper
Oliver Platt in:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Sheridana het volgende:
En weer 1...naam en drie films
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oliver Platt in:
Don't Say a Word
Lake Placid
Pieces of April
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef ArtyShock het volgende:
Zal ik maar gewoon weer inloggen als mr_a, voordat mensen argwaan krijgen?
Eindelijk, vers bloed. En helemaal goed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
c'est arrive pres de chez vous
Oeh, sorry, teentjes.quote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oeh, sorry, teentjes.Vergeleken met d_h ben jij heel vers bloed hoor.
Maar FMT is toch een stuk leuker als er meerdere mensen rondwaren? Eén-tweetjes op een leeg veld is ook geen kunst tenslotte.
Gezien de tekst op de achtergrond hebben we hier met een Franse acteur te maken?quote:
mais oui SoKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De leraar uit Les Choristes, maar ik weet niet hoe de acteur heet. Of het personage.
De enige die het meestal dan wel weet heeft de vraag gesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan weet ik het ook niet.
dan maar een puntje voor SoKquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
De leraar uit Les Choristes, maar ik weet niet hoe de acteur heet. Of het personage.
Nah.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marion Cotillard?
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Amerikaanse?
Nope.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jamie Lynn Di Scala?
Uit '61 dus...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze is niet superbekend. Maar wel herkenbaar genoeg, want op alle andere plaatjes die ik van haar vind, is ze al erg herkenbaar (voor iemand die haar herkent uiteraard)
Ze is een jaar jonger dan your friendly neighbourhood SoK.
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Eliza Dushku?
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Evan Rachel Wood?
8e keer, goede keer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Zij uit Roswell. Katherine Heigl.
De club was inderdaad van Depp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die club was van Johnny Depp toch?
Hoe die heet weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |