Qua foutjes klopt dat gewoon. Cocu heeft nog briljante momenten maar ook zijn foutjes (die steeds vaker voorkomen). Net als de Boer destijds.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:23 schreef endr0me het volgende:
[..]
![]()
Cocu vergelijken met Frank de Boer..
![]()
Ach, een betere voetbal carriere dan Advocaat of Hiddink ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:15 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Witschge is nooit echt doorgebroken. Geen topper.
Dan komt ie aardig in de buurt ja...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Dan is hij groter dan Cruijff. Issie nu misschien al.
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:
Nee, dan moet 'ie gewoon naar Ajax komen en ons de CL weer brengen.
Die hebben jullie helegaar niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.
Daar staat dan ook geen CL-cup in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Van Basten geen toegang heeft tot de prijzenkast van PSV hoor.
Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:11 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk ook wel dat Van Basten Van Bommel meeneemt, om die spanning en die hetze te stoppen. Of hij hem ook werkelijk opstelt is een tweede vraag.
Van Basten is niet consequentquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij was Van Basten toch aardig duidelijk toen hij zei dat dit zo'n beetje de definitieve groep voor Duitsland is...
Hij selecteert de spelers voor een bepaald systeem, is volgens mij consequenter dan Advocaat die een stapel spelers bij elkaar raapte en vervolgens ging zitten puzzelen hoe hij er een opstelling van moest maken.quote:
ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:48 schreef Robar het volgende:
We blijven Nederlanders he!
Ik ook. Geen Seedorf bij het WK, wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ben het wel met vBasten eens qua selectiebeleid.
Ja, je weet nu gewoon dat ze gaan winnen, de spanning is er een beetje vanafquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Marco, knap gedaan.
Ik blijf cynisch en sceptisch, kan er niks aan doen, het spijt me. Een beetje dat gevoel dat Ruud en Jan uitstraalden zaterdag. Waarom vlieg ik niet van de bank om de 0-1 en de 0-2 te vieren zoals vroeger? Waarom heb ik niet de zenuwen voor Oranje, waarom ben ik niet razend blij en waarom geniet ik niet echt? Komt dat allemaal door Marco?
Ik mag toch hopen dat je het over Jordi hebt nu...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad. Dan is hij groter dan Cruijff. Issie nu misschien al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |