abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31302908
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 04:23 schreef endr0me het volgende:

[..]

Cocu vergelijken met Frank de Boer..

Qua foutjes klopt dat gewoon. Cocu heeft nog briljante momenten maar ook zijn foutjes (die steeds vaker voorkomen). Net als de Boer destijds.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31303133
shit hey, begint van der vaart het nu op eens op z'n heupen te krijgen, hoe moet davids zich nu in de basis gaan spelen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 11:13:38 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31303996
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 09:15 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Witschge is nooit echt doorgebroken. Geen topper.
Ach, een betere voetbal carriere dan Advocaat of Hiddink ...

http://www.beijen.net/frank/cvs/witschge-r_1.htm
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31304122
En weer een overwinning, we gaan naar Duitsland

Marco
pi_31306228
De beste man gaat ons wereldkampioen maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31310040
Als hem dat lukt, moet hij voor eeuwig stoppen met trainen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31310071
Inderdaad. Dan is hij groter dan Cruijff. Issie nu misschien al.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31310091
Nee, dan moet 'ie gewoon naar Ajax komen en ons de CL weer brengen.
Klik dan als je durft
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:09:27 #259
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31310093
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan komt ie aardig in de buurt ja...
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:10:07 #260
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31310114
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:
Nee, dan moet 'ie gewoon naar Ajax komen en ons de CL weer brengen.
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.
pi_31310452
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die hebben jullie helegaar niet!
Klik dan als je durft
pi_31310956
jeuj leuk NL wordt 2de
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:52:57 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31310970
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:

Daar staat dan ook geen CL-cup in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31311077
Toch denk ik dat van Basten van Bommel meeneemt !
En dan schiet van Bommel in de halve finale NL naar de finale.
pi_31311311
Ik denk ook wel dat Van Basten Van Bommel meeneemt, om die spanning en die hetze te stoppen. Of hij hem ook werkelijk opstelt is een tweede vraag.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:14:20 #266
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31311362
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk ook wel dat Van Basten Van Bommel meeneemt, om die spanning en die hetze te stoppen. Of hij hem ook werkelijk opstelt is een tweede vraag.
Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31311420
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...
Van Basten is niet consequent
pi_31311465
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Idd
pi_31328895
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij selecteert de spelers voor een bepaald systeem, is volgens mij consequenter dan Advocaat die een stapel spelers bij elkaar raapte en vervolgens ging zitten puzzelen hoe hij er een opstelling van moest maken.
vBasten selecteert gewoon de spelers die in een 4-3-3 systeem het beste functioneren, heeft hij van te voren al gezegd. En daar vind ik hem behoorlijk consequent in. 1,5 jaar terug was de roep om een nieuwe spelersgroep, de oudjes zouden geen passie meer hebben. Nu worden er jonkies geselecteerd en uitgeprobeerd, is het weer niet goed....
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31328988
We blijven Nederlanders he!
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:49:48 #271
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31329019
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef Robar het volgende:
We blijven Nederlanders he!
ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.
pi_31329277
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:

[..]

ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.
Ik ook. Geen Seedorf bij het WK, wat wil een mens nog meer
pi_31329293
Gefeliciteerd Marco, knap gedaan.

Ik blijf cynisch en sceptisch, kan er niks aan doen, het spijt me. Een beetje dat gevoel dat Ruud en Jan uitstraalden zaterdag. Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
pi_31329361
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef SCH het volgende:

Ik blijf cynisch en sceptisch, kan er niks aan doen, het spijt me. Een beetje dat gevoel dat Ruud en Jan uitstraalden zaterdag. Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Ja, je weet nu gewoon dat ze gaan winnen, de spanning is er een beetje vanaf
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:07:14 #275
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31329373
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag toch hopen dat je het over Jordi hebt nu... Cruijff, aan de ene kant, heeft als trainer titels, bekers en Europacups gehaald, heeft schitterende systemen gespeeld en jarenlang succesvol bij topclubs gewerkt. Van Basten, aan de andere kant, heeft Ajax 2 getraind en is met Nederland door een kwalificatietoernooi gekomen. Knap hoor, daar niet van, maar een beetje perspectief kan geen kwaad lijkt me...
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:09:23 #276
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31329434
Heb hetzelfde SCH, maar heb wel weer veel meer met dit team dan op het laatste EK, dat was echt een dieptepunt.

1998 en 2000 was ik het fanatiekst toen was ik een dag van tevoren al zenuwachtig.

Trouwens nog zoiets walgelijks van Marco : "attractief voetbal spelen komt op 1, het WK halen zou leuk zijn" Flikker op met je Ajax-mentaliteit : na helemaal weggespeeld te zijn winnen met een onterechte strafschop in de 92e minuut desnoods, als die beker maar binnen is. We spelen niet om andere landen te vermaken die ons vervolgens uitlachen maar we spelen om prijzen te winnen! Mooi voetbal is mooi meegenomen, maar dat komt pas op de 3e plek ofzo.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:10:24 #277
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31329463
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je het over Jordi hebt nu... Cruijff, aan de ene kant, heeft als trainer titels, bekers en Europacups gehaald, heeft schitterende systemen gespeeld en jarenlang succesvol bij topclubs gewerkt. Van Basten, aan de andere kant, heeft Ajax 2 getraind en is met Nederland door een kwalificatietoernooi gekomen. Knap hoor, daar niet van, maar een beetje perspectief kan geen kwaad lijkt me...
Maar Ajax2 is vele malen groter dan Barcelona en alle andere wereldclubs hoor.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:11:08 #278
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_31329484
quote:

Misschien moet je eens ophouden met dat sentimentele gezeur en je eigen ongelijk gewoon eens toegeven.
pi_31329524
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden met dat sentimentele gezeur en je eigen ongelijk gewoon eens toegeven.
Het heeft niks met gelijk en ongelijk te maken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:13:54 #280
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31329546
quote:
Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Welkom bij het nieuwe Oranje, waar en overwinning gewoon begint te worden.
pi_31329645
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Welkom bij het nieuwe Oranje, waar en overwinning gewoon begint te worden.
Inderdaad, overwinningen na zielloze wedstrijden met futloos voetbal.
pi_31329666
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Goede wedstrijd gezien van een gretige groep. Je kan dit niet met droge ogen een verplicht nummer noemen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:19:01 #283
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31329671
quote:

[..]

werd Duitsland Wereldkampioen met mooi voetbal?

We zijn vaak genoeg de boot in gegaan met mooi maar niet effectief voetbal. Nu moeten de resultaten maar eens komen
pi_31329741
quote:

[..]

Heb jij stiekem Portugal - Liechtenstein zitten kijken?
pi_31329749
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Goede wedstrijd gezien van een gretige groep. Je kan dit niet met droge ogen een verplicht nummer noemen.
Zaterdag was inderdaad de beste wedstrijd tot nu toe, maar zelfs dan nog is het in mijn beleving niet echt om van te genieten: geen voetbal waar je heel graag naar kijkt op zaterdagavond.
pi_31329791
quote:

[..]

Alsof je die 4 jaar na het EK 2000 wel van oranje hebt genoten
pi_31329800
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, ik zat gisteren 'De Wedstrijden' te kijken (gvd, nog steeds een schurfthekel aan die 8 minuten reclame om de 5 minuten), en Petrovich had wel een goede opmerking naar aanleiding van Portugal - Liechtenstein. Na een moeizame 2-1 overwinning van Portugal zijn ze daar gewoon blij dat er gewonnen is. In Nederland zouden er kamervragen komen, de bondscoach zou naar huis moeten, en het hele land is in rep en roer.
Heeftie ergens wel gelijk in. Nederlanders kunnen gewoon niet blij zijn met goed resultaat. Er is altijd wel wát te zeiken (hoewel in het geval Advocaat zeiken toch wel gerechtvaardigd was, vooral na de wissel).
pi_31329857
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
Kijk eens op je klokje voortaan, want 8min recl en 5min voetbal is weer totale bullshit

En Petrovic moet je sowieso niet serieus nemen en gewoon het geluid uitzetten.
pi_31329897
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof je die 4 jaar na het EK 2000 wel van oranje hebt genoten
Nee ook niet. Maar toen werd er ook minder over gepocht.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:30:19 #290
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31329906
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, ik zat gisteren 'De Wedstrijden' te kijken (gvd, nog steeds een schurfthekel aan die 8 minuten reclame om de 5 minuten), en Petrovich had wel een goede opmerking naar aanleiding van Portugal - Liechtenstein. Na een moeizame 2-1 overwinning van Portugal zijn ze daar gewoon blij dat er gewonnen is. In Nederland zouden er kamervragen komen, de bondscoach zou naar huis moeten, en het hele land is in rep en roer.
Heeftie ergens wel gelijk in. Nederlanders kunnen gewoon niet blij zijn met goed resultaat. Er is altijd wel wát te zeiken (hoewel in het geval Advocaat zeiken toch wel gerechtvaardigd was, vooral na de wissel).
Heerlijk toch? Lekker met z'n allen zeiken en stiekem toch wel trots zijn als ze winnen. Niks aan veranderen!
pi_31329907
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Zaterdag was inderdaad de beste wedstrijd tot nu toe, maar zelfs dan nog is het in mijn beleving niet echt om van te genieten: geen voetbal waar je heel graag naar kijkt op zaterdagavond.
Ik wel.

Als een team laat blijken er alles aan te doen om te willen winnen, ben ik bereid genoegen te nemen met iets minder oogstrelend voetbal.
pi_31329974
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Er wordt niet over gepocht. Van Basten is heel realistisch als het niet goed is. Het goede voetbal is een doelstelling waar naartoe gewerkt wordt, om op het WK zelf tot uiting te komen. Als je binnen een bedrijf als doelstelling hebt dat je over een jaar een omzet van 1 miljoen wil hebben wordt je ook niet na een maand afgerekend dat je dat nog niet bereikt hebt.
pi_31330084
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Toen was het ook echt dramatisch. Oranje speelt bij vlagen echt wel heel goed voetbal. Het is debiel om te denken dat ze dat 90min kunnen volhouden.

Ik heb voor het eerst sinds 2000 dat ik weer uit kijk naar de wedstrijden van het Nederlands elftal. Niet zoals in de tijd van Advocaat, dat je het maar keek, in de hoop sprankelend voetbal te zien, maar wat toch niet zou gebeuren.
pi_31330177
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Er wordt niet over gepocht. Van Basten is heel realistisch als het niet goed is. Het goede voetbal is een doelstelling waar naartoe gewerkt wordt, om op het WK zelf tot uiting te komen. Als je binnen een bedrijf als doelstelling hebt dat je over een jaar een omzet van 1 miljoen wil hebben wordt je ook niet na een maand afgerekend dat je dat nog niet bereikt hebt.
Tuurlijk maar ik heb er geen vertrouwen in, ik vind de keuzes slecht, ik zie weinig bezieling en ik vind dat Van Basten nogal wat mensen onrecht aan doet en mensen beschadigt. Mag ik dan los gaan als we in de kwartfinale stranden van het WK< of moet ik dan nog blij zijn? Ik vind het ook hypocriet om dan ineens te gaan zeiken, dus doe ik het nu al vast.

Ik wil helemaal mijn gelijk niet halen. Ik wil Nederland in de WK-finale zien.
pi_31330256
Als we op deze voet doorgaan stranden we helemaal niet in de kwartfinale. Er zit progressie in het team, en ook Van Basten leert van zijn foutjes.
pi_31330311
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
Als we op deze voet doorgaan stranden we helemaal niet in de kwartfinale. Er zit progressie in het team, en ook Van Basten leert van zijn foutjes.
Dat is een fijne wens maar vooral de vader van de gedachte. Het zou ook niet best zijn als er in dit team geen progressie meer in zou zitten
pi_31330493
Ik heb al een plekje gereserveerd op woonboot #32 vanaf het startpunt van de grachtentour gemeten

we worden wereldkampioen!
pi_31330926
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk maar ik heb er geen vertrouwen in, ik vind de keuzes slecht, ik zie weinig bezieling
Gebaseerd op wat? De resultaten? En weinig bezieling? Volgens mij is iedereen nog nooit zo gemotiveerd geweest in het Nederlands elftal. Van der Sar klinkt zelfs positief en leuk in interviews.
quote:
en ik vind dat Van Basten nogal wat mensen onrecht aan doet en mensen beschadigt. Mag ik dan los gaan als we in de kwartfinale stranden van het WK< of moet ik dan nog blij zijn? Ik vind het ook hypocriet om dan ineens te gaan zeiken, dus doe ik het nu al vast.
Hij had de Van Bommel-case menselijk gezien wat beter aan kunnen pakken, maar ik kan daar niet wakker van liggen.
quote:
Ik wil helemaal mijn gelijk niet halen. Ik wil Nederland in de WK-finale zien.
Hou dan op met zeiken en klagen. Momenteel heb je geen poot om op te staan. Resultaten zijn goed, publiek staat er achter, althans het overgrote deel en er zit veel potentie in met nog een jaar ontwikkeling voor de boeg van talenten als Sneijder, vd Vaart, Maduro, Vlaar, Kromkamp, Robben.
pi_31331092
Blijmoedig mutsje ben je toch. Ik zeik en klaag als ik daar aanleiding voor zie, BS. Het spijt me.
pi_31331232
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef SCH het volgende:
Blijmoedig mutsje ben je toch. Ik zeik en klaag als ik daar aanleiding voor zie, BS. Het spijt me.
Jij was bij de aanstelling al tegen Van Basten, en probeert nu krampachtig vast te houden aan je mening. Het wordt echter met de wedstrijd moeilijker voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')