Qua foutjes klopt dat gewoon. Cocu heeft nog briljante momenten maar ook zijn foutjes (die steeds vaker voorkomen). Net als de Boer destijds.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:23 schreef endr0me het volgende:
[..]
![]()
Cocu vergelijken met Frank de Boer..
![]()
Ach, een betere voetbal carriere dan Advocaat of Hiddink ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:15 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Witschge is nooit echt doorgebroken. Geen topper.
Dan komt ie aardig in de buurt ja...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Dan is hij groter dan Cruijff. Issie nu misschien al.
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:
Nee, dan moet 'ie gewoon naar Ajax komen en ons de CL weer brengen.
Die hebben jullie helegaar niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.
Daar staat dan ook geen CL-cup in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.
Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk ook wel dat Van Basten Van Bommel meeneemt, om die spanning en die hetze te stoppen. Of hij hem ook werkelijk opstelt is een tweede vraag.
Van Basten is niet consequentquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...
Hij selecteert de spelers voor een bepaald systeem, is volgens mij consequenter dan Advocaat die een stapel spelers bij elkaar raapte en vervolgens ging zitten puzzelen hoe hij er een opstelling van moest maken.quote:
ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef Robar het volgende:
We blijven Nederlanders he!
Ik ook. Geen Seedorf bij het WK, wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.
Ja, je weet nu gewoon dat ze gaan winnen, de spanning is er een beetje vanafquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Marco, knap gedaan.
Ik blijf cynisch en sceptisch, kan er niks aan doen, het spijt me. Een beetje dat gevoel dat Ruud en Jan uitstraalden zaterdag. Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Ik mag toch hopen dat je het over Jordi hebt nu...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Dan is hij groter dan Cruijff. Issie nu misschien al.
Maar Ajax2 is vele malen groter dan Barcelona en alle andere wereldclubs hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je het over Jordi hebt nu...Cruijff, aan de ene kant, heeft als trainer titels, bekers en Europacups gehaald, heeft schitterende systemen gespeeld en jarenlang succesvol bij topclubs gewerkt. Van Basten, aan de andere kant, heeft Ajax 2 getraind en is met Nederland door een kwalificatietoernooi gekomen. Knap hoor, daar niet van, maar een beetje perspectief kan geen kwaad lijkt me...
Misschien moet je eens ophouden met dat sentimentele gezeur en je eigen ongelijk gewoon eens toegeven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
Ik blijf cynisch en sceptisch, kan er niks aan doen, het spijt me. Een beetje dat gevoel dat Ruud en Jan uitstraalden zaterdag. Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Het heeft niks met gelijk en ongelijk te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden met dat sentimentele gezeur en je eigen ongelijk gewoon eens toegeven.
Welkom bij het nieuwe Oranje, waar en overwinning gewoon begint te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Inderdaad, overwinningen na zielloze wedstrijden met futloos voetbal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Welkom bij het nieuwe Oranje, waar en overwinning gewoon begint te worden.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, overwinningen na zielloze wedstrijden met futloos voetbal.![]()
werd Duitsland Wereldkampioen met mooi voetbal?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij stiekem Portugal - Liechtenstein zitten kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Zaterdag was inderdaad de beste wedstrijd tot nu toe, maar zelfs dan nog is het in mijn beleving niet echt om van te genieten: geen voetbal waar je heel graag naar kijkt op zaterdagavond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]![]()
Goede wedstrijd gezien van een gretige groep. Je kan dit niet met droge ogen een verplicht nummer noemen.
Alsof je die 4 jaar na het EK 2000 wel van oranje hebt genotenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, ik zat gisteren 'De Wedstrijden' te kijken (gvd, nog steeds een schurfthekel aan die 8 minuten reclame om de 5 minuten), en Petrovich had wel een goede opmerking naar aanleiding van Portugal - Liechtenstein. Na een moeizame 2-1 overwinning van Portugal zijn ze daar gewoon blij dat er gewonnen is. In Nederland zouden er kamervragen komen, de bondscoach zou naar huis moeten, en het hele land is in rep en roer.
Heeftie ergens wel gelijk in. Nederlanders kunnen gewoon niet blij zijn met goed resultaat. Er is altijd wel wát te zeiken (hoewel in het geval Advocaat zeiken toch wel gerechtvaardigd was, vooral na de wissel).
Kijk eens op je klokje voortaan, want 8min recl en 5min voetbal is weer totale bullshitquote:
Nee ook niet. Maar toen werd er ook minder over gepocht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof je die 4 jaar na het EK 2000 wel van oranje hebt genoten
Heerlijk toch? Lekker met z'n allen zeiken en stiekem toch wel trots zijn als ze winnen. Niks aan veranderen!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, ik zat gisteren 'De Wedstrijden' te kijken (gvd, nog steeds een schurfthekel aan die 8 minuten reclame om de 5 minuten), en Petrovich had wel een goede opmerking naar aanleiding van Portugal - Liechtenstein. Na een moeizame 2-1 overwinning van Portugal zijn ze daar gewoon blij dat er gewonnen is. In Nederland zouden er kamervragen komen, de bondscoach zou naar huis moeten, en het hele land is in rep en roer.
Heeftie ergens wel gelijk in. Nederlanders kunnen gewoon niet blij zijn met goed resultaat. Er is altijd wel wát te zeiken (hoewel in het geval Advocaat zeiken toch wel gerechtvaardigd was, vooral na de wissel).
Ik wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zaterdag was inderdaad de beste wedstrijd tot nu toe, maar zelfs dan nog is het in mijn beleving niet echt om van te genieten: geen voetbal waar je heel graag naar kijkt op zaterdagavond.
Er wordt niet over gepocht. Van Basten is heel realistisch als het niet goed is. Het goede voetbal is een doelstelling waar naartoe gewerkt wordt, om op het WK zelf tot uiting te komen. Als je binnen een bedrijf als doelstelling hebt dat je over een jaar een omzet van 1 miljoen wil hebben wordt je ook niet na een maand afgerekend dat je dat nog niet bereikt hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar toen werd er ook minder over gepocht.
Toen was het ook echt dramatisch. Oranje speelt bij vlagen echt wel heel goed voetbal. Het is debiel om te denken dat ze dat 90min kunnen volhouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar toen werd er ook minder over gepocht.
Tuurlijk maar ik heb er geen vertrouwen in, ik vind de keuzes slecht, ik zie weinig bezieling en ik vind dat Van Basten nogal wat mensen onrecht aan doet en mensen beschadigt. Mag ik dan los gaan als we in de kwartfinale stranden van het WK< of moet ik dan nog blij zijn? Ik vind het ook hypocriet om dan ineens te gaan zeiken, dus doe ik het nu al vast.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er wordt niet over gepocht. Van Basten is heel realistisch als het niet goed is. Het goede voetbal is een doelstelling waar naartoe gewerkt wordt, om op het WK zelf tot uiting te komen. Als je binnen een bedrijf als doelstelling hebt dat je over een jaar een omzet van 1 miljoen wil hebben wordt je ook niet na een maand afgerekend dat je dat nog niet bereikt hebt.
Dat is een fijne wens maar vooral de vader van de gedachte. Het zou ook niet best zijn als er in dit team geen progressie meer in zou zittenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef MaxPower het volgende:
Als we op deze voet doorgaan stranden we helemaal niet in de kwartfinale. Er zit progressie in het team, en ook Van Basten leert van zijn foutjes.
Gebaseerd op wat? De resultaten?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik heb er geen vertrouwen in, ik vind de keuzes slecht, ik zie weinig bezieling
Hij had de Van Bommel-case menselijk gezien wat beter aan kunnen pakken, maar ik kan daar niet wakker van liggen.quote:en ik vind dat Van Basten nogal wat mensen onrecht aan doet en mensen beschadigt. Mag ik dan los gaan als we in de kwartfinale stranden van het WK< of moet ik dan nog blij zijn? Ik vind het ook hypocriet om dan ineens te gaan zeiken, dus doe ik het nu al vast.
Hou dan op met zeiken en klagen. Momenteel heb je geen poot om op te staan. Resultaten zijn goed, publiek staat er achter, althans het overgrote deel en er zit veel potentie in met nog een jaar ontwikkeling voor de boeg van talenten als Sneijder, vd Vaart, Maduro, Vlaar, Kromkamp, Robben.quote:Ik wil helemaal mijn gelijk niet halen. Ik wil Nederland in de WK-finale zien.
Jij was bij de aanstelling al tegen Van Basten, en probeert nu krampachtig vast te houden aan je mening. Het wordt echter met de wedstrijd moeilijker voor je.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef SCH het volgende:Blijmoedig mutsje ben je toch. Ik zeik en klaag als ik daar aanleiding voor zie, BS. Het spijt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |